Ik vind op zekere hoogte dat de meet besloten was voor de mensen die zich hebben opgegeven. Naar die mensen is ook een pm gestuurd. Daarnaast doen wij de organisatie en is zonder "inschrijving/opgeven dat je wilt komen" geen reden om iedereen zomaar wat te laten doen. Wij moeten immers rekening houden met het aantal mensen. Daarmee wil ik niet zeggen dat er mensen niet welkom zou willen zijn, maar heb ik ook geen zin om voor weet ik veel hoeveel man iets te organiseren. En sorry, maar ik wil toch nog refereren aan de sfeer die voor mijn idee nu verziekt is. Ik kan gewoon niet meer heel erg gezellig over auto's en bijkomende zaken praten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Piles het volgende:
Waarom zo geheim over de meetZondag 6 maart, omgeving Utrecht, iedereen is welkom
Het is een meet van dit topic, en iedereen die hier post mag komen. En stel je in godsnaam niet zo aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik vind op zekere hoogte dat de meet besloten was voor de mensen die zich hebben opgegeven. Naar die mensen is ook een pm gestuurd. Daarnaast doen wij de organisatie en is zonder "inschrijving/opgeven dat je wilt komen" geen reden om iedereen zomaar wat te laten doen. Wij moeten immers rekening houden met het aantal mensen. Daarmee wil ik niet zeggen dat er mensen niet welkom zou willen zijn, maar heb ik ook geen zin om voor weet ik veel hoeveel man iets te organiseren. En sorry, maar ik wil toch nog refereren aan de sfeer die voor mijn idee nu verziekt is. Ik kan gewoon niet meer heel erg gezellig over auto's en bijkomende zaken praten.
Dan doe je de organisatie maar lekker zelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is een meet van dit topic, en iedereen die hier post mag komen. En stel je in godsnaam niet zo aan
En niet teveel rekening houden met aantallen mensen trouwens, dat wil nog wel eens fluctueren bij een meet, tot het laatste moment
Die zag ik niet aankomen zegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan doe je de organisatie maar lekker zelf.
Daar geef ik je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef vannelle het volgende:
Monsterd, organiseren jij en Purdey de meet gewoon zoals jullie willen en trek je niks aan van commentaar.
Je kunt het gewoonweg niet iedereen naar de zin maken en dat moet je ook niet willen.
Omdat het niet lukt terwijl je het wel probeert kan het heel frustrerend werken.
Gewoon doen zoals jullie willen en de mensen die willen komen komen écht wel.
Het is niet geheim bedoeld, zoals ik al eerder heb aangegeven zijn de mensen die zich hebben aangemeld geïnformeerd meer niet, Als jij andere ideen over de meet hebt, prima maar dan kun je die zelf organiseren. Purdey en ik willen gewoon ons best doen voor de mensen die zich hebben opgegeven en niet voor iedere klapjosti die opkomt dagen zonder dat we daar enig weet van hebben, om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk in!
Maar ik vind het wat flauw dat een meet die hier bedacht is, nu in het geheim wordt georganiseerd
En dat andere was maar een tip, uit de weinige ervaring die ik heb met meets
Je hoeft heus niet bang te zijn dat er opeens 30 man extra staat hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het is niet geheim bedoeld, zoals ik al eerder heb aangegeven zijn de mensen die zich hebben aangemeld geïnformeerd meer niet, Als jij andere ideen over de meet hebt, prima maar dan kun je die zelf organiseren. Purdey en ik willen gewoon ons best doen voor de mensen die zich hebben opgegeven en niet voor iedere klapjosti die opkomt dagen zonder dat we daar enig weet van hebben, om het zo maar te zeggen.
Maar het is helemaal niet geheim, hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk in!
Maar ik vind het wat flauw dat een meet die hier bedacht is, nu in het geheim wordt georganiseerd
En dat andere was maar een tip, uit de weinige ervaring die ik heb met meets
Oh, dat heb ik ff gemist geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet geheim, hoe kom je er bij?
In de OP staat gewoon hoe je je op kunt geven en degenen die dat hebben gedaan hebben PM gehad.
Indien niet opgegeven ook geen PM, best logisch toch?
Denk idd dat je dat gemist hebt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ff gemist geloof ik![]()
Maar een datum en locatie kan wel extra mensen trekken toch, en hoe meer mensen hoe leuker
Dat Utrecht heb ik er net ingezet hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk idd dat je dat gemist hebt.
Maar datum en locatie worden gewoon doorgegeven aan geïnteresseerden, in de OP staat ook al dat het omgeving Utrecht gaat worden.
Ik snap je punt echt niet.......
Ow, ik was echt in de veronderstelling dat dat al langer bekend was, ik weet het iig niet uit m'n laatste pm.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat Utrecht heb ik er net ingezet he
Geen punt.quote:
Was het ook, maar nu is het officieel, dus ik dacht: ik zet het er inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef vannelle het volgende:
Ow, ik was echt in de veronderstelling dat dat al langer bekend was, ik weet het iig niet uit m'n laatste pm.
Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat we op een parkeerplaats meeten, elkaars auto's betasten en dan gezamelijk iets gaan drinken. Maar dat was nog slechts een plan, de definitieve invulling zal door de dames worden vormgegeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Maareh, is het een meet met activiteiten of gewoon lekker op een parkeerplaats hangen en beetje ouwehoeren?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Was het ook, maar nu is het officieel, dus ik dacht: ik zet het er in
Precies, de invulling komt wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat we op een parkeerplaats meeten, elkaars auto's betasten en dan gezamelijk iets gaan drinken. Maar dat was nog slechts een plan, de definitieve invulling zal door de dames worden vormgegeven.
Aah okayquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat we op een parkeerplaats meeten, elkaars auto's betasten en dan gezamelijk iets gaan drinken. Maar dat was nog slechts een plan, de definitieve invulling zal door de dames worden vormgegeven.
2011 camaro of challenger..:) of de hertz limited edition mustangquote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Over een maandje naar Amerika
Alvast een leuke huurauto uitzoeken
Iemand tips?
Haha, die knop links onder het zitvlak die je haast niet kunt vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:32 schreef Marco001 het volgende:
Zo, lekker wezen rijden..;) en erachtergekomen, met wat collegas en gezoek, transit,s hebben stoelverwarming..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |