abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90658463
DJMO, ben er morgen en de rest vh weekend niet, kan wellicht zaterdagmiddag even de bench af geven tussen twee race-afspraken door (of morgenochtend om een uur of 9, want dan moeten we weg)
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 00:16:12 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90658464
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef childintime het volgende:

[..]

DJMO, je dier is een onderdeel van je gezin, je leven. Het is me inmiddels wel duidelijk dat jij er ook zo over denkt ^O^ Amputeren is niet heel erg, vooral bij zo'n jong dier. Mijn zus in Frankrijk heeft een poes is huis genomen die overreden was en schroeven had gekregen. Inmiddels is ze weer overreden (een heel domme kat dus), en nu is haar poot geamputeerd. Ze kan daar prima mee leven. Ze begint weer door het huis te rennen en lijkt het niet te missen. Doe wat jou het beste lijkt. Zoals ik hier mee krijg, ben je ontzettend begaan met je dieren en doe je wat voor hen het beste is ^O^
ik kon me na twee weken al niet meer voorstellen hoe het was, een leven zonder kat in huis. Zó ben ik gewend aan een dier (kat) om me heen. Weet je wat het is, van een dier krijg je onvoorwaardelijke liefde. Ze zeggen niet voor niets: "als je de mens leert kennen, ga je van de dieren houden" ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 00:17:10 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90658510
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
DJMO, ben er morgen en de rest vh weekend niet, kan wellicht zaterdagmiddag even de bench af geven tussen twee race-afspraken door (of morgenochtend om een uur of 9, want dan moeten we weg)
morgenochtend is prima, ik moet zelf ook rond die tijd weg. Johan is hoe dan ook thuis, mocht ik al weg zijn (ik probeer wel te wachten op je :* )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_90658606
Oké, breng ik hem morgen even. Moeten om 9 uur weg dus heis de bench zo vast even in de kofferbak.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 00:20:01 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90658678
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oké, breng ik hem morgen even. Moeten om 9 uur weg dus heis de bench zo vast even in de kofferbak.
dat is alvast één zorg minder. thnx schat :*

pi_90658698
Oh bah wat een rotsituatie DJMO -O- hopelijk valt er iets te regelen :*
♥ scars make us who we are ♥
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:25:35 #82
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_90658946
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik kon me na twee weken al niet meer voorstellen hoe het was, een leven zonder kat in huis. Zó ben ik gewend aan een dier (kat) om me heen. Weet je wat het is, van een dier krijg je onvoorwaardelijke liefde. Ze zeggen niet voor niets: "als je de mens leert kennen, ga je van de dieren houden" ..
Je kinderen zwaaien straks dag met hun handje, maar je huisdier zal er altijd zijn; heeft je geholpen bij een evenwichtige opvoeding van je kinderen..... O+ Ik begrijp precies wat je bedoelt :Y Je kinderen staan straks op zichzelf, je huisdier blijft altijd afhankelijk van jou.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 00:26:44 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90659001
bij alle narigheid vanavond moest ik toch ook heel even lachen bij de dierenarts .. ik vroeg of ik even naar 't toilet mocht en ik kreeg prompt de vraag "ohjee, je gaat toch niet bevallen he :o " (t schijnt dus dat bevallingen spontaan kunnen beginnen in stressvolle situatie's). Ze dacht door mijn omvang dat ik al op mijn laatst liep geloof ik.

pi_90659070
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Klipper, logisch maar gevoelsmatig ben jij natuurlijk net zo dol op die eendjes.
Heerlijk mens lijk jij me
Tja het verschil is dat de hond binnen zit en de eenden buiten, hoewel deze nu in de schuur zitten i.v.m. het huidige weer, en ik ben 1x een eend verloren door de kou, dus hou ik ze tijdens de vorstperiode binnen in de schuur met een elektrisch kacheltje zitten ze in ieder geval vorstvrij.

De eekhoorns blijven wel gewoon buiten, maar die zitten diep in hun holen in winterslaap.

Het liefst zou ik een kinderboerderij of dergelijke hebben, maar heb er nu gewoon de tijd niet voor.
En ondanks dat ik enorm gek ben op dieren blijf ik wel reëel, en begrijp dan ook dat ts het nu moeilijk heeft met haar beslissing.

Het mooiste zou natuurlijk gewoon zijn dat ze het beestje kan laten opereren, zeker omdat ze verzekerd is.
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het beestje geen onnodig pijn hoeft te lijden, en als ts geen mogelijkheid heeft om het beestje te laten opereren dan zou het best mogelijk kunnen zijn dat de beste tweede optie in laten slapen is, misschien geen gewenste optie maar als ik zou moeten kiezen tussen onnodig pijn laten lijden of het beestje uit zijn lijden verlossen dan zou ik voor het welzijn van het beestje kiezen hoeveel pijn me dat ook zou doen.

In ieder geval TS heel veel sterkte ermee.
pi_90659130
En nou ga ik vast heeeeeeeeeeeeeeeel veel nare reacties krijgen maar ik zeg het toch maar. Je hond hou je binnen of aan de riem want je houdt van je hond.
Hou ook van katten maar vindt het zielig als die maar buiten struinen en voer voor auto's zijn. Waarbij de kanttekening dat ik bij DJMO binnenkwam, Gizmo naar buiten ontsnapte en DJMO zowat een rolberoerte kreeg omdat Gizmo op onbekend terrein zo maar buiten liep wat bepaald niet de bedoeling was..
Waarvan akte.
pi_90659305
Klipper, jij bent een bijzonder mens, een hartelijk mens.
En dat wou ik maar even zeggen.

En ga nou die bench onder het bed uitpulken en zelf op dat bed slapen (voor zover als dat kan met die knallers buiten en een zenuwlLotje.
Vrees dat het een banknachtje wordt mbt mijn Harige Hoogheid O+

ps, ben dól op mensen die van alle dieren houden (behalve slangenliefhebbers :6 )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 december 2010 @ 00:38:32 #87
163650 Greys
pi_90659618
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
En nou ga ik vast heeeeeeeeeeeeeeeel veel nare reacties krijgen maar ik zeg het toch maar. Je hond hou je binnen of aan de riem want je houdt van je hond.
Hou ook van katten maar vindt het zielig als die maar buiten struinen en voer voor auto's zijn. Waarbij de kanttekening dat ik bij DJMO binnenkwam, Gizmo naar buiten ontsnapte en DJMO zowat een rolberoerte kreeg omdat Gizmo op onbekend terrein zo maar buiten liep wat bepaald niet de bedoeling was..
Waarvan akte.
Dan was hij nu weer ontsnapt? Maar ik heb DJMO al per PM op het topic gewezen over het in je eigen tuin/balkon houden van je katten en de oplossingen die er daarvoor zijn (netten, kattenren etc) dus daar gaat ze ook even kijken. Dus dan hoeven we de discussie over binnen houden van katten hier niet te voeren en zal het met die 'heel veel nare reacties' wel meevallen :)

Voor geïnteresseerden, dat is dit topic dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 00:43:32 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90659841
dat topic staat inmiddels in m'n favorieten Greys, thnx again :*

mag ik even iedereen bedanken voor het meedenken en het meeleven? Doet me goed, gewoon even m'n verhaal kwijt te kunnen en begrip te vinden voor m'n verdriet en angst om m'n beessie :@

pi_90660048
Dat mag toch? Moet er niet aan denken dat mijn hondje Lotje onder een toet-toet komt? Hou zo megaveel van die haarbal dat het haast pijn doet. En jij kent Lotje, DJMO, dat schatje is voor mij wat Gizmo waarschijnlijk dus ook voor jou is, pure liefde.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 01:06:17 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90660823
morgen gaat iig de kerstboom eruit om plaats te maken voor de bench. kussen erin, voerbakjes, evt. een bak met grit, wat handdoeken en een kruik. Bench komt voor de kachel/radiator te staan, dus hopelijk warm genoeg voor hem. Mensen nog tips om het zo comfortabel mogelijk te maken ?

bah, normaal slaap ik al dik twee uur, en ben nu klaarwakker. Heb ook niet het gevoel dat ik snel zal kunnen slapen :{

pi_90661241
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef DJMO het volgende:
morgen gaat iig de kerstboom eruit om plaats te maken voor de bench. kussen erin, voerbakjes, evt. een bak met grit, wat handdoeken en een kruik. Bench komt voor de kachel/radiator te staan, dus hopelijk warm genoeg voor hem. Mensen nog tips om het zo comfortabel mogelijk te maken ?

bah, normaal slaap ik al dik twee uur, en ben nu klaarwakker. Heb ook niet het gevoel dat ik snel zal kunnen slapen :{
* Mama_Mia geeft DJMO een dikke knuffel

Meid, dit wil geen enkele eigenaar meemaken. Ik zei het al eerder, maar heel veel sterkte, en ik duim voor lieve Gizmo en voor jou! :*
♥ scars make us who we are ♥
pi_90661247
Och meid, als ik 4 weken op de grond bij mijn hond heb geslapen na de operatie omdat madam Muts de bench niet wenste te pruimen maar zich wel gedeisd diende te houden dan is het bepaald in mijn ogen niet raar dat jij niet kunt slapen.

Madam Muts hier is megabang van vuurwerk en hub gaat dus al jaren met haar op deze dagen met de auto de polder in waar geen vuurwerk is om haar plasje en poepje te laten doen zonder stress.
Hoezo houden van je beestje. en dan die brede vent van mij en zijn Lotje O+

Dus volkomen normaal dat je in zak en as zit
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 01:18:21 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90661342
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 01:16 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

* Mama_Mia geeft DJMO een dikke knuffel

Meid, dit wil geen enkele eigenaar meemaken. Ik zei het al eerder, maar heel veel sterkte, en ik duim voor lieve Gizmo en voor jou! :*
:*

LK: Ik weet hoe gek jij van je beestje bent :Y en 't zal er ook dik inzitten dat ik (in ieder geval de eerste nacht(en)) naast gizmo zal slapen om 'm op z'n gemak te stellen :)

pi_90661496
Daarom die bench zo fijn, hang er een doek overheen, coconnetje maken en Gizmo voelt zich veilig en kan jij slapen
pi_90661602
ps, die bank van jou is comfortabel genoeg, getuige de foto's :9
(ff geintje om de stress eraf te pulken)
pi_90664278
Sterkte DJMO :* , ik hoop dat er snel een goede oplossing kan worden gevonden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 december 2010 @ 08:52:25 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90665128
word net wakker gebeld (heb uiteindelijk een paar uurtjes geslapen op de bank) door de dierenarts waar hij nu zit; er is ook een groeischijf-fractuur geconstateerd nog nadat ik weg was. Zou binnen 24 uur geopereerd moeten. Ik ga nu m'n vaste dierenarts bellen, zij faxt nu de gegevens vast door in ieder geval ..

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2010 @ 08:56:21 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90665172
Heb nog niet alles gelezen, maar heb je al contact opgenomen met je verzekering? Dat zou ik in elk geval proberen. Wellicht kunnen zij contact opnemen met je dierenarts en hem vertellen dat zij de rekening voldoen. Dan hoef jij niet van alles te gaan regelen voor het geld.

Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90665184
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 08:52 schreef DJMO het volgende:
word net wakker gebeld (heb uiteindelijk een paar uurtjes geslapen op de bank) door de dierenarts waar hij nu zit; er is ook een groeischijf-fractuur geconstateerd nog nadat ik weg was. Zou binnen 24 uur geopereerd moeten. Ik ga nu m'n vaste dierenarts bellen, zij faxt nu de gegevens vast door in ieder geval ..
Pfff veel sterkte DJMO! Ik hoop dat je alles op tijd geregeld krijgt!
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:04:24 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90665264
quote:
9s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef DJMO het volgende:
. Ik moest maar meteen naar de dierenarts want er zat iets niet goed bij z'n "achterkantje" .. Ik moest wel een ritprijs afrekenen, maar die werd kwijtgescholden toen ik aangaf geen contant geld in huis te hebben.
Toppertjes bij de dierenambulance hoor _O_

Verder.. veel sterkte de komende tijd met je vriendje.. hoop dat je er uit gaat komen.
Ik begrijp je man wel heel goed overigens :@
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')