Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, ga toch kx luisteren tijdens die kwalitatief uitermate teleurstellende nummers.
Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, ga toch kx luisteren tijdens die kwalitatief uitermate teleurstellende nummers.
Spotifyquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, dankje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef justmattie het volgende:
Nog maar een keer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, doe je goed. Wij zeuren thuis al wéken over een spuuglelijk kandelaartje bij ons op tafel, gooit m'n vader 'm er net af met het stofzuigen. M'n moeder zal wel denken dat het expres ging.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef CindieY het volgende:
Meh, sloop ik net tijdens het schoonmaken per ongeluk één van de tafellampjes
Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mag hopen dat jullie wel de podcasts binnenslepen van Stenders en Siebelink, want het hoort gewoon bij je muzikale opvoeding natuurlijk.
Nah, ik baal er wel vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Hihi, doe je goed. Wij zeuren thuis al wéken over een spuuglelijk kandelaartje bij ons op tafel, gooit m'n vader 'm er net af met het stofzuigen. M'n moeder zal wel denken dat het expres ging.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Van jou wist ik al dat je geen Stenders fan was, pino
Je zit in 't 3FM-topic, maar ik zie je ook net zoveel neuzelen over KXradio. Dan moet je dat gewoon in het desbetreffende topic doen, wij blijven genieten van de muziek op 3FM.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Van jou wist ik al dat je geen Stenders fan was, pino
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zit in 't 3FM-topic, maar ik zie je ook net zoveel neuzelen over KXradio. Dan moet je dat gewoon in het desbetreffende topic doen, wij blijven genieten van de muziek op 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |