quote:
Hmmmmm....quote:
Wel met je handen op je naakte borsten hoop ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik zal zo een foto van m'n nagels maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met je handen op je naakte borsten hoop ik?Word jij nou nooit moe van jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nee, word jij misschien moe van mij?quote:
Moe worden van tieten?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf?
Ja, behoorlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, word jij misschien moe van mij?
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met je handen op je naakte borsten hoop ik?TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat verklaart een hoop.quote:
AirwiN is een tiet?quote:
Verkering hebben met jou heeft zo z'n voordelen.quote:
Dat soort vrienden hebben meestal iets als een klein pikkie ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef JoeBravo het volgende:
vrienden met diverse talenten en doorzettingsvermogen zijn leuk, maar ook jaloersmakend![]()
Zoals?quote:
Ik teveel. Kom je langs?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkering hebben met jou heeft zo z'n voordelen.
In dit geval snap ik je helemaalquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef JoeBravo het volgende:
vrienden met diverse talenten en doorzettingsvermogen zijn leuk, maar ook jaloersmakend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |