Ik heb nog niks, morgen maar doen, na het schoonmaken. Ik denk mooi dieprood.quote:
quote:
nog steedsquote:
quote:
Blijkbaar niet.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mad as a HatterAllemaal verschillende kleuren glitters, groen, paars, oranje, geel, groen
rubber konten in n bakkiequote:
bier, sap, koffie, thee, cola 7upquote:
Een anus?quote:
trusten grote smurfquote:
Whatever floats your boat !quote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
barbievoetoorbellen![]()
zoek wat leuks uitquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohjah, en ik wil nog tieten per mms/whatsapp/pm ontvangen voor het slapen gaan
Van wie?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohjah, en ik wil nog tieten per mms/whatsapp/pm ontvangen voor het slapen gaan
Coolquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
barbievoetoorbellen![]()
Doe mij dat ene paar maar.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
zoek wat leuks uitallemaal van mooie fokmevrouwen
Fotoboek van User
Da's iets voor Lips, die is helemaal van de lakjesquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij is heul gaaf
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Whooh, kijk wat ik vandaag gekregen heb, ingelijst!
[ afbeelding ]
Die heb ik nu op m'n nagelsquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's iets voor Lips, die is helemaal van de lakjes
Ik wil namen en rugnummers van welke Fok!mevrouwenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Fotoboek van User
ik prefereer ze van 1 iemand.. maar het archief mag nog best goed gevuld worden. Dus ook jouw kippenborstje kan erinquote:
hoe gaafquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Whooh, kijk wat ik vandaag gekregen heb, ingelijst!
[ afbeelding ]
Ik sta er niet tussenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Fotoboek van User
En wie is die ene iemand?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik prefereer ze van 1 iemand.. maar het archief mag nog best goed gevuld worden. Dus ook jouw kippenborstjoe kan erin
We zijn nog aan het wachten...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik draag al jaren geen nagellak meer
whut? watervriendjes?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef kres het volgende:
[..]
We zijn nog aan het wachten...
Ohh en doe jij nog aan water vriendjes ?
Jat m'n bier en tieten foto maar uit m'n foboquote:
visjesquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whut? watervriendjes?
O, aquarium. Nee, ze hebben de zomer niet overleefd
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jat m'n bier en tieten foto maar uit m'n fobo
Ohquote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die kan ik niet opslaan vanuit je fobo
Ik heb nog garnalen vriendjes als je wil ..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whut? watervriendjes?
O, aquarium. Nee, ze hebben de zomer niet overleefd
fijn is dat hequote:
Ik heb m'n aquarium weggedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb nog garnalen vriendjes als je wil ..
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
die kan ik niet opslaan vanuit je fobo
Oh! Nu herken ik je naam! Jij zit ook in het Aquariumtopic!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb nog garnalen vriendjes als je wil ..
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n aquarium weggedaanHet was me toch iets te onhandig.
En ik zie haar helemaal niet als moederlijk typje, meer als... iemand zoals ik ;') Een beetje mutsig enzo. Ze was zo'n onbeholpen nerdinnetje op de middelbare school, misschien dat ik haar nog steeds zo ziequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Nu herken ik je naam! Jij zit ook in het Aquariumtopic!
*Helder licht*
Ik ga toch meer voor pluizige beestjesquote:
Oh, dan hoef ik 'm ook niet meer te uploadenquote:
quote:
Ik kon mij voorstellen dat je daar ook geen zin in zou hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan hoef ik 'm ook niet meer te uploaden
Ik heb het stiekem al gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kon mij voorstellen dat je daar ook geen zin in zou hebben.
Zo'n iemand is bij mij ook zwanger geworden. Overigens zit zij ook nog eens zonder werk en had hij geen opleiding dus ook niet echt boeiend werk.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik zie haar helemaal niet als moederlijk typje, meer als... iemand zoals ik ;') Een beetje mutsig enzo. Ze was zo'n onbeholpen nerdinnetje op de middelbare school, misschien dat ik haar nog steeds zo zie
Ah, selectieve 'geen zin'.quote:
Uploaden is niet zoveel moeite als een foto makenquote:
O daar hebben ze volgens mij geen last vanquote:Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n iemand is bij mij ook zwanger geworden. Overigens zit zij ook nog eens zonder werk en had hij geen opleiding dus ook niet echt boeiend werk.
Op een foto van je nagels??quote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uploaden is niet zoveel moeite als een foto makenWaar ik dan gegarandeerd stom op sta
Daarom ben ik ook zo positief verrast door die paardenfoto's. Je staat er echtquote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
Uploaden is niet zoveel moeite als een foto makenWaar ik dan gegarandeerd stom op sta
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
hij staat erbij![]()
mijn verzameling is mooi
Thank youquote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo positief verrast door die paardenfoto's. Je staat er echtop.
mag je nog steeds laten zien danquote:
Dat weet jij, maar ik niet. Dus ik denk dat je er altijd zoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef Samzz het volgende:
Thank youAllemaal toevalstreffers, tho.
Is gewoon dezelfde foto, alleen opnieuw geuploadquote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag je nog steeds laten zien dan
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is gewoon dezelfde foto, alleen opnieuw geupload
In dat geval, ik sta altijd meteen goed op foto'squote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet jij, maar ik niet. Dus ik denk dat je er altijd zouitziet.
Ik ben niet verrast.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
In dat geval, ik sta altijd meteen goed op foto's
Yuki!quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zwart/wit foto is ook mooi he
quote:
Wat is er dan ?quote:
party ooooooonquote:
Nee ik had er gewoon zin in ....quote:
Afgelopen nacht nog een gehad en morgen weer...quote:
ja, alleen jammer dat Rio daar helemaal zwart is.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zwart/wit foto is ook mooi he
Hij is mij wat te zwart. Doet het paard geen recht.quote:
Hoe'st nou?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef kres het volgende:
[..]
Nee ik had er gewoon zin in ....
Je foto's zijn zeker mooi ..![]()
Kijk uit.. Straks ga ik nog vragen of je ook voor mijn camera wil staan.
don't say roffa... just don't..quote:
Ja, klopt. Hij is wel heel donker daar. Maar Rio is zelf ook donker hequote:Op donderdag 30 december 2010 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, alleen jammer dat Rio daar helemaal zwart is.
Mja, ik vond 'm wel gaafquote:Op donderdag 30 december 2010 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is mij wat te zwart. Doet het paard geen recht.
Vind het beetje hoog van de toren blazen om me zelf nou meteen een fotograaf te noemen maar ik doe zeker mijn best.quote:
Ice-T1quote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef dawg het volgende:
new jack city bijna klaar met download. oldskool.
Is er iets aan te doen?quote:
Klopt, het is heel lastig hoor, met zwart wit en een felle achtergrond.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Hij is wel heel donker daar. Maar Rio is zelf ook donker he
[..]
Mja, ik vond 'm wel gaaf
Je bent zo makkelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
don't say roffa... just don't..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |