Door mijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja precies. Dus dan maar lekker binnen
Sowieso denk ik dat Mia eerder gejat wordt dan overreden
Alleen als ze zich gedragen en ander in de kelderquote:
Maar ben je dan niet bang voor die chronische ziektes die die katten vaak hebben? Verstopte traanbuizen, ademhaling problemen en zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is zwart
Ik heb daar nooit iets mee gehad, tot ik deze foto van m zag en verliefd werd op zn koppie, dat zwarte maakte ineens elemaal niets meer uit.
[ afbeelding ]
Het is Yodaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is zwart
Ik heb daar nooit iets mee gehad, tot ik deze foto van m zag en verliefd werd op zn koppie, dat zwarte maakte ineens elemaal niets meer uit.
[ afbeelding ]
Jawel, hij is gewoon heel lief en dozig en daarom doet hij niets.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zal hij het wel niet zat zijn toch?
Bijvoorbeeldquote:
Geef die boer een stoelquote:
Dan zou ik'em ook eindeloos knuffelenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, hij is gewoon heel lief en dozig en daarom doet hij niets.
De katten komen in de tuin trouwens, nou ja, als de schutting weer recht staat mogen ze weer in de tuin, nu even niet
Yoda als huisdiergenootquote:
Dat niet eens perse. Je kan een tuin prima katproof maken. Zo kunnen ze naar buiten, maar verklaar je ze niet vogelvrij.quote:
Ik knuffel liever met mensenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook weer een beestje knuffelen. Moet toch eens ergens een hond huren
Ik vind mensen knuffelen maar raarquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik knuffel liever met mensenik heb eigenlijk niets met dieren.
naar de kapper geweest?quote:
Ja daarom. Het is heerlijk dat ze los kunnen lopen in een woonwijk bijvoorbeeld, maar ze schijten wel bij anderen de tuin onder en ze staan 's nachts onder je raam te jankenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet eens perse. Je kan een tuin prima katproof maken. Zo kunnen ze naar buiten, maar verklaar je ze niet vogelvrij.
Verder vind ik het ook asociaal katten buiten eigen terrein te laten waar ze alles onder kunnen schijten, in de volière hangen, op auto's gaan zitten om er vervolgens met uitgeklapte nagels weer af te glijden, o.a.
Pics or it did not happenquote:
Ik ook. Alleen het is wel erg fijnquote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind mensen knuffelen maar raar
Mja, tijdje terug al. Maar nu met flinke korting wat goede verzorgings- en stylingspullen gekochtquote:
waarom?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef missbehavin het volgende:
He nee he, big heeft 3 keer overgegeven.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind mensen knuffelen maar raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |