Dat gaat snel. Film is net begonnen en nu al -1quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...![]()
Oh er is er al eentje gesneuveld, jammer
Hoe ken je ze dan wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef kres het volgende:
[..]
Nooit genoeg boobs...![]()
Maar die van Cl waren wel erg groot ja.. Zo ken ik ze niet.
Dat is de pest van zombiefilmsquote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef kres het volgende:
[..]
Dat gaat snel. Film is net begonnen en nu al -1
Iets met Lowlands.quote:
Zo goed heb ik t niet bekeken allemaalquote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah, die van mij zitten er niet tussen.
hmmm, als ik zo kijk zijn de meesten niet eens heel mooiquote:
hoe ver heen was ik? hoe blauw was je oog?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef kres het volgende:
[..]
Iets met Lowlands.
Jij en ik hebben de zelfde tent en zo..
Vergissing is gauw gemaakt.
Voeg daar nog paar drankjes aan toe..
jaquote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...![]()
Oh er is er al eentje gesneuveld, jammer
En hij was leuk ook.quote:
Ik wist niet dat het daarom gingquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, als ik zo kijk zijn de meesten niet eens heel mooi
Dat soort momenten zijn heel gevaarlijk,quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo goed heb ik t niet bekeken allemaal
Maar ik neem aan de mijne ook niet, kan me er iig niets van herinneren.
Ja, nou wilt ie nog mooie tieten ook. Kieskeurig gedoe.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het daarom ging
Ik ook van jou ..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe ver heen was ik? hoe blauw was je oog?
Wat lukt niet?quote:
Ben je ook naar de zombie film aan het kijken ?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef CherryLips het volgende:
wat zijn lijven toch raar, eigenlijk.
Ik ben toch stieem best blij dat ik er een hebquote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef CherryLips het volgende:
wat zijn lijven toch raar, eigenlijk.
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ben je ook naar de zombie film aan het kijken ?
ik ben ook blij met jouw lijf!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben toch stieem best blij dat ik er een heb
Allemaal van je eigen borsten?quote:
Mwa, er mag best iets anders aan zijn hoor, maar ik ben wel tevreden, meestal.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben ook blij met jouw lijf!
Nee, dit zijn een heleboel verschillende die geen van allen van mij zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Allemaal van je eigen borsten?
Waarom niet?quote:
Wat?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef missbehavin het volgende:
Samzz wat voor kleur is het eigenlijk?
die nagellakquote:
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dit zijn een heleboel verschillende die geen van allen van mij zijn
Ik heb hier nog ananas ijsjes..quote:
Dan maak je maar zin!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef Samzz het volgende:
HoofdpijnNog niet geprobeerd. Geen zin
Mad as a Hatterquote:
verkeerde topicquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Tegan het volgende:
0,00002% op de hoofdprijs? De kans op een prijs opzich is veel hoger.
Ik twijfel nog..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |