Mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Whooh, kijk wat ik vandaag gekregen heb, ingelijst!
[ afbeelding ]
Die heb ik nu op m'n nagelsquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's iets voor Lips, die is helemaal van de lakjes
Ik wil namen en rugnummers van welke Fok!mevrouwenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoek wat leuks uitallemaal van mooie fokmevrouwen
Fotoboek van User
ik prefereer ze van 1 iemand.. maar het archief mag nog best goed gevuld worden. Dus ook jouw kippenborstje kan erinquote:
hoe gaafquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Whooh, kijk wat ik vandaag gekregen heb, ingelijst!
[ afbeelding ]
Ik sta er niet tussenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoek wat leuks uitallemaal van mooie fokmevrouwen
Fotoboek van User
En wie is die ene iemand?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik prefereer ze van 1 iemand.. maar het archief mag nog best goed gevuld worden. Dus ook jouw kippenborstjoe kan erin
We zijn nog aan het wachten...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik draag al jaren geen nagellak meer
whut? watervriendjes?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef kres het volgende:
[..]
We zijn nog aan het wachten...
Ohh en doe jij nog aan water vriendjes ?
Jat m'n bier en tieten foto maar uit m'n foboquote:
visjesquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whut? watervriendjes?
O, aquarium. Nee, ze hebben de zomer niet overleefd
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jat m'n bier en tieten foto maar uit m'n fobo
Ohquote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die kan ik niet opslaan vanuit je fobo
Ik heb nog garnalen vriendjes als je wil ..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whut? watervriendjes?
O, aquarium. Nee, ze hebben de zomer niet overleefd
fijn is dat hequote:
Ik heb m'n aquarium weggedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb nog garnalen vriendjes als je wil ..
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
die kan ik niet opslaan vanuit je fobo
Oh! Nu herken ik je naam! Jij zit ook in het Aquariumtopic!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb nog garnalen vriendjes als je wil ..
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n aquarium weggedaanHet was me toch iets te onhandig.
En ik zie haar helemaal niet als moederlijk typje, meer als... iemand zoals ik ;') Een beetje mutsig enzo. Ze was zo'n onbeholpen nerdinnetje op de middelbare school, misschien dat ik haar nog steeds zo ziequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Nu herken ik je naam! Jij zit ook in het Aquariumtopic!
*Helder licht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |