Jake staat bij mij ook op nr. 1.quote:
Ja SwJ dat heet 'gevoel'.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, je bent op je pikkie getrapt. Wat schattig
Langer feesten is beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nieuwjaar vind ik maar niet zo speciaal. Je gaat gewoon buurten alleen nu wat langer
'wat' drukker is nogal een understatement.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Langer feesten is beterDus voor mij is het toch beetje 'speciaal'
Alleen soms vervelend dat het wat drukker is
Ja, laten we het Goedemorgen topic voortaan het 'AERGRGFAGARgaAIDTYFUSKANKER!11!!'-topic noemen. Titel maakt toch niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Titel maakt toch niet zoveel uit
Ik ga gewoon de zaterdag naar de stadquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Langer feesten is beterDus voor mij is het toch beetje 'speciaal'
Alleen soms vervelend dat het wat drukker is
Goed ideequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, laten we het Goedemorgen topic voortaan het 'AERGRGFAGARgaAIDTYFUSKANKER!11!!'-topic noemen. Titel maakt toch niet zoveel uit.
goh, jij maakte je net druk over hoofdletters of niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, laten we het Goedemorgen topic voortaan het 'AERGRGFAGARgaAIDTYFUSKANKER!11!!'-topic noemen. Titel maakt toch niet zoveel uit.
huilen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
zit geen kut in hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Flikker eens op met je kutplaatjes.
Ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hog, jij maakte je net druk over hoofdletters of niet?
Jij snapt heel het idee achter oud&nieuw niet. Het is gewoon weer een extra dag om veel te vreten en heel veel te zuipen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de zaterdag naar de stad
Ik ggeef gewoon niet niet om nieuwjaarbeetje lomp vuurwerk enzo
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Creeg het volgende:
MORGEN KUNNEN WE HET NIET DOEN. LATEN WE NU FEESTEN. LATEN WE NU MET ZIJN ALLEN EEN LEGENDARISCH FOK NIEUWJAARSFEEST HOUDEN.
Met vuurwerk enz
[ afbeelding ]
slaap zequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen.
Tot volgend jaar iedereen !![]()
En tot ooit Flips?![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wooooooooooooooooooo, wel emesen toch nog?
Daagquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen.
En tot ooit Flips?![]()
trustequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen.
En tot ooit Flips?![]()
Gelukkig nieuw jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen.
En tot ooit Flips?![]()
Ja nachtbagger heeft zo vaak een andere naam en dan is het geen probleem.. beetje veranderen hier en daar is ook leuk. wat maakt het ook uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen.
En tot ooit Flips?![]()
Slaap lekker, tot ooit en de allerbeste wensenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen.
En tot ooit Flips?![]()
De mijne vroeg om suiker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef Nitrouz het volgende:
Goeiennacht, mijn buurman belde net aan, mijn muziek stond te hard. Behoorlijk voor schut
Klopt. En nu heb ik er een slotje op gegooid. Wat maakt het ook uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja nachtbagger heeft zo vaak een andere naam en dan is het geen probleem.. beetje veranderen hier en daar is ook leuk. wat maakt het ook uit
Raad eens wat er voor morgen op het programma staatquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb 1 goed voornemen voor 2011 voor Merel: gefrituurde marsjes eten.
Daaaagquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Raad eens wat er voor morgen op het programma staat![]()
En slaap lekker iedereen![]()
Maakt voor mij echt niets uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij snapt heel het idee achter oud&nieuw niet. Het is gewoon weer een extra dag om veel te vreten en heel veel te zuipen.
Idd gaan we gewoon verder is deze.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. En nu heb ik er een slotje op gegooid. Wat maakt het ook uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |