Herkenbaar. Daarom blijf ik ook lekker thuis vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:14 schreef Myraela het volgende:
Vuurwerk, ik haat het.Ooit eens een rotje in mijn capuchon gehad, ik kom echt niet meer buiten zolang ze bezig zijn.
Hangt ervan af bij wie het gebeurd. Bij een pedo zou ik het helemaal niet erg vinden.quote:
ik ken een gozer met 1 balquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hangt ervan af bij wie het gebeurd. Bij een pedo zou ik het helemaal niet erg vinden.
Ik moet naar familie. Wilde eigenlijk ergens dronken rond gaan huppelen. Maarja, dronken mag niet, want dieet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom blijf ik ook lekker thuis vanavond.
Dat ga ik ook nog doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef sararaats het volgende:
in het nieuwe jaar ga ik lekker FOK!en
Das echt een bikkelquote:
oeps sorryquote:
whehehehequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:18 schreef DaMart het volgende:
Doet een strijker in je hand zeer?
Dat op mijn vingers natellen lukt al niet meer!
Onz/ verzin hier je eigen vuurwerk slogan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is daar best een leuk topic van te maken.
Zoiets... ga even knutselenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Onz/ verzin hier je eigen vuurwerk slogan?
Handschoenen in combinatie met brandende lont? Nahquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey RN![]()
Doe dan ook handschoenen aan
dan moet je ook niet zeurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Handschoenen in combinatie met brandende lont? Nah
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
nieuwe slogan voor postbus 51
je kan niet meer fappen als je vingers eraf klappen
Ik zeur ook niet hoor, gewoon even je handen in de sneeuw doen en ze voelen weer warm aanquote:
Volgend jaar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog een paar laatste berichten en dan blijf ik weg tot volgend jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |