Ik heb mijn excuses ook aangeboden laatst. Wel over de sms maar ik ben zelf ook beledigd door hem.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Marurk het volgende:
K*tsituatie, zou ook niet echt weten wat te doen. Vraag het anders gewoon aan die mensen waarom ze je negeren en praat erover met hen. Leg uit dat ze het niet al te serieus moeten opvatten en bied desnoods je excuses aan voor het feit dat ze het verkeerd hebben geïnterpreteerd.
Inderdaad. Ik vind dat TS wel een beetje overkomt als een botte lul en de reacties van die vrienden niet geheel verrassend.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef Daniel1976 het volgende:
Je hebt wel redelijk agressief gereageerd. Ik denk dat je het ook een beetje bij jezelf moet gaan zoeken.
Ik heb het idee dat de spreekwoordelijke ketel al behoorlijk aan het koken was en het smsje wat je verstuurde de 'laatste druppel' was. En 'plagen' met games kan voor nerds vrij ernstig zijn. Wie weet zit diegene nu op een ander forum zijn gal te spuien over het feit dat hij misschien geen leven heeft.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef CupCakeCutie het volgende:
Hoezo ben ik bot?
Tsja ik heb aan iedereen verteld wat er aan de hand was en ook uitgelegd waarom ik zo deed. Ik doe nu niet meer zo. Ik vind het raar dat mensen niet even door een dip van iemand heenkunnen.
Aap.. mauw..quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef CupCakeCutie het volgende:
Dat klopt ook wel, ik denk dat ik licht autistisch ben oid. Nooit echt getest...
Maar ik werd het eerste beledigd en toen pas antwoordde ik zelf iets gemeens...
Een moeilijke periode is geen excuus om mensen te gaan beledigen. Ik denk dat je dat niet beseft.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef CupCakeCutie het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo extreem boos zouden zijn op iemand die door een moeilijke periode gaat. Ik steun mijn vrienden dan altijd.
Ik vind ook niet dat ik hem iets enorm naars gezegd heb, hij was de hele tijd over zijn game aan het praten, ik vond dat een stom spel aan zei er iets over en toen plaagde ik hem met zijn verslaving.
Mauwen/Mouw Het is allebei van toepassing.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Copycat het volgende:
Dat gaat in ieder geval een gezellig nieuwjaar worden.
Mouw.
Ik ben morgen bij mijn echte vrienden die niet zo janken om zoiets.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Copycat het volgende:
Mouw.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef Maanvis het volgende:
dat met die gameverslaving kan wel heel hard zijn aangekomen bij die kerel. dat zou je moeten beseffen.
Zeker als je de R&P topics een beetje hebt gelezen de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef Maanvis het volgende:
dat met die gameverslaving kan wel heel hard zijn aangekomen bij die kerel. dat zou je moeten beseffen.
En dat is dan weer niet aardigquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Copycat het volgende:
Mouw.
Klinkt alsof jij boos bent op hun?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef CupCakeCutie het volgende:
[..]
Ik ben morgen bij mijn echte vrienden die niet zo janken om zoiets.
Het zijn dus al geen vrienden meer!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef CupCakeCutie het volgende:
[..]
Volgen mij is die silent treatment best op zijn plek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef CupCakeCutie het volgende:
Ja je mag best negatief zijn, maar verwacht niet dat iedereen het pikt .quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef CupCakeCutie het volgende:
Nouja ik vind dat je best negatief mag zijn als het je niet mee zit. Ja, ik had iets gemeens gezegd achteraf, maar heb nooit echt op de man gespeeld alleen negatief geweest over dat hele gameverslaving opzich.
Ik heb ook later mijn excuses aangeboden aan die gozer.
Dat meisje dat zogenaamd niks kwaad doet is wel beste billenmatties met de grootste trut uit mijn jaar die al eeuwen een hekel aan me heeft. Ik wist ook dat zij dat met haar besproken had.
Wat verwacht je dan van studiegenoten die elkaar op vrijwillige basis geregeld opzoeken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef hasjman het volgende:
stelletje wijvenwat een vrienden als ze niet eens tegen een harde opmerking kunnen .
Ben ik blij om. Behalve als je slecht bent in contacten leggen, kom je altijd nieuwe mensen tegen. Sommigen liggen je en sommigen niet. Gewoon even een tijd aan kijken bij nieuwe mensen. Als ze je uiteindelijk niet bevallen, kijk je weer verder. Wees gewoon niet bang om mensen te laten vallen. Meestal ben je beter zonder hun. Wie wil nou vrienden zijn met mensen waarbij je je niet gelukkig voelt?quote:
+quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Felixa het volgende:
Wat jij plagen vindt, kan voor een ander enorm beledigend en pijnlijk zijn.
dat dus.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:02 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van studiegenoten die elkaar op vrijwillige basis geregeld opzoeken?
Prima. Echte vrienden zijn er maar weinig. Ik heb er 3, waaronder 1 mijn broer. Zij gaan voor mij door het vuur en andersom. Daarnaast hebben we wel meerdere gewone vrienden, maar de band die wij hebben is bijzonder.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:52 schreef CupCakeCutie het volgende:
Ja ik maak makkelijk vrienden maar verlies ze wel sneller denk ik. Ik heb 4 echte close vrienden en de rest zijn vooral kennissen die uitgroeien tot meer.
In je OP zeg je het andersom. Jij begon over zijn vermeende gameverslaving en daarna begon hij over jouw depressie en ziekte in je familie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:58 schreef CupCakeCutie het volgende:
Hij beledigde mij eerst door me te pesten met mijn depressie en de medicatie. Ik plaagde hem toen met zijn computerspelletjes. Wie is er erger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |