Waar wil je hem dan laten?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zie jij iets over de hele dag in een kooitje?
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik me daar helemaal in kan vinden
Tuurlijk niet. Ren erbijquote:
Los op m'n kamerquote:
Want gezelligquote:
Juist... Het zal welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want gezellig
Ik vind dierentuinen ook geweldig, maar tegelijkertijd ook wel sneu voor die dieren.
het leven is nou eenmaal niet zwart/wit
Ja, die zit op de bankquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is vast een fokker die het wil regelen
Ik haal die van mij er eigenlijk niet vaak uit. Ik heb niet het idee dat ik hem er een plezier mee doequote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ren erbij
[..]
Los op m'n kamerEr komt natuurlijk wel een kooi, maar daar zal het diertje echt niet de hele dag en nacht in doorbrengen.
En een mensch kan wel eens van gedachten veranderen in de loop van een jaar of 10 hequote:
ooh, welke fokker mag jou bevuilen dan?quote:
Zijn die katten al zo oudquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een mensch kan wel eens van gedachten veranderen in de loop van een jaar of 10 he
Mja, volgens mij ligt dat een beetje aan de hamster die je hebt. Ik heb er een aantal gehad die het heerlijk vonden door de kamer te struinen. Maar ook die liever opgerold in hun huisje lagen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal die van mij er eigenlijk niet vaak uit. Ik heb niet het idee dat ik hem er een plezier mee doe. En ik vind het lullig om hem wakker te maken.
Goudhamsters klimmen vaak zelf de kooi uit, maar die kleintjes rennen vaak hard wegquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, volgens mij ligt dat een beetje aan de hamster die je hebt. Ik heb er een aantal gehad die het heerlijk vonden door de kamer te struinen. Maar ook die liever opgerold in hun huisje lagen.
Ach, ze zijn gewoon ook ontzettend schattig
Dee en Jack, Jack is overreden en van Dee denk ik dat iemand haar meegenomen heeft, die was zo lief en aanhankelijk naar iedereen toequote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
lenny? hoe heette die ene die jij had die op een dag niet meer terugkwam ofzo? dat was een mooi beest.
Dat kan zeker. Maar het klonk zo raar.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een mensch kan wel eens van gedachten veranderen in de loop van een jaar of 10 he
straks heb je kooien voor mensenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n kooien worden wel steeds groter trouwens
Toch heb ik ook dwergjes gehad die heel aanhankelijk waren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goudhamsters klimmen vaak zelf de kooi uit, maar die kleintjes rennen vaak hard weg
Een van onze hamsters is ontsnapt en in de convectorput gevallen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goudhamsters klimmen vaak zelf de kooi uit, maar die kleintjes rennen vaak hard weg
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dee en Jack, Jack is overreden en van Dee denk ik dat iemand haar meegenomen heeft, die was zo lief en aanhankelijk naar iedereen toe![]()
Jack mis ik nog steeds soms..
Dit is Lenny:
[ afbeelding ]
De rechter
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, welke fokker mag jou bevuilen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |