'sirieuwse'.quote:Hallo, een persoonlijke omschrijving ik ga mijn best doen.
Ik ben een vroljike en gekke meid die weet wat ze wil.
Ook heb ik mijn sirieuwse kanten.
Ben dus van alle markten thuis
Ach zo lang ze maar lief is tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:15 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
Nederlands is nog niet zo'n hele makkelijke taal
Het valt mee dat ze niet spontaan isquote:
Die spelling kende ik nog nietquote:
Waar halen ze het vandaan, hequote:Voor iemand met een hazenlip, flaporen, 2 linkerhanden, hoofd als een skippybal, acne, varkensneus, 1, 40 m groot, zie ik er lang niet slecht uit. Maar ja dat is bijzaak voor iemand die miljonair is, toch??
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waar halen ze het vandaan, he
RP is niet-betalend alleen voor vrouwen nog echt de moeite denk ik..er zit nu eenmaal een mannenoverschot dus laat je je gewoon benaderen, als je allebei niet-betalend bent gebeurt er gewoon niks.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Durnstic het volgende:
Gisteren heb ik een profiel aangemaakt op Relatieplanet om eens te zien hoe het werkt! Lijkt me namelijk leuk om meisjes van rond mijn leeftijd (22) te leren kennen en eventueel mee af te spreken.
Nu ben ik er wel achter gekomen dat die site niet zo heel veel mogelijkheden biedt zolang je niet betaalt. En ik vind het heel erg lastig/frustrerend dat je niet kunt reageren op mensen die interesse getoond hebben. Zo heb je er nog niet zoveel aan :p
Nu ben ik dus aan het twijfelen om een lidmaatschap te nemen, maar voordat ik dat doe zou ik graag van wat ervaringsdeskundigen willen horen of dit het waard is. Of is er misschien een site die geschikter voor mij is? Het gaat mij vooral om de contacten/afspraakjes/seks, een vaste relatie sta ik eventueel open voor maar ben ik niet direct naar op zoek.
Ik hoop op wat tips
Je kan best terug reageren maar dan alleen met een interesseberichtje. Dus dan moet je net geluk hebben dat die ander wel een betaald lidmaatschap heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Durnstic het volgende:
Gisteren heb ik een profiel aangemaakt op Relatieplanet om eens te zien hoe het werkt! Lijkt me namelijk leuk om meisjes van rond mijn leeftijd (22) te leren kennen en eventueel mee af te spreken.
Nu ben ik er wel achter gekomen dat die site niet zo heel veel mogelijkheden biedt zolang je niet betaalt. En ik vind het heel erg lastig/frustrerend dat je niet kunt reageren op mensen die interesse getoond hebben. Zo heb je er nog niet zoveel aan :p
Nu ben ik dus aan het twijfelen om een lidmaatschap te nemen, maar voordat ik dat doe zou ik graag van wat ervaringsdeskundigen willen horen of dit het waard is. Of is er misschien een site die geschikter voor mij is? Het gaat mij vooral om de contacten/afspraakjes/seks, een vaste relatie sta ik eventueel open voor maar ben ik niet direct naar op zoek.
Ik hoop op wat tips
Alleen sneu voor de vrouwen die dus denken dat hij miljonair isquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik moest goed lachen..en is humor uiteindelijk niet hetgeen een man écht aantrekkelijk maakt?
Gezien je leeftijd zou je Paiq ook kunnen proberen. Dat is gratis en daar zitten relatief vrij veel mensen rond jouw leeftijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Durnstic het volgende:
Ik hoop op wat tips
ach, als ze A. zo naiëf en humorloos zijn deze oproep serieus te nemen en B. zo gefixeerd zijn op geld dat ze bereid zijn de uiterlijke kenmerken van deze man te accepteren, verdienen ze niet beter dan door een lelijke armoedzaaier als one-night-stand gebruikt te wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Alleen sneu voor de vrouwen die dus denken dat hij miljonair is
Het was geschreven door een vrouwquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Alleen sneu voor de vrouwen die dus denken dat hij miljonair is
Maar dat is dan waarschijnlijk ook wel een héle knappe, intelligente en geweldige man geweest...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Fabeldiertje het volgende:
Dat zeggende, heb ik een succesvol contact overgehouden met een niet-betalend lid door mijn hyves zo krom mogelijk fonetisch gespeld in mijn oproep te plaatsen..minuten voor dit werd opgemerkt, verwijderd en ik een waarschuwing kreeg, werd dit door de man in kwestie gezien en kon er via hyves verdere acties ondernomen worden. Tip
mijn naam is haasquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar dat is dan waarschijnlijk ook wel een héle knappe, intelligente en geweldige man geweest...
Linkje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het was geschreven door een vrouwEn ze had haar foto bewerkt in Photoshop, wat al een driedubbele
waard is.
zodanig aangepast dat het pokdalige skippybal-hoofd, flaporen en de varkensneus een feit waren??quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het was geschreven door een vrouwEn ze had haar foto bewerkt in Photoshop, wat al een driedubbele
waard is.
Wat is er met jou gebeurd ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
zodanig aangepast dat het pokdalige skippybal-hoofd, flaporen en de varkensneus een feit waren??
of meer iets zoals dit
[ afbeelding ]
Nee, niet zo extreem aangepast, whaha. Sjezus, die voorgevel ook. Mooi schuilplekje voor de regenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
zodanig aangepast dat het pokdalige skippybal-hoofd, flaporen en de varkensneus een feit waren??
of meer iets zoals dit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |