die kerel zat in BrokeBack Mountainquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
mooiste man van 2010 aldus één of andere site waar Justin Bieber op 4 staat van de mooiste mannen (?).
Tot over een week dus.quote:
Ook in Donnie Darko, VRIEND.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die kerel zat in BrokeBack Mountain
Nieuwjaar vind ik maar niet zo speciaal. Je gaat gewoon buurten alleen nu wat langerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind feesten altijd goedEn als ik daarbij ongegeneerd vreemde vrouwen moet zoenen..so be it
Dat was geen nachtbagger.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
die ander was eerder vandaar die reactie's van users
boeie.quote:
Jake staat bij mij ook op nr. 1.quote:
Ja SwJ dat heet 'gevoel'.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, je bent op je pikkie getrapt. Wat schattig
Langer feesten is beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nieuwjaar vind ik maar niet zo speciaal. Je gaat gewoon buurten alleen nu wat langer
'wat' drukker is nogal een understatement.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Langer feesten is beterDus voor mij is het toch beetje 'speciaal'
Alleen soms vervelend dat het wat drukker is
Ja, laten we het Goedemorgen topic voortaan het 'AERGRGFAGARgaAIDTYFUSKANKER!11!!'-topic noemen. Titel maakt toch niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Titel maakt toch niet zoveel uit
Ik ga gewoon de zaterdag naar de stadquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Langer feesten is beterDus voor mij is het toch beetje 'speciaal'
Alleen soms vervelend dat het wat drukker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |