Ja, wij hebben met z'n 3-en 5 minuten lkopen zoeken op dashboard en overal, toen maar in het boekje gekeken en toen hadden we hem vrij vlot.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef Afketser het volgende:
[..]
Haha, die knop links onder het zitvlak die je haast niet kunt vindenIk ken het...ik ben in de zomer eens 300 km gaan rijden met een transit waar de stoelverwarming van aan stond. Ik dacht dat ik aan de diaree was.
Toch ook wel leuk als een auto je zo verrast nadat je het boekje leestquote:Op zondag 2 januari 2011 13:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben met z'n 3-en 5 minuten lkopen zoeken op dashboard en overal, toen maar in het boekje gekeken en toen hadden we hem vrij vlot.![]()
valt idd niet op, die knop
Vertel mij wat.. nog zat wat ik aan de Seat wil doen, maar geen geld..quote:Op zondag 2 januari 2011 13:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom kun je zoveel leuks aan een AX doen
Goddank zijn het bij mij goedkope onderdelenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. nog zat wat ik aan de Seat wil doen, maar geen geld..(+ ik wil een Ipod, maar oo kal geen geld voor..
)
Is een riem ja. Wat het kost verschilt per garage natuurlijk, maar 200-300 euro zou ik er wel voor uittrekken. Is een duur stukje onderhoud.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Heb sinds kort een suzuki swift gekocht uit 95. Er staat 137k op de teller en ik kan niks vinden over een eventueel vernieuwde distr. riem (even aannemende dat er een riem opzit en geen ketting, iemand enig idee daarover?)
Wat zou het vernieuwen van die riem bij een garage mij evt gaan kosten ongeveer?
vaak wel meer hoor.. alleen riem is 100 euro, maar dan nog de manuren...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Is een riem ja. Wat het kost verschilt per garage natuurlijk, maar 200-300 euro zou ik er wel voor uittrekken. Is een duur stukje onderhoud.
30 euro voor GT tellerbak, 5 tientjes voor GT bumperquote:Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef Marco001 het volgende:
ach, 15 euro ofzo voor nieuwe antenne, 40 voor pedalen en dan nog wat spul...
Zojuist The Real Inglorous Bastards gekeken.. Coole film
nu bezig met een stukje over Jillz, een heineken product, voor in de bedrijfsscan van Heineken
Ik kon het bij een online afspraak voor 240 laten vervangen, dus ik neem aan dat ik daar met mn vlotte babbel nog wat af kan pratenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vaak wel meer hoor.. alleen riem is 100 euro, maar dan nog de manuren...
Oh, fpoutje gemaakt trouwens.. REV(ga ik niet uitleggen) was 1374% volgens excel, zou wel tof zijn: voor elke euro die je dan zou investeren in Heineken, zou je er 13 terug krijgen...
wil nog de facelift FR bumpers(zal wel zo'n 400-500 euro kosten, dus komt wel een keer als ik schade heb..quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
30 euro voor GT tellerbak, 5 tientjes voor GT bumper.. Ben ook op zoek naar de kunststof delen voor het interieur van een luxere uitvoering. Daarbij is er zo goed als geen staal te zien in het interieur wat bij mij dus wel het geval is
Als ik echt hard ga slaan krijg ik de ziektekostenverzekering op mijn kopquote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
Daaruit kan ik alleen maar concluderen dat je haar niet hard genoeg slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
Voor 500 euro koop ik zo ongeveer alles wat ik wil qua uiterlijke opsmukquote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wil nog de facelift FR bumpers(zal wel zo'n 400-500 euro kosten, dus komt wel een keer als ik schade heb..) Cupra interieur(gedeeltelijk), 17" plus wat kleine dingetjes..
Waarom rijd jij op de radio?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Dingen die je niet wilt horen tijdens het rijden op de radio:
Als je em nu alvast start... dan weet je zeker dan ie morgenochtend warm is.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Catch_me het volgende:
Morgen eindelijk weer eens rijden (Albrandswaard --> Delft, 30 minuutjes maar toch), hij heeft 2.5 week stil gestaan dus ben benieuwd
Delft is voor mij 5 minuten verderopquote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Catch_me het volgende:
Morgen eindelijk weer eens rijden (Albrandswaard --> Delft, 30 minuutjes maar toch), hij heeft 2.5 week stil gestaan dus ben benieuwd
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef Catch_me het volgende:
Moet er toevallig zijn omdat m'n surround set kapot is gegaan![]()
Had de keuze om hem te bestellen met 15 euro verzendkosten of hem op te halen, nou ja dan haal ik hem zelf wel ff op
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:27 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik heb speciaal voor Preus nee eigenlijk niet mijn UI gewijzigd
Sukkel, snap dat dan. Ze probeerde heel romantisch voor jou een liedje te zingen, check dan die tekst. Hoe zoetsappig wil je het hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Dingen die je niet wilt horen tijdens het rijden op de radio:
Zit huisgenote met volle borst mee te zingen
En ik mocht niet van radiozender veranderen
Oooh dan moet ik haar wel even bedankenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sukkel, snap dat dan. Ze probeerde heel romantisch voor jou een liedje te zingen, check dan die tekst. Hoe zoetsappig wil je het hebbenZelfs ik, als onbehouwen sociaal gehandicapte lompe achterhoekse boer, snap dat. Go figure
Geef 'r gewoon een cadeautje uit eigen zakquote:Op zondag 2 januari 2011 20:24 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Oooh dan moet ik haar wel even bedanken
Maar hoe?ik heb wel wat ideeën
Bedoel je wat ik denk wat je bedoelt?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geef 'r gewoon een cadeautje uit eigen zak
Eventueel op de achterbank
Let me spel that out for you: hij bedoelt dat je haar op de achterbank ligt te neuken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Bedoel je wat ik denk wat je bedoelt?
Met nadruk op 'eigen zak'
Een bed is toch veel meer comfortabel?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Let me spel that out for you: hij bedoelt dat je haar op de achterbank ligt te neuken.
Zo duidelijk?
Die achterbank heeft met auto's te maken, wel wakker blijven hmmkay?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Een bed is toch veel meer comfortabel?
Vind ik
En ik wilde wat jij zegt nou net niet zeggen
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Let me spel that out for you: hij bedoelt dat je haar op de achterbank ligt te neuken.
Zo duidelijk?
..matisch!quote:
Natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die achterbank heeft met auto's te maken, wel wakker blijven hmmkay?
Hmm, zo'n versnellingspook heeft ook wel voordelen natuurlijkquote:
Gewattest?quote:
En dan zit je achteraf met een pook die naar rotte vis riekt.....dat wil ik echt niet hoor!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, zo'n versnellingspook heeft ook wel voordelen natuurlijk
Hygiënische bijrijdsters heb jij danquote:Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zit je achteraf met een pook die naar rotte vis riekt.....dat wil ik echt niet hoor!
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zit je achteraf met een pook die naar rotte vis riekt.....dat wil ik echt niet hoor!
Schakelen, duhquote:
anders gezegd: je 3e been die het vermogen heeft om wat slapper en kleiner te kunnen zijn dan je andere 2 benenquote:
Correctie dan: Ge-editquote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Undergod het volgende:
Het 3e been wordt slapper imo.
mijn 2 soortgelijke benen zijn groter en sterker dan mijn "pook"
Anders wedstrijdje? jouw stijve pook tegen mijn scheenbeen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Zullen we het dan over rijden met aanhangers hebben? Mooi he, hoe de trekhaak altijd precies in het kuiltje van de aanhangerkoppeling past
wat jij zegtquote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
Zoals ik al eerder heb gepost: a dirty mind is a joy forever.
[ afbeelding ]
Prima ideequote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef monsterd. het volgende:
Kunnen we het alsjeblieft weer over normale dingen hebben? Ik heb nu een beetje genoeg van de pookdiscussie
Ben aan het informeren of die tellerbak gebruikt kan worden. Anders moet ik op zoek naar een andere. En dat valt niet meequote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef BrinkydeBMW het volgende:
@Sjoegerd
dat is dan eerder: sperma.
rest: hihihihi
OT: hoe is het met je tellerbak afgelopen?
Wat is het verschil in ontsteking dan? Het zijn hetzelfde aantal cylinders, volgens mij moet dat gewoon goed gaan hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben aan het informeren of die tellerbak gebruikt kan worden. Anders moet ik op zoek naar een andere. En dat valt niet mee
Nouja het word op een één of andere manier bij de verdeelkap aangesloten op de ontsteking. Bij uitvoeringen met een DIS-bobine niet. Ook de printjes op de toerenteller zijn anders geloof ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat is het verschil in ontsteking dan? Het zijn hetzelfde aantal cylinders, volgens mij moet dat gewoon goed gaan hoor
ik hoop voor je dat deze goed is danquote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben aan het informeren of die tellerbak gebruikt kan worden. Anders moet ik op zoek naar een andere. En dat valt niet mee
Het gaat goed met de handel de laatste tijdquote:Op maandag 3 januari 2011 16:23 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat deze goed is danEn vandaag weer een auto verkocht en iemand een proefrit laten maken
Voor mensen die het niet weten, ik werk voor de particuliere autodealer van mijn vader
Micra's?!quote:
Nog 2 weken ongeveer, aanstaande vrijdag vliegt house hierheenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Prima idee.
Jij bent ondertussen aardig aan het aftellen voor je rit naar .nl, toch?
Sinds ik hier meelees valt het me op dat er "opeens" veel meer Micra's rondrijden, tenminste zie je ze regelmatig rijden.quote:
heb ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds ik hier meelees valt het me op dat er "opeens" veel meer Micra's rondrijden, tenminste zie je ze regelmatig rijden.
Wat nou! Ik heb het over rijden met aanhangers! Da's geheel on-topic toch? De motor moet er dan ook wel harder aan trekken, voelt altijd wel gaaf dat ie dan zo extra z'n best doetquote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
Zoals ik al eerder heb gepost: a dirty mind is a joy forever.
[ afbeelding ]
Tis een keuze die je moet maken, met een aanhanger ben je minder wendbaar en langzamer, terwijl je solo flatout kunt gaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat nou! Ik heb het over rijden met aanhangers! Da's geheel on-topic toch? De motor moet er dan ook wel harder aan trekken, voelt altijd wel gaaf dat ie dan zo extra z'n best doet![]()
Trouwens!
Je zegt het, opletten, daardoor gebeuren de meeste ongelukken (samen met verkeerd reageren op een extreme situatie).quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wel blijven opletten he, in 2011.We hebben al genoeg idioten op de weg.
Een aantal van die uitwijk manoeuvres komen mij bekend voorquote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wel blijven opletten he, in 2011.We hebben al genoeg idioten op de weg.
Ik had de mijne zondag gekocht, maandagochtend laten overschrijven en meteen daarna verzekerd.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:26 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand hoe het werkt als je een tweedehands auto koopt met de verzekering?
Zou mijn eerste auto worden en ik heb dus nog geen verzekering.
Als ik er naar ga kijken en ik neem hem moet ik dan van te voren de verzekering regelen?
Dus als je hem dan koopt is ie nog verzekerd onder de oude gebruiker tot je hem overzet?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had de mijne zondag gekocht, maandagochtend laten overschrijven en meteen daarna verzekerd.
Mijne was nog enkele dagen verzekerd. Dus eerst maar naar huis gebracht en toen de verzekering gebeld om hem bij te schrijven.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had de mijne zondag gekocht, maandagochtend laten overschrijven en meteen daarna verzekerd.
ik vind jou UI zo droog gewoonquote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
"kom op ouwe"quote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik vind jou UI zo droog gewoon
en Preus, kan je vertalen wat er op mijn UI staat?het klinkt wel droog in dat liedje nein mann
Oke maar als je je dus aanmeld bij de verzekering is ie gewoon gelijk verzekerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne was nog enkele dagen verzekerd. Dus eerst maar naar huis gebracht en toen de verzekering gebeld om hem bij te schrijven.
Geloof het wel. Alleen het duurt even voor je de groene kaart thuis hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:05 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Oke maar als je je dus aanmeld bij de verzekering is ie gewoon gelijk verzekerd?
Ah thanks zie het ook al hier staan:quote:Op maandag 3 januari 2011 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geloof het wel. Alleen het duurt even voor je de groene kaart thuis hebt.
Ik kreeg de AX de laatste keer niet verder dan 160 op de tellerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
In Duitsland kan je trouwens heel leuk agentje pesten en dat zonder de wet te hoeven te overtreden!
Ze staan namelijk regelmatig aan de grens langs de weg om "verdachte" auto's (kan van alles zijn) te controleren. Meestal zijn het of VW Passat TDI's (170pk), Mercedes Benz E220 CDI (170pk) of BMW 525d Touring (E39 / 163pk). Of die auto's gechipped zijn weet ik niet, maar ik heb sterk het vermoeden van wel. Weliswaar hebben ze daardoor dan geen hogere top omdat de luchtweerstand van de zwaaibalk toch weer wat vermogen wegneemt.
Affijn, het leuke is dan als je de grens over kachelt en je ziet dat ze de weg oprijden (waarschijnlijk voor jou) om dan volgas te geven, immers mag dat op veel stukken nog gewoon. Nou loopt mijn wagentje op de top zo rond de 210/220km/h, waardoor het snelheidsverschil met de politiewagens nog maar miniem is. En totdat ze dan bij je zijn om je een stopteken te geven kan je zo 20/30 kilometer verder zijn (mits ze niet afbreken en terug gaan). Sommige agenten vatten het sportief op, maar de correkte dienstkloppers zijn dan enorm over de zeik. En in het laatste geval heb ik er de grootste pret bij.
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:37 schreef von_Preussen het volgende:
Agenten in Duitsland hebben iig niet te klagen over hun wagens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal nieuwe BMW 320d's.
Kan je toch beter met de vriendin in kwestie gaan oefenen, ofniet?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
oja dé site voor jou:
http://www.keeptalking.de/index.php?-/main
Duitse chatkamer
ben daar mijn duits aan het trainen gezien een vriendin van mijn huisgenote op bezoek is die Duits is![]()
Deze is nog best te doenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
Heb je een foto van haar?
Over het algemeen vind ik duitse meisjes een stuk minder knap dan nederlandse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |