ik hoor sarcasmequote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das naar. meegemaakt met de hond van m'n ex haar moeder. mooi beest was dat
en The Beatles....dat vind ik toch echt te hard voor 3FM hoor! als ik dit wil horen luister ik wel KinkAardschok!
Jawel, maar in die beredenering klopt het voor geen meter.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een makkelijk gemaakt nummer, ken je die uitdrukking niet?!
die uitdrukking kent toch iedereen, ofwat?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet voor het maken van een domme opmerking of slechte woordgrap
ik pis in mn broek!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leest Danny bij jou alle posts voor?
ik wel iigquote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die uitdrukking kent toch iedereen, ofwat?
Het is ook de ideale polonaise plaat.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef CindieY het volgende:
Deze moet ik morgenavond gewoon 1 x requesten op ons feest. Gewoon, omdat het kan
van Peter Pan Speedrock via The Beatles naar Danny Panadero! dat kan alleen in NL!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
Die overgangen. Echt, de Beatles zijn zojuist in alle gaten aangerand. Of ja, erger.
Nee, je hoeft niet veel te doen om dat nummer voor elkaar te krijgen, maar toch is het goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, maar in die beredenering klopt het voor geen meter.
Heerlijk fout nummer waar ik normaal mijn hand niet voor zou omdraaien.
Wat, want normaal gesproken maakt hij zelf ook liedjes en dit vindt hij een makkelijke? Maar hij vervolgt het met
Maar hij blijft zo in je hoofd hangen
Huh? Dus je vindt het een makkelijk nummer MAAR, ondanks dat, blijft het lekker in je hoofd hangen? Huh, wat?
Ach je moet het niet serieus nemen, dan wordt het al een stuk leuker.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef Susi het volgende:
Wat een drama. Ik kom niet uit het zuiden, ik kan dit gewoon niet leuk vinden.
* 3rdRockgooit bowlingbal richting polonaisequote:
*sluit zich aan*quote:
Ik zou nog even wachten met slapenquote:
*polonaise ontwijkt de bowlingbal*quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRockgooit bowlingbal richting polonaise
dat doet ze zeker, want zo komt musequote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met slapenStraks heb je dit de hele nacht in je hoofd
Vástquote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je moet het niet serieus nemen, dan wordt het al een stuk leuker.
Doe je dat omdat we allemaal een kegel hebben?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRockgooit bowlingbal richting polonaise
Zou ik hem wel downloaden en op een USB stick of cdtje zetten.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef CindieY het volgende:
Deze moet ik morgenavond gewoon 1 x requesten op ons feest. Gewoon, omdat het kan
Geloof me: hier in het zuiden vinden we dat ook niet leuk. En hierbij het woord 'carnaval' noemen... dan heb je het echt niet begrepen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef Susi het volgende:
Wat een drama. Ik kom niet uit het zuiden, ik kan dit gewoon niet leuk vinden.
Niet te vinden op YT of Spotify? Heb eigenlijk nog nooit gezochtquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou ik hem wel downloaden en op een USB stick of cdtje zetten.
Lekkere request hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Istie dan, wat is dit toch een godsheerlijk, Raggend, Scheurend, Knallende Rock-en-Roll achtbaanplaat!
Mijn request voor 2010, en heb er geen spijt van gehad.. heerlijk scheuren met de beste band ooit!
Muse- Stockholm Syndrome![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat Bol dit een aardig chansonnetje vindt.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Istie dan, wat is dit toch een godsheerlijk, Raggend, Scheurend, Knallende Rock-en-Roll achtbaanplaat!
Mijn request voor 2010, en heb er geen spijt van gehad.. heerlijk scheuren met de beste band ooit!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you are my kind of wordjokes making girl!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe je dat omdat we allemaal een kegel hebben?
merci! wat een plaat dit. wat heerlijk hard!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja op YT wel. Ligt er natuurlijk aan of je morgen zelf de muziek fixt, of dat er een dj komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet te vinden op YT of Spotify? Heb eigenlijk nog nooit gezocht
Alleen voor de geoefende luisteraar *kuch*quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef heloef het volgende:
Ik vind echt niks aan deze plaat moet ik zeggen.
ga jij eens even heel gauw je mond spoelen broekemans!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef heloef het volgende:
Ik vind echt niks aan deze plaat moet ik zeggen.
Zelfquote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja op YT wel. Ligt er natuurlijk aan of he morgen zelf de muziek fixt, of dat er een dj komt.
Als je het zelf doet is het niet nodig natuurlijk.
Ik heb recht op een andere mening.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij eens even heel gauw je mond spoelen broekemans!
ja, maar niet op de verkeerde!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb recht op een andere mening.
Oeh! die is echt fucking briljant gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, laatste keer dan:
[ afbeelding ]
Verkeerde meningen bestaan niet, alleen verschillende.quote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegd...quote:
Briljantquote:
jawel, jouw mening in deze is verschillend dus verkeerd!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Verkeerde meningen bestaan niet, alleen verschillende.
Laat maar je snapt er geen reet van.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel, jouw mening in deze is verschillend dus verkeerd!
SPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaken verschillen he.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Hehe, wat een plaat was dat toch, heerlijk![]()
Snap niet hoe je dit niet goed kan vinden, heloef
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wie wilde er ook alweer slapen?DJ PaulSPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Wie wilde er ook alweer slapen?Dat wordt em dus niet komend uur, ik zie een aantal lekkere nummersSPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Wie wilde er ook alweer slapen?FUUUUUUUUUUUUUUUUU je was me voorSPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef justmattie het volgende:
Willen we al een lijst voor het volgende uur, de volgende dag dus en tevens de laatste dag?ik was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie wilde er ook alweer slapen?Alles is te tolereren, behalve 218. Ja, zelfs 216 is beter.SPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je daarop iets tegen hebt, dan Gaia!![]()
weet ikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat maar je snapt er geen reet van.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Wordt tijd dat ie weer es in Nederland optreedt.
Ow, wacht...
Wie wilde er ook alweer slapen?Ik ga straks gewoon slapen.SPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wie wilde er ook alweer slapen?Kneiter. Goed uurtje, alleen Laura Jansen en K3 natuurlijkSPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |