quote:
Hmmmmm....quote:
Wel met je handen op je naakte borsten hoop ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik zal zo een foto van m'n nagels maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met je handen op je naakte borsten hoop ik?Word jij nou nooit moe van jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nee, word jij misschien moe van mij?quote:
Moe worden van tieten?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf?
Ja, behoorlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, word jij misschien moe van mij?
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met je handen op je naakte borsten hoop ik?TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat verklaart een hoop.quote:
AirwiN is een tiet?quote:
Verkering hebben met jou heeft zo z'n voordelen.quote:
Dat soort vrienden hebben meestal iets als een klein pikkie ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef JoeBravo het volgende:
vrienden met diverse talenten en doorzettingsvermogen zijn leuk, maar ook jaloersmakend![]()
Zoals?quote:
Ik teveel. Kom je langs?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkering hebben met jou heeft zo z'n voordelen.
In dit geval snap ik je helemaalquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef JoeBravo het volgende:
vrienden met diverse talenten en doorzettingsvermogen zijn leuk, maar ook jaloersmakend![]()
hij is sowieso behoorlijk klein van stuk (Jufunukun2 zeg maarquote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat soort vrienden hebben meestal iets als een klein pikkie ofzo
Heb je al in de vriezer gekeken lately?quote:
Hij vraagt graag omquote:
O, dat denk ik bij alles en iedereenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij is sowieso behoorlijk klein van stuk (Jufunukun2 zeg maar), maar wel een haske toffe gozer.
Maar ik zit z'n nieuwe website te bekijken en denk eigenlijk bij alles "ik wou dat ik dat kon"
Hij is tof jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij is sowieso behoorlijk klein van stuk (Jufunukun2 zeg maar), maar wel een haske toffe gozer.
Maar ik zit z'n nieuwe website te bekijken en denk eigenlijk bij alles "ik wou dat ik dat kon"
Nee, maar de vraag was dan ook niet of hij moe wordt van tieten, maar van zichzelfquote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij vraagt graag omtietfoto's
. Omdat hij nooit moe wordt van
tieten
Heb je alles opgegeten?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je al in de vriezer gekeken lately?
Nope, en wijs mij een kerel aan die dat wel wordt....quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij vraagt graag omtietfoto's
. Omdat hij nooit moe wordt van
tieten
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is tof jaMaar jij kan weer andere dingen
en je bent ook haske tof
Ik ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nog niet, ze staan onder m'n favorieten, kan ik ze van het weekend kijken
* Grrrrrrrr wijst naar Ang3l.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, en wijs mij een kerel aan die dat wel wordt....
Euhm....quote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, en wijs mij een kerel aan die dat wel wordt....
Die wordt er niet moe van maar bang van.quote:
't Pantertje let niet zo goed op hequote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar de vraag was dan ook niet of hij moe wordt van tieten, maar van zichzelf
Echt?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat denk ik bij alles en iedereen
Dat zou wel een leuke grap zijnquote:
't Pantertje snapt gewoon dat Air niet moe wordt van vragen naar tietfoto'squote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
't Pantertje let niet zo goed op he
Zo gaat dat met de jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
't Pantertje let niet zo goed op he
ik kan alleen zo weinig waar ik m'n beroep van kan makenquote:
DAT IS HET PUNT TOCH OOK HELEMAAL NIET!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
't Pantertje snapt gewoon dat Air niet moe wordt van vragen naar tietfoto's
Ik niet, zou gewoon "normaal"willen zijn. Want dat ben ik nu nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij veel dingen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |