Wat ik ga schrijven is geen excuus... maar neen, ik voelde mij niet schuldig tov. haar man. Ik was ook niet diegene die de eerste (2e en 3e) stap gezet heeft in dat overspel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef backgammon het volgende:
Voelde jij je niet schuldig tegenover haar man?
Ik zou dat niet kunnen aangezien ik er zelf kapot van zou gaan als het bij mij gebeurt.
Ik geloof ook een beetje in Karma dus vandaar
Oh kut.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo die was ook weer snel vol!
Het is alleen alweer deeltje 139
Volgens mij kan alleen een Mod'je datquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh kut.![]()
Hoe de fiets moet ik dat wijzigen joh.
Ja daar heb je ook gelijk in, ikzelf ben toch een persoon die nee zou zeggen maar goed, misschien kwam ze wel heel erg sterk over, dan zou ik ook gewoon doen wat goed voeltquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Octagon het volgende:
[..]
Wat ik ga schrijven is geen excuus... maar neen, ik voelde mij niet schuldig tov. haar man. Ik was ook niet diegene die de eerste (2e en 3e) stap gezet heeft in dat overspel.
Uiteindelijk heb ik geen relatie met haar man, snap je ?
Tja, karma... geloof ik niet echt in, want op relatievlak slaat het naar mijn gevoel nogal ver door naar de negatieve zijde voor mij.
Niet, je hebt het verpest!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh kut.![]()
Hier ook al.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook gelijk in, ikzelf ben toch een persoon die nee zou zeggen maar goed, misschien kwam ze wel heel erg sterk over, dan zou ik ook gewoon doen wat goed voelt
[..]
Niet, je hebt het verpest!
Nou dat vraag je aan mij, of je hebt het geluk dat ik hier toevallig ook lees en het even aanpas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh kut.![]()
Smiley vergeten op het einde !quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hier ook al.Elke..relatie.. en nu ook op
fok..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dat vraag je aan mij, of je hebt het geluk dat ik hier toevallig ook lees en het even aanpas.
Een TR of een PM doet wonderen
Had ik op het moment dat de getrouwde vrouw zei "Octagon, ik wil je al 10 jaar kussen" in een goede relatie gezeten... dan had ik het ook niet verder overwogen. Maar ik zat niet in een goede relatie, en nog eens 6 maand later hebben we gekust.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook gelijk in, ikzelf ben toch een persoon die nee zou zeggen maar goed, misschien kwam ze wel heel erg sterk over, dan zou ik ook gewoon doen wat goed voelt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef formerjellybean het volgende:
Voor de gebroken hartjes alvast een gelukkig nieuw jaar en dat 2011 even wat positiever is voor jullie
Niet dat ik me aan jou moet verantwoordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik zou nooit wat met een getrouwde vrouw, of een vrouw in wat van een relatie dan ook, willen beginnen. Wat dat betreft vind ik dat een soort van schijnheiligheid. Je zou het zelf ook niet willen als jou dat zou gebeuren en als je zelf 'de derde' bent is het ineens niet jouw verantwoordelijkheid? Natuurlijk wel, je neemt dan toch ook zelf die beslissing om ermee door te gaan?
Jij ook alvast een heel gelukkig nieuwjaar! Iedereen trouwens, wilde het alleen vanavond pas postenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef formerjellybean het volgende:
Voor de gebroken hartjes alvast een gelukkig nieuw jaar en dat 2011 even wat positiever is voor jullie
Dat is een mooie aanvulling (daar ging ik wel een beetje vanuitquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Maar WW: als de Ik niet goed zit dan komt er geen Wij.
ahuh!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat is een mooie aanvulling (daar ging ik wel een beetje vanuit).
Uiteindelijk heb je je alleen bij jezelf te verantwoorden. Laat ik het dan zo zeggen dat ik op dat punt voor mezelf de lat hoog leg. "Wat u niet wilt wat u geschied, doe dat ook een ander niet".quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef Octagon het volgende:
[..]
Niet dat ik me aan jou moet verantwoorden, maar de vraag was : "Voelde je je niet schuldig tov. haar man ?". Toch wel iets anders als "verantwoordelijkheid"... ik deed dat niet vrijblijvend hoor - was die vrouw thuis weggegaan, dan had ik mijn verantwoordelijkheid zeker en vast genomen tegenover haar en haar 2 kinderen.
Schuldig voelde ik me tov. mijn toenmalige vriendin - heb het dan ook quasi onmiddellijk opgebiecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |