Ik ga toch meer voor pluizige beestjesquote:
Oh, dan hoef ik 'm ook niet meer te uploadenquote:
quote:
Ik kon mij voorstellen dat je daar ook geen zin in zou hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan hoef ik 'm ook niet meer te uploaden
Ik heb het stiekem al gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kon mij voorstellen dat je daar ook geen zin in zou hebben.
Zo'n iemand is bij mij ook zwanger geworden. Overigens zit zij ook nog eens zonder werk en had hij geen opleiding dus ook niet echt boeiend werk.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik zie haar helemaal niet als moederlijk typje, meer als... iemand zoals ik ;') Een beetje mutsig enzo. Ze was zo'n onbeholpen nerdinnetje op de middelbare school, misschien dat ik haar nog steeds zo zie
Ah, selectieve 'geen zin'.quote:
Uploaden is niet zoveel moeite als een foto makenquote:
O daar hebben ze volgens mij geen last vanquote:Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n iemand is bij mij ook zwanger geworden. Overigens zit zij ook nog eens zonder werk en had hij geen opleiding dus ook niet echt boeiend werk.
Op een foto van je nagels??quote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uploaden is niet zoveel moeite als een foto makenWaar ik dan gegarandeerd stom op sta
Daarom ben ik ook zo positief verrast door die paardenfoto's. Je staat er echtquote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
Uploaden is niet zoveel moeite als een foto makenWaar ik dan gegarandeerd stom op sta
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
hij staat erbij![]()
mijn verzameling is mooi
Thank youquote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo positief verrast door die paardenfoto's. Je staat er echtop.
mag je nog steeds laten zien danquote:
Dat weet jij, maar ik niet. Dus ik denk dat je er altijd zoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef Samzz het volgende:
Thank youAllemaal toevalstreffers, tho.
Is gewoon dezelfde foto, alleen opnieuw geuploadquote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag je nog steeds laten zien dan
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is gewoon dezelfde foto, alleen opnieuw geupload
In dat geval, ik sta altijd meteen goed op foto'squote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet jij, maar ik niet. Dus ik denk dat je er altijd zouitziet.
Ik ben niet verrast.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
In dat geval, ik sta altijd meteen goed op foto's
Yuki!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |