Ja, wij hebben met z'n 3-en 5 minuten lkopen zoeken op dashboard en overal, toen maar in het boekje gekeken en toen hadden we hem vrij vlot.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef Afketser het volgende:
[..]
Haha, die knop links onder het zitvlak die je haast niet kunt vindenIk ken het...ik ben in de zomer eens 300 km gaan rijden met een transit waar de stoelverwarming van aan stond. Ik dacht dat ik aan de diaree was.
Toch ook wel leuk als een auto je zo verrast nadat je het boekje leestquote:Op zondag 2 januari 2011 13:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben met z'n 3-en 5 minuten lkopen zoeken op dashboard en overal, toen maar in het boekje gekeken en toen hadden we hem vrij vlot.![]()
valt idd niet op, die knop
Vertel mij wat.. nog zat wat ik aan de Seat wil doen, maar geen geld..quote:Op zondag 2 januari 2011 13:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom kun je zoveel leuks aan een AX doen
Goddank zijn het bij mij goedkope onderdelenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. nog zat wat ik aan de Seat wil doen, maar geen geld..(+ ik wil een Ipod, maar oo kal geen geld voor..
)
Is een riem ja. Wat het kost verschilt per garage natuurlijk, maar 200-300 euro zou ik er wel voor uittrekken. Is een duur stukje onderhoud.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Heb sinds kort een suzuki swift gekocht uit 95. Er staat 137k op de teller en ik kan niks vinden over een eventueel vernieuwde distr. riem (even aannemende dat er een riem opzit en geen ketting, iemand enig idee daarover?)
Wat zou het vernieuwen van die riem bij een garage mij evt gaan kosten ongeveer?
vaak wel meer hoor.. alleen riem is 100 euro, maar dan nog de manuren...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Is een riem ja. Wat het kost verschilt per garage natuurlijk, maar 200-300 euro zou ik er wel voor uittrekken. Is een duur stukje onderhoud.
30 euro voor GT tellerbak, 5 tientjes voor GT bumperquote:Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef Marco001 het volgende:
ach, 15 euro ofzo voor nieuwe antenne, 40 voor pedalen en dan nog wat spul...
Zojuist The Real Inglorous Bastards gekeken.. Coole film
nu bezig met een stukje over Jillz, een heineken product, voor in de bedrijfsscan van Heineken
Ik kon het bij een online afspraak voor 240 laten vervangen, dus ik neem aan dat ik daar met mn vlotte babbel nog wat af kan pratenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vaak wel meer hoor.. alleen riem is 100 euro, maar dan nog de manuren...
Oh, fpoutje gemaakt trouwens.. REV(ga ik niet uitleggen) was 1374% volgens excel, zou wel tof zijn: voor elke euro die je dan zou investeren in Heineken, zou je er 13 terug krijgen...
wil nog de facelift FR bumpers(zal wel zo'n 400-500 euro kosten, dus komt wel een keer als ik schade heb..quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
30 euro voor GT tellerbak, 5 tientjes voor GT bumper.. Ben ook op zoek naar de kunststof delen voor het interieur van een luxere uitvoering. Daarbij is er zo goed als geen staal te zien in het interieur wat bij mij dus wel het geval is
Als ik echt hard ga slaan krijg ik de ziektekostenverzekering op mijn kopquote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
Daaruit kan ik alleen maar concluderen dat je haar niet hard genoeg slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
Voor 500 euro koop ik zo ongeveer alles wat ik wil qua uiterlijke opsmukquote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wil nog de facelift FR bumpers(zal wel zo'n 400-500 euro kosten, dus komt wel een keer als ik schade heb..) Cupra interieur(gedeeltelijk), 17" plus wat kleine dingetjes..
Waarom rijd jij op de radio?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Dingen die je niet wilt horen tijdens het rijden op de radio:
Als je em nu alvast start... dan weet je zeker dan ie morgenochtend warm is.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Catch_me het volgende:
Morgen eindelijk weer eens rijden (Albrandswaard --> Delft, 30 minuutjes maar toch), hij heeft 2.5 week stil gestaan dus ben benieuwd
Delft is voor mij 5 minuten verderopquote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Catch_me het volgende:
Morgen eindelijk weer eens rijden (Albrandswaard --> Delft, 30 minuutjes maar toch), hij heeft 2.5 week stil gestaan dus ben benieuwd
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef Catch_me het volgende:
Moet er toevallig zijn omdat m'n surround set kapot is gegaan![]()
Had de keuze om hem te bestellen met 15 euro verzendkosten of hem op te halen, nou ja dan haal ik hem zelf wel ff op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |