abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90658484
Nouja ik vind dat je best negatief mag zijn als het je niet mee zit. Ja, ik had iets gemeens gezegd achteraf, maar heb nooit echt op de man gespeeld alleen negatief geweest over dat hele gameverslaving opzich.

Ik heb ook later mijn excuses aangeboden aan die gozer.

Dat meisje dat zogenaamd niks kwaad doet is wel beste billenmatties met de grootste trut uit mijn jaar die al eeuwen een hekel aan me heeft. Ik wist ook dat zij dat met haar besproken had.
pi_90658526
Dus ze spannen allemaal samen tegen jou?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_90658612
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 31-12-2010 11:01:17 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_90658659
TS is vrouw neem ik aan?
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:20:11 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90658684
Slachtoffertje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_90658744
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef CupCakeCutie het volgende:
Nouja ik vind dat je best negatief mag zijn als het je niet mee zit. Ja, ik had iets gemeens gezegd achteraf, maar heb nooit echt op de man gespeeld alleen negatief geweest over dat hele gameverslaving opzich.

Ik heb ook later mijn excuses aangeboden aan die gozer.

Dat meisje dat zogenaamd niks kwaad doet is wel beste billenmatties met de grootste trut uit mijn jaar die al eeuwen een hekel aan me heeft. Ik wist ook dat zij dat met haar besproken had.
Ja je mag best negatief zijn, maar verwacht niet dat iedereen het pikt .
En als ik zo lees over wat je over dat meisje heb gezegd heb je wel degelijk op de man gespeeld en dat pikt niet iedereen.

Geef gewoon toe dat je dom gehandeld hebt , nu is het tijd om op de blaren te zitten
pi_90658816
Ik heb mijn excuses ook aangeboden.

Ik was niet bevriend met dat meisje. Zij praat nooit tegen me en opeens bemoeit ze zich ermee. Dat vond ik gewoon hypocriet en irritant. En ja ik weet zeker dat zij en haar bestesttt girlfriendd samenspannen, want dat andere wijf heeft ook geen leven behalve stoken.
pi_90658920
Negatief gedrag is misschien niet eens het probleem, maar wel het feit dat je erg hard overkomt.
Ook nu gebruik je "harde" woorden als janken, trut en wijf.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:32:40 #34
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_90659324
Het is zeker even kut, maar bijt er maar doorheen. Ik ga ervan uit, dat jij niet de aanstichter bent van de problemen. Indien wel dan is in feite het volgende wat ik schrijf niet van toepassing.

ik heb jaren een vriendengroep gehad, waarmee het best gezellig was. Zolang ik mij gedroeg zoals zei wilden. In zijn algemeen was dat wel het geval, omdat ik best makkelijk ben. Maar de laatste jaren vond ik veel dingen gewoonweg niet meer leuk wat zij deden. Daar kwam ook nog bij, dat ik altijd negatief beoordeeld werd met veel dingen. Altijd waren er "misverstanden". Heel vaak werd ik beticht van dingen die gewoonweg niet in lijn met mijn karakter liggen. Discussies werden ook heel erg eenzijdig. Ik heb deze mensen links laten liggen, omdat ik er gewoon geen zin meer in had. Sinds ik deze mensen heb laten vallen, is mijn leven er alleen maar beter op geworden. Ik heb het gevoel, dat ik veel meer gewaardeerd word en gerespecteerd. Discussies worden niet uit de weg gegaan en doorgevoerd, totdat we er uit zijn. Daarbij krijg ik ook de ruimte voor mijn eigen mening en natuurlijk geef ik anderen ook de ruimte daarvoor (deed ik altijd al). In andere woorden. Ga verder met mensen die je wel respecteren/waarderen. Dit kunnen je beste vrienden worden en is meer waard dan een groep die je toch niet waardeert.
Horrible Cunt!
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:56:09 #35
238453 hasjman
utter madness
pi_90660400
stelletje wijven :') wat een vrienden als ze niet eens tegen een harde opmerking kunnen .
pi_90660666
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef hasjman het volgende:
stelletje wijven :') wat een vrienden als ze niet eens tegen een harde opmerking kunnen .
Wat verwacht je dan van studiegenoten die elkaar op vrijwillige basis geregeld opzoeken?
pi_90662059
Ja nu ben ik hard, natuurlijk, ik ben boos. Het ergste is nog (ben daar net achter) dat ze tegen me gelogen hebben dat er geen oud en nieuw feest was maar nu ben ik opeens niet uitgenodigd (mocht dat niet weten) en toen ik die gozer die het organiseerde eerst smste van ja wat vind jij er van denk je zo over mij zei hij NEE NEE ik wil geen ruzie ik denk niet zo over jou. Iedereen liegt tegen mij,

Dus ja, als er geen conspiracy was geweest... ik ben geen alu hoedjes persoon maar het bwijs heb ik nu gekregen
pi_90662087
Dankje tong poh, dat hielp.
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:38:45 #39
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90662192
Tja...dat soort dingen horen bij vrienden(groepjes).

Eenzaamheid FTW ^O^ ;(
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90662348
Ja maar ik snap niet hoe zoiets kleins en stoms zo erg opgeblazen kan worden, vooral als iemand mij eerder beledigd heeft en ik dan gewoon reageer.

Achja, zolang er nog mensen zijn die van me houden is het prima.
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:48:31 #41
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_90662446
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 01:35 schreef CupCakeCutie het volgende:
Dankje tong poh, dat hielp.
Ben ik blij om. Behalve als je slecht bent in contacten leggen, kom je altijd nieuwe mensen tegen. Sommigen liggen je en sommigen niet. Gewoon even een tijd aan kijken bij nieuwe mensen. Als ze je uiteindelijk niet bevallen, kijk je weer verder. Wees gewoon niet bang om mensen te laten vallen. Meestal ben je beter zonder hun. Wie wil nou vrienden zijn met mensen waarbij je je niet gelukkig voelt?
Horrible Cunt!
pi_90662543
Ja ik maak makkelijk vrienden maar verlies ze wel sneller denk ik. Ik heb 4 echte close vrienden en de rest zijn vooral kennissen die uitgroeien tot meer.
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:54:08 #43
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_90662690
Ik deed het. Ik heb die gozer van het feest ook net een smsje gestuurd dat ik het zo sneu vond dat hij niet gewoon in my face kon zeggen dat er iets was waar ik niet bij mocht zijn, en vervolgens tegen me loog.

Ik vind het raar dat mensen niet meteen aan de be trokken toen ze me te negatief vonden worden maar ipv dat niks zeiden en opeens mij verstoten.
pi_90662692
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Felixa het volgende:
Wat jij plagen vindt, kan voor een ander enorm beledigend en pijnlijk zijn.
+
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 01:02 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van studiegenoten die elkaar op vrijwillige basis geregeld opzoeken?
dat dus.
pi_90662723
Hij beledigde mij eerst door me te pesten met mijn depressie en de medicatie. Ik plaagde hem toen met zijn computerspelletjes. Wie is er erger?
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:59:25 #47
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_90662737
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 01:52 schreef CupCakeCutie het volgende:
Ja ik maak makkelijk vrienden maar verlies ze wel sneller denk ik. Ik heb 4 echte close vrienden en de rest zijn vooral kennissen die uitgroeien tot meer.
Prima. Echte vrienden zijn er maar weinig. Ik heb er 3, waaronder 1 mijn broer. Zij gaan voor mij door het vuur en andersom. Daarnaast hebben we wel meerdere gewone vrienden, maar de band die wij hebben is bijzonder.
Horrible Cunt!
pi_90662811
ps. ben ik trouwens de enigste want ik zie die "vroegere vriend" die "roddelt en stookt" niet echt terug komen in het verhaal.
pi_90662910
jawel hoor maar nu gaat het over de rest van die groep die door hem is opgestookt.
pi_90663942
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 01:58 schreef CupCakeCutie het volgende:
Hij beledigde mij eerst door me te pesten met mijn depressie en de medicatie. Ik plaagde hem toen met zijn computerspelletjes. Wie is er erger?
In je OP zeg je het andersom. Jij begon over zijn vermeende gameverslaving en daarna begon hij over jouw depressie en ziekte in je familie.

Dat betekent dus dat jij begonnen bent en hij terugsloeg. Hij voelde zich waarschijnlijk gekrenkt, vond dat je denigrerend deed. Alsof hij een loser is. Oftewel negatief i.p.v. positief en gezellig, wanneer je daar met je maten zit. Zo heb jij het niet bedoeld, maar hij het wel waarschijnlijk zo ervaren.

Vervolgens slaat hij terug met een hele lage opmerking, waarvan ik kan begrijpen dat je die opmerking 'erger' vindt. Maar probeer het te zien als een harde terugslag waarmee hij duidelijk wil maken dat hij niet gekleineerd wil worden. Hij komt voor een leuke tijd.

Je zegt dat hij niet populair is. Zou het kunnen zijn dat hij vroeger gepest of buitengesloten is geweest? Indien dat zo is, kan het zijn dat hij daarom zo fel reageert. Onschuldige pesterijtjes kunnen behoorlijk serieus genomen worden door iemand die vroeger gepest of buitengesloten is geweest.

Later sneerde hij nog dat je wat aardiger tegen vrienden moet zijn. Dat is eigenlijk de boodschap.
Het is met jou begonnen. En dat is misschien reden waarom anderen achter hem staan. En dan denken ze denk ik niet zozeer na over hetgeen wat hij gezegd heeft.
En dat vind ik opzich wel wat vreemd. Anderen om jou heen kunnen vast wel inschatten dat jij een beetje plaagde en dat hij wel erg fel reageerde.
Dus op de één of andere manier is er iets anders gegaan (is het geescaleerd, had je bijv sneller duidelijk moeten maken dat je een beetje plaagde) of hebben ze zich gestoord aan je negatieve gedrag in de periode daarvoor ofzo en waren ze dat zat. Heb je bijv. vaker mensen afgezeken in die periode?

Als je gewoon zou melden van sorry, "ik was je 'n beetje aan het plagen, meer niet". Dan denk ik dat het toch vrij snel goed moet komen. Ik vind zeker dat hij dan ook zijn excuses zou moeten aanbieden voor z'n lage opmerking.
Maar goed, de vriendengroep reageert dus niet op smsjes. Kan je er niet 1 bellen waar je normaal gesproken goed contact mee heb? En vragen hoe hij erover denkt? Dat je alleen maar beetje aan het plagen was. Of denk je van fuck die hele groep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')