Bruce Who ?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef Aalbers het volgende:
Skik, Sting, Golden Earring, RHCP, Fleetwood mac, CSNY, Billy Joel, Bruce woo
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bruce Woo, cool. Is mega in China.
ken het wel, maar m'n drents is niet zo goed...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ken je het liedje wel? Dat moet je gewoon leuk vinden
Bye!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef D. het volgende:
Dit is een prima afsluiter voor deze avond
See y'all tomorrow
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef FritsFlits het volgende:
Meat Loaf blijft een aparteling in de muziek
Ik geloof ik geloof ik geloof ik geloofquote:
sowieso sara want daar heb ik op gestemdquote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
2 hele goeie nuummers het komende uur
mogen jullie raden welke![]()
ik denk dat ik het wel weet. mag jij raden welke ik denkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is correctquote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sowieso sara want daar heb ik op gestemd
Ook goedenavond.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof ik geloof ik geloof ik geloof
..dat die later pas komt
Ik zie er wel meer dan tweequote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
o ja, die heb ik hier ook nog liggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net nog 3 oliebollen op.
Lekker, die ga ik morgen ook halenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net nog 3 oliebollen op.
Terechtquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef OutOfThisWorld het volgende:
'k heb de banden vol met wind, nee ik heb ja niks te klagen
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef djenneke het volgende:
Wat een heerlijk uurtje verder trouwens.
Dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie er wel meer dan twee
Wij hebben ze zelf gebakken... nou ja mijn moeder heeft het meeste werk gedaan.. ik heb alleen alle appelbeignets gebakken. Mijn moeder bakt voor heel veel... 4 pakken voor gewone oliebollen, 4 pakken voor bollen met rozijnen en dan nog 2 pakken voor appelbeignets.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lekker, die ga ik morgen ook halenIeder jaar weer te veel zodat ik ze kan wegmikken
Beterquote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben ze zelf gebakken... nou ja mijn moeder heeft het meeste werk gedaan.. ik heb alleen alle appelbeignets gebakken. Mijn moeder bakt voor heel veel... 4 pakken voor gewone oliebollen, 4 pakken voor bollen met rozijnen en dan nog 2 pakken voor appelbeignets.
Ja, in de auto en thuis genoeg geluisterd vanavond. Nu is de visite weg en vrouwlief naar bed, dus weer tijd voor Fok!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef Eska het volgende:
[..]
Wel wat kunnen luisteren de afgelopen uren, hoop ik?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan gewoon nog de top2000 a gogo en dan is het nieuwe jaar echt begonnen!!
Jazeker, Stingo.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef jakees het volgende:
zkr mooi! Iemand de spaanse versie wel eens gehoord van sting?
Ik luister ook via mijn iphone op docking station. Omdat mijn werklaptop de stream niet trektquote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef MaJo het volgende:
Vandaag optimaal van de top 2000 kunnen genieten door mijn nieuwe iPhoneDaar kan ik radio 2 op luisteren dus ik heb het ook kunnen horen in de bus, trein, op de fiets en net in bad
Nu hoef ik dus helemaal niets meer te missen
Ga hem denk ik vannacht ook aanhouden als ik ga slapen
Whehehe. Gisteren zei je ook al zoiets. Ik vind Sting solo beter.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, deze zat ooit in een leuk bandje.
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Gisteren zei je ook al zoiets. Ik vind Sting solo beter.
Strontium 90quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, deze zat ooit in een leuk bandje.
Ons docking station heeft gewoon een radioplayer. Wel zo handig!!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik luister ook via mijn iphone op docking station. Omdat mijn werklaptop de stream niet trekt
toch wel met headset in OV ? niet zo'n moderne gettoblaster met net-niet geluidquote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef MaJo het volgende:
Vandaag optimaal van de top 2000 kunnen genieten door mijn nieuwe iPhoneDaar kan ik radio 2 op luisteren dus ik heb het ook kunnen horen in de bus, trein, op de fiets en net in bad
Nu hoef ik dus helemaal niets meer te missen
Ga hem denk ik vannacht ook aanhouden als ik ga slapen
nee, nee..Band Aid!quote:
Zal zijn Hulzebosch, Hulzebosch ooit de Top 2000 halen?quote:
De mijne ook, maar het geluid via de radio2 app is veel beterquote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ons docking station heeft gewoon een radioplayer. Wel zo handig!!
Ah ja, de kunst van het verdelen. Ik ken 't.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, in de auto en thuis genoeg geluisterd vanavond. Nu is de visite weg en vrouwlief naar bed, dus weer tijd voor Fok!
Headset uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toch wel met headset in OV ? niet zo'n moderne gettoblaster met net-niet geluid
Je moet inmiddels toch weten dat de traditie bij ons is, om op de dag voor O&N te bakken? Doen we al jáááááren zo. Morgen moet ik ook gewoon werken.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef cafca het volgende:
En oliebollen bakken doen we morgen, Diaan!
En bedanktquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Headset uiteraardBen geen pauper
Nouja, je vond Sting ook al niet leukquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Headset uiteraardBen geen pauper
Iets na half twaalf, gok ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo mensen hier, hoe laat komt Our House voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |