Klopt! En in The Prestigequote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is echt super in die films
Wanneer krijg je die?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee, eerst foto's zien, dan ja of nee zeggen
Het is even wennen om de vuurpijlen langs je raam te zien komen.quote:
ooh dat doen ze gerust jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is even wennen om de vuurpijlen langs je raam te zien komen.
En er was vanmorgen fik in de flat hierachter. Zou me niks verbazen als ze vuurwerk in de vuilcontainers hebben gemikt, want die waren ze toen aan het legen.
Brievenbussen opblazen dat hebben ze vorig jaar bij mij gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En er was vanmorgen fik in de flat hierachter. Zou me niks verbazen als ze vuurwerk in de vuilcontainers hebben gemikt, want die waren ze toen aan het legen.
Niks. Gewoon spullen opblazen is wel gaaf, zien hoe het uit elkaar klaptquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo vernielzuchtig zijn. Wat is er stoer aan spullen van een ander opblazen?
Daar hou ik hier ook m'n hart voor vast. Of de stortkoker. Hoor de hele tijd al harde knallen die uit het gebouw zelf lijken te komen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Brievenbussen opblazen dat hebben ze vorig jaar bij mij gedaan.
Het gevoel van macht.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo vernielzuchtig zijn. Wat is er stoer aan spullen van een ander opblazen?
Ik heb een keer een lawinepijl op het balkon gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een lawinepijl op het balkon gehad.
Alle slaapkamerramen eruit
Geen idee, maar ik heb het idee dat het soort van gedoogd wordt. Een keer per jaar mag je uit de band springen en alles vernielen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
Nou, het ging toch ook om spul van een ander.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks. Gewoon spullen opblazen is wel gaaf, zien hoe het uit elkaar klapt![]()
maar niet als het van een ander is
De storkoker kan het wel hebben, hoop dat ze de rest heel laten bij je.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hou ik hier ook m'n hart voor vast. Of de stortkoker. Hoor de hele tijd al harde knallen die uit het gebouw zelf lijken te komen.
Dat wordt echt niet gedoogdquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het idee dat het soort van gedoogd wordt. Een keer per jaar mag je uit de band springen en alles vernielen.
Jezusquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een lawinepijl op het balkon gehad.
Alle slaapkamerramen eruit
Zou het?quote:
Verwijderd zelfs?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt echt niet gedoogdTNT heeft hier in de buurt bijna alle brievenbussen al verwijderd.
Ik zit gelukkig heel hoog. Alleen die brievenbus dus nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De storkoker kan het wel hebben, hoop dat ze de rest heel laten bij je.
Hier gaat het al jaren redelijk goed.
En waarom? Omdat er blijkbaar niet handhavend wordt opgetreden, dus halen ze alles zelf maar weg.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
Dat wordt echt niet gedoogdTNT heeft hier in de buurt bijna alle brievenbussen al verwijderd.
De voorgevel van de flat waarin ik woonde leek wel op een oorlogsgebiedquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hou ik hier ook m'n hart voor vast. Of de stortkoker. Hoor de hele tijd al harde knallen die uit het gebouw zelf lijken te komen.
'Preventief ruimen'.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom? Omdat er blijkbaar niet handhavend wordt opgetreden, dus halen ze alles zelf maar weg.
Mjah dat was wel schrikken. Ik was ook niet zo heel blij met mn buren toen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |