Nog vreemder is het dat de psychopaten beginnen te huilen over Afrika, terwijl dat continent met haar 1 miljard inwoners een zeer lage bevolkingsdichtheid kent. Een beperkt aantal kent een hoog geboorteratio, daarentegen is in die landen het sterftecijfer ook heel hoog.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Berlitz het volgende:
Wie zijn al die psychopaten in topics over dat we 7 miljard mensen krijgen?
Afrika kan misschien 100 miljoen Afrikanen in beperkte welvaart aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog vreemder is het dat de psychopaten beginnen te huilen over Afrika, terwijl dat continent met haar 1 miljard inwoners een zeer lage bevolkingsdichtheid kent. Een beperkt aantal kent een hoog geboorteratio, daarentegen is in die landen het sterftecijfer ook heel hoog.
Jahoor, de grap van de eeuw.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Afrika kan misschien 100 miljoen Afrikanen in beperkte welvaart aan.
Het doet nog steeds pijn.quote:
Zonder meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het doet nog steeds pijn.
Verlicht me, cultureel antropoloogquote:
Weer die opleidingenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verlicht me, cultureel antropoloog
Ik ga er niet vanuit dat Mutant1 dit daadwerkelijk studeert en ook al was het 't geval, hij/zij vind mijn aanname dat Afrika zich niet leent voor een miljardenpopulatie de grap van de eeuw. Daar zou ik graag onderbouwing voor zien.quote:
Vind je het heel erg als ik hier niet op in ga, simpelweg omdat ik niet kan volgen. Trouwens, mijn opleiding zoog kont.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat Mutant1 dit daadwerkelijk studeert en ook al was het 't geval, hij/zij vind mijn aanname dat Afrika zich niet leent voor een miljardenpopulatie de grap van de eeuw. Daar zou ik graag onderbouwing voor zien.
Echt vreselijk, vooral ook hoe ze dat op POWNED gebracht hebben is gênant.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
Dat linkse breinen topic, mijn hemel.
Moet kunnen.quote:
Pareltje weerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
Dat linkse breinen topic, mijn hemel.
Geeft niet, we mogen je nog steedsquote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik hier niet op in ga, simpelweg omdat ik niet kan volgen. Trouwens, mijn opleiding zoog kont.
de grootste slachtofferspelers op FOK zijn agressieve rechtse users.....quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef eriksd het volgende:
Tegenbewijs tegen wat? Dat links meer pijn voelt? Dat ze zich graag in een slachtofferrol manouvreren wisten we al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |