Ja, vooral in het vliegtuigquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel eens. Dat is kut.
Omdat het niet kanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef PeuRac het volgende:
waarom kan ik niet snel swichen met mijn geluid van mn speakers naar koptelefoon
kut windowsquote:
Voordeel van in de wijk naast een pauperwijk wonen, ik hoor t hele jaar door knallenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
Oke. Ik vind vuurwerk haske leuk, maar niet nu ik een film wil kijken
Geef windows maar de schuld van je onkundequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordeel van in de wijk naast een pauperwijk wonen, ik hoor t hele jaar door knallen
Vertel me dan maar hoe het snel kanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef windows maar de schuld van je onkunde
quote:
Ik heb net zo veel verstand van mensen als van computersquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel me dan maar hoe het snel kan
Windows 7, luidsprekericoontje, rechtsklikken, afspeelapparaten, koptelefoon selecteren.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel me dan maar hoe het snel kan
super, dat werktquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Windows 7, luidsprekericoontje, rechtsklikken, afspeelapparaten, koptelefoon selecteren.
Moet je nagaan hoe ik hier nu zitquote:Op donderdag 30 december 2010 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordeel van in de wijk naast een pauperwijk wonen, ik hoor t hele jaar door knallen
Waarom?quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ik hier nu zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |