Bruce Who ?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef Aalbers het volgende:
Skik, Sting, Golden Earring, RHCP, Fleetwood mac, CSNY, Billy Joel, Bruce woo
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bruce Woo, cool. Is mega in China.
ken het wel, maar m'n drents is niet zo goed...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ken je het liedje wel? Dat moet je gewoon leuk vinden
Bye!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef D. het volgende:
Dit is een prima afsluiter voor deze avond
See y'all tomorrow
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef FritsFlits het volgende:
Meat Loaf blijft een aparteling in de muziek
Ik geloof ik geloof ik geloof ik geloofquote:
sowieso sara want daar heb ik op gestemdquote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
2 hele goeie nuummers het komende uur
mogen jullie raden welke![]()
ik denk dat ik het wel weet. mag jij raden welke ik denkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is correctquote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sowieso sara want daar heb ik op gestemd
Ook goedenavond.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof
..dat die later pas komt
Ik zie er wel meer dan tweequote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
o ja, die heb ik hier ook nog liggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net nog 3 oliebollen op.
Lekker, die ga ik morgen ook halenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net nog 3 oliebollen op.
Terechtquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef OutOfThisWorld het volgende:
'k heb de banden vol met wind, nee ik heb ja niks te klagen
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef djenneke het volgende:
Wat een heerlijk uurtje verder trouwens.
Dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie er wel meer dan twee
Wij hebben ze zelf gebakken... nou ja mijn moeder heeft het meeste werk gedaan.. ik heb alleen alle appelbeignets gebakken. Mijn moeder bakt voor heel veel... 4 pakken voor gewone oliebollen, 4 pakken voor bollen met rozijnen en dan nog 2 pakken voor appelbeignets.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lekker, die ga ik morgen ook halenIeder jaar weer te veel zodat ik ze kan wegmikken
Beterquote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben ze zelf gebakken... nou ja mijn moeder heeft het meeste werk gedaan.. ik heb alleen alle appelbeignets gebakken. Mijn moeder bakt voor heel veel... 4 pakken voor gewone oliebollen, 4 pakken voor bollen met rozijnen en dan nog 2 pakken voor appelbeignets.
Ja, in de auto en thuis genoeg geluisterd vanavond. Nu is de visite weg en vrouwlief naar bed, dus weer tijd voor Fok!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef Eska het volgende:
[..]
Wel wat kunnen luisteren de afgelopen uren, hoop ik?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan gewoon nog de top2000 a gogo en dan is het nieuwe jaar echt begonnen!!
Jazeker, Stingo.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef jakees het volgende:
zkr mooi! Iemand de spaanse versie wel eens gehoord van sting?
Ik luister ook via mijn iphone op docking station. Omdat mijn werklaptop de stream niet trektquote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef MaJo het volgende:
Vandaag optimaal van de top 2000 kunnen genieten door mijn nieuwe iPhoneDaar kan ik radio 2 op luisteren dus ik heb het ook kunnen horen in de bus, trein, op de fiets en net in bad
Nu hoef ik dus helemaal niets meer te missen
Ga hem denk ik vannacht ook aanhouden als ik ga slapen
Whehehe. Gisteren zei je ook al zoiets. Ik vind Sting solo beter.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, deze zat ooit in een leuk bandje.
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Gisteren zei je ook al zoiets. Ik vind Sting solo beter.
Strontium 90quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, deze zat ooit in een leuk bandje.
Ons docking station heeft gewoon een radioplayer. Wel zo handig!!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik luister ook via mijn iphone op docking station. Omdat mijn werklaptop de stream niet trekt
toch wel met headset in OV ? niet zo'n moderne gettoblaster met net-niet geluidquote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef MaJo het volgende:
Vandaag optimaal van de top 2000 kunnen genieten door mijn nieuwe iPhoneDaar kan ik radio 2 op luisteren dus ik heb het ook kunnen horen in de bus, trein, op de fiets en net in bad
Nu hoef ik dus helemaal niets meer te missen
Ga hem denk ik vannacht ook aanhouden als ik ga slapen
nee, nee..Band Aid!quote:
Zal zijn Hulzebosch, Hulzebosch ooit de Top 2000 halen?quote:
De mijne ook, maar het geluid via de radio2 app is veel beterquote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ons docking station heeft gewoon een radioplayer. Wel zo handig!!
Ah ja, de kunst van het verdelen. Ik ken 't.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, in de auto en thuis genoeg geluisterd vanavond. Nu is de visite weg en vrouwlief naar bed, dus weer tijd voor Fok!
Headset uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toch wel met headset in OV ? niet zo'n moderne gettoblaster met net-niet geluid
Je moet inmiddels toch weten dat de traditie bij ons is, om op de dag voor O&N te bakken? Doen we al jáááááren zo. Morgen moet ik ook gewoon werken.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef cafca het volgende:
En oliebollen bakken doen we morgen, Diaan!
En bedanktquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Headset uiteraardBen geen pauper
Nouja, je vond Sting ook al niet leukquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Headset uiteraardBen geen pauper
Iets na half twaalf, gok ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo mensen hier, hoe laat komt Our House voorbij?
Is dat zo? Nou ja, we hebben (nog) geen iPhone we hebben hem voor de iPod, daar kan ik helaas geen radio2 op ontvangen.. op de fiets/in de trein moet ik het dus zonder radio2 doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
De mijne ook, maar het geluid via de radio2 app is veel beter
In het OV hequote:
Hij staat tussen 23 en 0 uur.quote:
Oh, de laatste 50-60 luister ik traditioneel eigenlijk nooit.....die ken ik alquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah ja, de kunst van het verdelen. Ik ken 't.
Morgenmiddag & avond kan ik, als het meezit nog wel wat luisteren, maar niet meer posten.
Jep. De radio ontvangst is wat minder. Moet echt via het antennetje. Ik kan ook wel digitale radio beluisteren, maar dan kan mijn vriend geen modderwoffer spelenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat zo? Nou ja, we hebben (nog) geen iPhone we hebben hem voor de iPod, daar kan ik helaas geen radio2 op ontvangen.. op de fiets/in de trein moet ik het dus zonder radio2 doen.
Ja, dat weet ik, daarom. Hier is het traditie op oudjaarsdag. Neem ik speciaal vrij voorquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet inmiddels toch weten dat de traditie bij ons is, om op de dag voor O&N te bakken? Doen we al jáááááren zo. Morgen moet ik ook gewoon werken.
Morgen ben ik traditioneel amper aanwezigquote:Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, de laatste 50-60 luister ik traditioneel eigenlijk nooit.....die ken ik al
Okay.. onthouden voor volgend jaar dan. Waarschijnlijk krijgt Peaceman in mei en ik in september een iPhone. Die van ons heeft ook een antennetje. Wij luisteren nu gewoon via de tuner.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jep. De radio ontvangst is wat minder. Moet echt via het antennetje. Ik kan ook wel digitale radio beluisteren, maar dan kan mijn vriend geen modderwoffer spelen
Tja, met die instelling hoef in al niet te beginnen met luisterenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, de laatste 50-60 luister ik traditioneel eigenlijk nooit.....die ken ik al
wat is dat voor internetverbinding uit het jaar kruikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jep. De radio ontvangst is wat minder. Moet echt via het antennetje. Ik kan ook wel digitale radio beluisteren, maar dan kan mijn vriend geen modderwoffer spelen
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, daarom. Hier is het traditie op oudjaarsdag. Neem ik speciaal vrij voor
Want?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed dat tong er niet bij is
Daar weet Radio 2 wel raad meequote:Op donderdag 30 december 2010 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
De ellende met de Earring is dat ze nooit een goed eind aan hun nummers weten te brouwen. Het gáát maar door.
Internet? Op die werklaptop bedoel je? Ja. Dat is echt waardeloosquote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat is dat voor internetverbinding uit het jaar kruik
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef cafca het volgende:
Dit bandje ken ik niet. Waar komt dit vandaan?
Ik vind deze ook mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef MaJo het volgende:
Dit vind ik mooiMaar ik weet dat ik een van de weinigen hier ben
Blof is sowieso goedquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooi
Smeeknummer he?!
Ha tofquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooi
Smeeknummer he?!
Moet ik die kennen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over 3 maanden is Chris Götte alweer 10 jaar dood. De tijd vliegt.
De 1e drummer van dit bandje. Op dit nr, zeg maar.quote:
Was de drummer van de band.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 1e drummer van dit bandje. Op dit nr, zeg maar.
Ja, als je goed luistert kun je het ook horen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef het_fokschaap het volgende:
Het schijnt trouwens dat Paskal Jakobsen dit nummer naakt heeft ingezongen...
Dat zeg je van ieder nummer dat je niet bevalt volgens mijquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef het_fokschaap het volgende:
Oh, dus het heet Blof? Uit Den Haag zekerquote:
Ja, ik weet dat nog goed. Ik werkte toen samen met een eeuwse drummer die hem goed kende.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over 3 maanden is Chris Götte alweer 10 jaar dood. De tijd vliegt.
pffquote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef peaceman het volgende:
Ah is dit Snow. Die ken ik toch wel. Matig nummer natuurlijk en minimaal een plaats of 2500 te hoog.
Ik heb niets met die band, maar tijdens een compilatie ben ik ook als een gek achter 'Harder dan ik hebben kan' gegaan...quote:
Ik ben blij dat ik maar half geluisterd heb dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, als je goed luistert kun je het ook horen.
Bløf, Zeeland.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, dus het heet Blof? Uit Den Haag zeker
In tegenstelling tot Eternal flame hoef ik daar geen foto's van te zienquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef het_fokschaap het volgende:
Het is overigens pas de tweede van vier RHCP-nummers in de lijst.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
De RHCP-fanclub hield een gerichte actie?
Hey, dat was precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef peaceman het volgende:
Ah is dit Snow. Die ken ik toch wel. Matig nummer natuurlijk en minimaal een plaats of 2500 te hoog.
Bij EF was dat verhaal wel een publiciteitsstunt...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef cafca het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Eternal flame hoef ik daar geen foto's van te zien
Da's één van die twee die er nog aankomen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:22 schreef Aalbers het volgende:
RHCP wordt zwaar ondergewaardeerd. Dit is een schitterend nummer.
Staat califonication er in trouwens?
bij Blof was het echt waarquote:Op donderdag 30 december 2010 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij EF was dat verhaal wel een publiciteitsstunt...
'Give It Away'quote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef MaJo het volgende:
Maar er zijn toch wel 10 betere RHCP nummers?
Special Secret Song Insidequote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef MaJo het volgende:
Luister eens naar Could have lied. En dan weer naar deze. Dan is het toch duidelijk dat dit een matig nummer van ze is? Ze hebben echt betere.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:22 schreef Aalbers het volgende:
RHCP wordt zwaar ondergewaardeerd. Dit is een schitterend nummer.
Staat califonication er in trouwens?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef Ferdo het volgende:
Het is overigens pas de tweede van vier RHCP-nummers in de lijst.
Naja, prima.. Maar dit hoort echt in de top2000quote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Luister eens naar Could have lied. En dan weer naar deze. Dan is het toch duidelijk dat dit een matig nummer van ze is? Ze hebben echt betere.
Special Secret Song Insidequote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef cafca het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef MaJo het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef Aalbers het volgende:
Under the bridge is de ander denk ik
Waarom luister je nog muziek dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Boutnummer. Zoals we gewend zijn van de Minds de laatste 26 jaar.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Burchill.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef Ferdo het volgende:
Heeft Bløf trouwens ook een albumhoes waarop ze uitsluitend met een sok aan Abbey Road oversteken?
Omdat Mel Gaynor straks nog een puike roffel geeft.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Waarom luister je nog muziek dan?
Schijnt Kerr wel redelijk met je eens te zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben bij vrienden, daar staat ie zeker aanquote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Ook tot de laatste minuut naar de top 2000 luisteren?
Nee, maar als je Alles is liefde achteruitspeelt hoor je wel rare geluiden schijnt. Iets over die drummer die dood is.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef Ferdo het volgende:
Heeft Bløf trouwens ook een albumhoes waarop ze uitsluitend met een sok aan Abbey Road oversteken?
Ja, daarna vuurwerk afsteken.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Ook tot de laatste minuut naar de top 2000 luisteren?
Helaas wel toepasselijk...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef djenneke het volgende:
Mooi nummer dit. En hier heb ik crematie-begrafenis herinneringen over. Dus dan maf het.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk een goeie film is.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas wel toepasselijk...
Terug naar de Breakfast Club![]()
Plus Bon Jovi, Van Halen, Lenny Kravitz...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef jakees het volgende:
dit is zon zeiknummer. Op veronica draaien ze deze elk uur.
En Stallone Far from Over.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Plus Bon Jovi, Van Halen, Lenny Kravitz...
Ik hoop het, ik hoop het!quote:
daar ben ik ook allergisch voor...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan lult die dj er ook nog doorheen!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Omdat Mel Gaynor straks nog een puike roffel geeft.
...Live, Aerosmith...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan lult die dj er ook nog doorheen!
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan lult die dj er ook nog doorheen!
Die is te mooi.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef cafca het volgende:
Staat de titelsong van Pretty in Pink er niet in, trouwens?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prachtnummer. Zoals we gewend zijn van de Macs de afgelopen 42 jaar.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prachtnummer. Zoals we gewend zijn van de Macs de afgelopen 42 jaar.
Verkeerde nummerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef djenneke het volgende:
Fleetwood Mac: Welcome To The Room... Sara songtekst
It's not home
and it's not Tara
In fact do I know you
Have I been here before
This is a dream, right
Déjà-vu
Did I come here on my own
Oh I see
Welcome to the room Sara
for Scarlett
Welcome to the choir, sir
Oooh
Missionary
Well I will be different
when I get back
And you can take
all of the credit
You say everything's fine, baby
but sometimes at night
Where the first cut is the
deepest one of all
(Scarlett)
(The first cut is the deepest one of all)
and the second one
Well, it's a worthless thing, so
take it all the way back home
Take it home
Ooh, Downstairs where the big old house is mine
Ooh, Upstairs where the stars laugh and shine
Oh, oh well I thought that
you were mine
Oh, oh well I thought that
you were mine
(you were mine)
Welcome to the room Sara, Sara
(for Scarlett)
Welcome to the choir, sir
Well of course it was a problem
(for Scarlett)
Front Line Baby
Well you held her prisoner
and after all these years
Well as well as you knew her
In the never forgotten words
of another one of your friends
In the never forgotten words
of another one of your friends, baby
When you hang up the phone
Well you cease to exist
Welcome to the room, Sara
Welcome
Welcome to the room, everyone
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, mooi deze. moet eigenlijk ook in mijn lijstje van 10...maar ja, daar passen er maar tien in.
White Rabbitquote:
Heb je de top 1000 gehoord. Gewoon alles als normaal alleeen dan niet 10 x per dag love and pride maar dan maar 1 keer.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt een voorspelbare kutzender.
Wat lief..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Grmbl, Diaan, ik kan niet zonder jou.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef MaJo het volgende:
En hier weer een band die ik veeeeel beter zou moeten kennen
Zeker, briljant mooi nummer (vind ik dan).quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef cafca het volgende:
Hm, dit is toch eigenlijk mooier dan Old and Wise?
Nee, ik hou niet van al die copycats. Q had ook zo'n lijst. De Top 2000 is de enige echte.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef jakees het volgende:
Heb je de top 1000 gehoord. Gewoon alles als normaal alleeen dan niet 10 x per dag love and pride maar dan maar 1 keer.
Waar, maar die vind ik dan ook niet zo heel goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef cafca het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef cafca het volgende:
Thanksquote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
Voor Djenneke
ALAN PARSON PROJECT THE TURN OF A FRIENDLY CARD LYRICS
There are unsmiling faces and bright plastic chains
And a wheel in perpetual motion
And they follow the races and pay out the gains
With no show of an outward emotion
And they think it will make their lives easier
For God knows up till now it's been hard
But the game never ends when your whole world depends
On the turn of a friendly card
No the game never ends when your whole world depends
There's a sign in the desert that lies to the west
Where you can't tell the night from the sunrise
And not all's the King's horses and all the King's men
Have prevented the fall of the unwise
For they think it will make their lives easier
And God knows up till now it's been hard
But the game never ends when your whole world depends
.
Komt zeker in de buurt van Jannisquote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind dit persoonlijk beter dan de 3JS
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
Niet overdrijven hequote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
De lijst van QMusic? Daar vind je dan weer de Pussycat Dolls in, Lady Gaga, Pixie Lott, etc.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van al die copycats. Q had ook zo'n lijst. De Top 2000 is de enige echte.
't Is nooit te laat.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef MaJo het volgende:
De Top 5000 van Radio 10 Gold...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van al die copycats. Q had ook zo'n lijst. De Top 2000 is de enige echte.
Pixie Lott wil ik hebben, de rest mag je dumpen...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De lijst van QMusic? Daar vind je dan weer de Pussycat Dolls in, Lady Gaga, Pixie Lott, etc.
Klinkt iig een héél stuk beter dan die afgezaagde rockmeuk van Veronica.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Ferdo het volgende:
De lijst van QMusic? Daar vind je dan weer de Pussycat Dolls in, Lady Gaga, Pixie Lott, etc.
Top 4000 toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Top 5000 van Radio 10 Gold...
In plaats van alle nummers achter elkaar uit te zenden krijg je dagelijks een rustpauze...
Heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef Eska het volgende:
Our house
Van mijn lijstje. Ik bof vandaag!
Open haard-muziek.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef Flitspaal het volgende:
Ik vind dit niet veel. Heb liever de versie van Madness.
Klopt.quote:
Fatal error?quote:En Radio 192 (RIP) probeerde het ooit met een Top 20.000 (!), maar dat werd een mislukking. De computer verslikte zich erin.
I Robotquote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crosby, Stills, Nash, Agnetha, Peter, Björn, John, Benny, Annifrid & Young.
Ik luister via de iphone app, is nog wat trager geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Stream loopt flink achter inderdaad. Ben ook nog bezig met APP
Vertel!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef peaceman het volgende:
Iemand nog de aankondiging van Bob Marley gehoord vanochtend bij Jan-Willem Roodbeen? Die was echt heel fraai!
Ik bedoelde dat ze turn of a friendly card lelijk afkaptenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik achter.. ik ben even
Iron Maiden staat er niet in, de twee andere bands wel...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef jakees het volgende:
dat is het mooie van deze lijst heel gevarieerd. Alleen mis ik soms de iets ruigere nummers (muse, metallica, iron maiden) maar verder perfecte mix tussen nl en buitenlands.
In elk geval dusdanig gecrasht dat hervatten van de lijst geen zin meer had. Maar ik geloof dat ze sowieso niet meer de kans kregen om twintigduizend nummers te draaien zonder dat de boel ondertussen onder hun ogen werd verkocht aan de hoogste bieder.quote:
welke dan van muse bliss?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iron Maiden staat er niet in, de twee andere bands wel...
Hoezo, ik heb de gong gehoordquote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze turn of a friendly card lelijk afkapten
Ik weet het niet meer exact, maar het was in de trant van"Ineens gaat de zon schijnen".quote:
Ook dat nog...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In elk geval dusdanig gecrasht dat hervatten van de lijst geen zin meer had. Maar ik geloof dat ze sowieso niet meer de kans kregen om twintigduizend nummers te draaien zonder dat de boel ondertussen onder hun ogen werd verkocht aan de hoogste bieder.
Dan kappen ze hem op de app blijkbaar anders afquote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb de gong gehoord
Voor Sun Is Shining?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer exact, maar het was in de trant van"Ineens gaat de zon schijnen".
Ja, ik snapte dat... maar ik had our house gemist.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze turn of a friendly card lelijk afkapten
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ah, Paul's beste solonummer. Ja, dat mag ik zeggen.
Nee, sloeg niet op een nummer van hem, maar gewoon dat bij nummers van hem de wereld mooier lijkt te worden.quote:
En een glimlach op je gezicht...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer exact, maar het was in de trant van"Ineens gaat de zon schijnen".
Lennon is niet dood, hij leeft!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:40 schreef Aalbers het volgende:
Blijft briljante muziek.. Ben benieuwd wat er van Lennons hand was afgekomen als ie niet zo vroeg werd doodgeschoten
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lennon is niet dood, hij leeft!
Oeh dat is gevaarlijk Diaan, ik ken dat heel goed, maar dan blijven de mooie nummers komen en wordt het uiteindelijk toch 3 uur 's nachtsquote:Op donderdag 30 december 2010 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik snapte dat... maar ik had our house gemist.
Ik heb besloten nog even tot en met Billy Joel te blijven...
Dat had ik gister en eergister, en die dag ervoor inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat is gevaarlijk Diaan, ik ken dat heel goed, maar dan blijven de mooie nummers komen en wordt het uiteindelijk toch 3 uur 's nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |