abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:39:23 #76
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90725760
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Piles het volgende:
Waarom zo geheim over de meet :') Zondag 6 maart, omgeving Utrecht, iedereen is welkom *O*
Ik vind op zekere hoogte dat de meet besloten was voor de mensen die zich hebben opgegeven. Naar die mensen is ook een pm gestuurd. Daarnaast doen wij de organisatie en is zonder "inschrijving/opgeven dat je wilt komen" geen reden om iedereen zomaar wat te laten doen. Wij moeten immers rekening houden met het aantal mensen. Daarmee wil ik niet zeggen dat er mensen niet welkom zou willen zijn, maar heb ik ook geen zin om voor weet ik veel hoeveel man iets te organiseren. En sorry, maar ik wil toch nog refereren aan de sfeer die voor mijn idee nu verziekt is. Ik kan gewoon niet meer heel erg gezellig over auto's en bijkomende zaken praten.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90725876
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik vind op zekere hoogte dat de meet besloten was voor de mensen die zich hebben opgegeven. Naar die mensen is ook een pm gestuurd. Daarnaast doen wij de organisatie en is zonder "inschrijving/opgeven dat je wilt komen" geen reden om iedereen zomaar wat te laten doen. Wij moeten immers rekening houden met het aantal mensen. Daarmee wil ik niet zeggen dat er mensen niet welkom zou willen zijn, maar heb ik ook geen zin om voor weet ik veel hoeveel man iets te organiseren. En sorry, maar ik wil toch nog refereren aan de sfeer die voor mijn idee nu verziekt is. Ik kan gewoon niet meer heel erg gezellig over auto's en bijkomende zaken praten.
Het is een meet van dit topic, en iedereen die hier post mag komen. En stel je in godsnaam niet zo aan _O-

En niet teveel rekening houden met aantallen mensen trouwens, dat wil nog wel eens fluctueren bij een meet, tot het laatste moment :+
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:42:45 #78
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90725942
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Piles het volgende:

[..]

Het is een meet van dit topic, en iedereen die hier post mag komen. En stel je in godsnaam niet zo aan _O-

En niet teveel rekening houden met aantallen mensen trouwens, dat wil nog wel eens fluctueren bij een meet, tot het laatste moment :+
Dan doe je de organisatie maar lekker zelf.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90725990
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dan doe je de organisatie maar lekker zelf.
Die zag ik niet aankomen zeg :D :')
pi_90726311
Monsterd, organiseren jij en Purdey de meet gewoon zoals jullie willen en trek je niks aan van commentaar.
Je kunt het gewoonweg niet iedereen naar de zin maken en dat moet je ook niet willen.
Omdat het niet lukt terwijl je het wel probeert kan het heel frustrerend werken.
Gewoon doen zoals jullie willen en de mensen die willen komen komen écht wel. ;)
pi_90726407
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef vannelle het volgende:
Monsterd, organiseren jij en Purdey de meet gewoon zoals jullie willen en trek je niks aan van commentaar.
Je kunt het gewoonweg niet iedereen naar de zin maken en dat moet je ook niet willen.
Omdat het niet lukt terwijl je het wel probeert kan het heel frustrerend werken.
Gewoon doen zoals jullie willen en de mensen die willen komen komen écht wel. ;)
Daar geef ik je helemaal gelijk in! :Y
Maar ik vind het wat flauw dat een meet die hier bedacht is, nu in het geheim wordt georganiseerd ;)
En dat andere was maar een tip, uit de weinige ervaring die ik heb met meets :P
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:52:26 #82
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90726485
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Piles het volgende:

[..]

Maar ik vind het wat flauw dat een meet die hier bedacht is, nu in het geheim wordt georganiseerd ;)
Het is niet geheim bedoeld, zoals ik al eerder heb aangegeven zijn de mensen die zich hebben aangemeld geïnformeerd meer niet, Als jij andere ideen over de meet hebt, prima maar dan kun je die zelf organiseren. Purdey en ik willen gewoon ons best doen voor de mensen die zich hebben opgegeven en niet voor iedere klapjosti die opkomt dagen zonder dat we daar enig weet van hebben, om het zo maar te zeggen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90726546
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Het is niet geheim bedoeld, zoals ik al eerder heb aangegeven zijn de mensen die zich hebben aangemeld geïnformeerd meer niet, Als jij andere ideen over de meet hebt, prima maar dan kun je die zelf organiseren. Purdey en ik willen gewoon ons best doen voor de mensen die zich hebben opgegeven en niet voor iedere klapjosti die opkomt dagen zonder dat we daar enig weet van hebben, om het zo maar te zeggen.
Je hoeft heus niet bang te zijn dat er opeens 30 man extra staat hoor :D Maar het is wel leuk als mensen die hier meeposten en zich nog niet opgegeven hebben, alsnog een kans hebben om dat te doen ;)
pi_90726742
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Piles het volgende:

[..]

Maar het is helemaal niet geheim, hoe kom je er bij?
In de OP staat gewoon hoe je je op kunt geven en degenen die dat hebben gedaan hebben PM gehad.
Indien niet opgegeven ook geen PM, best logisch toch?
pi_90726752
Maareh, is het een meet met activiteiten of gewoon lekker op een parkeerplaats hangen en beetje ouwehoeren?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90726850
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Maar het is helemaal niet geheim, hoe kom je er bij?
In de OP staat gewoon hoe je je op kunt geven en degenen die dat hebben gedaan hebben PM gehad.
Indien niet opgegeven ook geen PM, best logisch toch?
Oh, dat heb ik ff gemist geloof ik :@ :')
Maar een datum en locatie kan wel extra mensen trekken toch, en hoe meer mensen hoe leuker :P
pi_90727861
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik ff gemist geloof ik :@ :')
Maar een datum en locatie kan wel extra mensen trekken toch, en hoe meer mensen hoe leuker :P
Denk idd dat je dat gemist hebt. ;)
Maar datum en locatie worden gewoon doorgegeven aan geïnteresseerden, in de OP staat ook al dat het omgeving Utrecht gaat worden.
Ik snap je punt echt niet.......
pi_90727953
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef vannelle het volgende:

[..]

Denk idd dat je dat gemist hebt. ;)
Maar datum en locatie worden gewoon doorgegeven aan geïnteresseerden, in de OP staat ook al dat het omgeving Utrecht gaat worden.
Ik snap je punt echt niet.......
Dat Utrecht heb ik er net ingezet he :+
Maar mijn punt staat niet echt meer :@ :')
pi_90728120
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat Utrecht heb ik er net ingezet he :+
Ow, ik was echt in de veronderstelling dat dat al langer bekend was, ik weet het iig niet uit m'n laatste pm.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef Piles het volgende:Maar mijn punt staat niet echt meer :@ :')
Geen punt. ;)
pi_90728151
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef vannelle het volgende:
Ow, ik was echt in de veronderstelling dat dat al langer bekend was, ik weet het iig niet uit m'n laatste pm.
Was het ook, maar nu is het officieel, dus ik dacht: ik zet het er in :)
pi_90728174
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Maareh, is het een meet met activiteiten of gewoon lekker op een parkeerplaats hangen en beetje ouwehoeren?
Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat we op een parkeerplaats meeten, elkaars auto's betasten en dan gezamelijk iets gaan drinken. Maar dat was nog slechts een plan, de definitieve invulling zal door de dames worden vormgegeven.
pi_90728208
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef Piles het volgende:

[..]

Was het ook, maar nu is het officieel, dus ik dacht: ik zet het er in :)
Goed bezig. ^O^
pi_90728320
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat we op een parkeerplaats meeten, elkaars auto's betasten en dan gezamelijk iets gaan drinken. Maar dat was nog slechts een plan, de definitieve invulling zal door de dames worden vormgegeven.
Precies, de invulling komt wel. :)
Ze zijn creatief genoeg dus dat gaat ongetwijfeld goed komen!
pi_90728450
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Aah okay :)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zondag 2 januari 2011 @ 00:51:37 #95
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90731711
Ik heb een zware module 'organiseren' in m'n opleiding, pm voor nuttige/leuk tips als jullie, lieflijke dames, dat nodig mochten hebben.

Disclaimer: Niet alle tips moeten zomaar aangenomen worden, ik handel ook maar uit eigen inzicht en ieder voorstel moet goed doornomen worden.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_90732428
Over een maandje naar Amerika *O*
Alvast een leuke huurauto uitzoeken :P
Iemand tips? :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90732987
Zo, lekker wezen rijden..;) en erachtergekomen, met wat collegas en gezoek, transit,s hebben stoelverwarming..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90733019
quote:
Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Over een maandje naar Amerika *O*
Alvast een leuke huurauto uitzoeken :P
Iemand tips? :)
2011 camaro of challenger..:) of de hertz limited edition mustang
Die is best tof..
Of natuurlijk oldskool: classic Mustang. .:)

[ Bericht 3% gewijzigd door Marco001 op 02-01-2011 11:27:31 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90740062
Kerst & NYE voorbij, nu zijn we allemaal wel katervrij. Issues uit 2010 laten we maar in 2010 liggen. Toch?

Mijn dak lekt nu hevig :( en ik heb vandaag geen tijd meer om er iets aan te doen terwijl ik wel nog een paar tientallen kilometers moet maken. ;(
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90740941
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 01:32 schreef Marco001 het volgende:
Zo, lekker wezen rijden..;) en erachtergekomen, met wat collegas en gezoek, transit,s hebben stoelverwarming..
Haha, die knop links onder het zitvlak die je haast niet kunt vinden ;) Ik ken het...ik ben in de zomer eens 300 km gaan rijden met een transit waar de stoelverwarming van aan stond. Ik dacht dat ik aan de diaree was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')