QFTquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:58 schreef Z het volgende:
Ik vind de Top 2000 stom. En Henk Westbroek ook.
Was het een origineel liedje of ouder werk in ene nieuwe uitvoering?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:11 schreef peaceman het volgende:
Niettemin mag je best het antwoord geven.
Zoetemelk was 6 keer 2e in de Tour De France...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef ranja het volgende:
Ik wens iedereen vast een fijne jaarwisseling toe.
Ik vertrek zo richting de wadden en ben zondagmiddag terug. Op zich jammer, ik heb nog zo'n 40 punten nodig om n00bie te verslaan geloof ik. Maar goed, volgend jaar weer een kans![]()
oja, en kijk even in het topic van 'raad de plaat', er zijn hier genoeg die de vraag daar zo weten.
En hoe heet het nummer?quote:
Tja. Iets met Liefde, dacht ik.quote:
Dank weer voor alle regelneverij rondom MUZ en in het bijzonder Trivia afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef belsen het volgende:
Ik heb het jaar afgesloten op nummer 1142: Fok! Muziek Trivia - eindstand 2010
Probleem is vooral dat ik het af en toe laat verslonzen. Misschien kunnen we het afspreken met maanden, ofzow.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank weer voor alle regelneverij rondom MUZ en in het bijzonder Trivia afgelopen jaar.![]()
Hulde ook aan winnaar Noobiedoobiedoo en de eeuwige nr. 2, Ranja.
Volgend jaar weer hulp nodig? Wil af en toe wel eens bijspringen.
Gewoon vragen en afstemmen dan...
Enne, dit vind ik wel mooi in de overall lijst: 12 Madmaster 1111
11e Plaats was natuurlijk nog mooier geweest...
Method +1quote:
Bucket of Blood (stagger Lee)quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:19 schreef methodmich het volgende:
In welke bar werd een bloedbad aangericht op een albumtrack van Murder Ballads van Nick Cave & The Bad Seeds?
Mark, tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Mark het volgende:
Nou, ik geef de moed maar op voor dit jaar
Burnettquote:
Die welquote:
quote:"" is a song written by Luther Vandross in 1975. The song is about African Americans finally achieving the freedom they had been waiting and hoping for. It was later featured in the 1978 film
, sung by cast members
. The film version was released as a single in some continental European countries and peaked at #1 in Belgium and The Netherlands.
Wat dreunt er nu uit de speakers?quote:Baby - baby - baby gives me loving,
Leaves me meaning nothing, nothing left to mean
Baby - baby - baby's got me sighing
Nearly has me dying, dying off to me
![]()
That's where she takes me
![]()
She does, she does, she does, she does
![]()
That's where she leads me
![]()
With love, with love, with love, with love