Het is geen wedstrijdje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:58 schreef CupCakeCutie het volgende:
Hij beledigde mij eerst door me te pesten met mijn depressie en de medicatie. Ik plaagde hem toen met zijn computerspelletjes. Wie is er erger?
Eens.quote:
Dat is heel erg waar. Niets kan zo verkeerd uitgelegd worden als een tekst op papier (telefoon) zonder dat je iemands emoties er bij ziet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef sassiepassie het volgende:
Misschien helpt het om eens face to face met iemand te spreken in plaats van steeds maar te smsen!
Volgens mij zit je nu de waarheid om te draaien. Jij hebt meerdere van die studievrienden beledigd en aan je toon kan ik me voorstellen dat het niet de eerste keer is geweest. Waarschijnlijk zijn ze gewoon klaar met je en was dit de druppel. Misschien proberen om de volgende keer toch iets subtieler te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:58 schreef CupCakeCutie het volgende:
Hij beledigde mij eerst door me te pesten met mijn depressie en de medicatie. Ik plaagde hem toen met zijn computerspelletjes. Wie is er erger?
Iets zegt mij dat de groep daarover heeft gediscussieerd en een antwoord heeft geformuleerd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast heb je natuurlijk een kutopmerking gemaakt naar die vriendin, en moet je je serieus afvragen of jij wel zo popi-jopie figuur bent als je denkt dat je bent in die groep.
Je lijkt me vooral een type dat heel goed uit kan delen, maar voor geen meter kan incasseren. Op den duur wordt dat irritant.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef CupCakeCutie het volgende:
Wat is er agressief aan eigenlijk?
Ik heb wel vaker boze dingen tegen mijn originele vriendengroep gezegd maar zij weten dat ik dat gewoon geirriteerd was. Ik vind dit soort terugkaatsingen niet onherroepelijk, dus leg het me uit aub.
Hmmm.. mooi gezegdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je lijkt me vooral een type dat heel goed uit kan delen, maar voor geen meter kan incasseren. Op den duur wordt dat irritant.
Hij begon met het badmouthen door mijn depressie aan te vallen VOOR het hele gamenerd gedoe. Toen begon hij er NOG een keer over, ja dan word ik wel kwaad. Mijn vriendinnen zijn het met me eens. Zij vinden dat dit te lang doorgaat en kinderachtig is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef eleusis het volgende:
TS reageert nogal agressief op tegenslag door de ander af te schrijven en te badmouthen.
"Plagen", het zal wel meer van je af bijten zijn geweest, of in ieder geval zo zijn overgekomen. Negatieve dingen over de ander erbij halen is misschien leuk voor je ego maar niet om relaties te lijmen.
Je kan dan wel redeneren dat je die vrienden niet meer hoeft maar dit is een patroon waar jij zelf meer last van zal krijgen dan zij.
Nee dat doe ik ook niet hoor. Ik gil nu niet tegen iedereen IK BEN ZIELIGER want dat ben ik ook niet. Ik heb een fijn leven, de enige waar ik me zorgen om maak is mijn opa. Ik ben uit mijn depressie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Kijk je nou uit dat je niet in een wedstrijdje beland wie het het ''zwaarst'' heeft? Energie voor niks, die je beter in echt leuke mensen kunt stoppen
Wat is er nu kinderachtig aan mijn reactie? Ik heb toegegeven dat ik toen niet echt netjes handelde. Ik heb mijn excuses aangeboden en liet het gaan tot zij er een hele shitstorm van maakten een week later,quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:10 schreef Copycat het volgende:
Wat een kinderachtigheid. Aan beide kanten. Jullie studeren toch niet aan de kleuterschool?
Get over each other and yourself.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |