abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:30:12 #251
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90897049
Zo te zien nog niet. :P

quote:
Hallo, een persoonlijke omschrijving ik ga mijn best doen.
Ik ben een vroljike en gekke meid die weet wat ze wil.
Ook heb ik mijn sirieuwse kanten.
Ben dus van alle markten thuis
'sirieuwse'. ;(
Gourmetten of steengrillen?
pi_90900147
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

'sirieuwse'. ;(
Nederlands is nog niet zo'n hele makkelijke taal :)
what you see, is what you get!
pi_90902485
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:15 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

Nederlands is nog niet zo'n hele makkelijke taal :)
Ach zo lang ze maar lief is toch :+

Net een leuk gesprek gehad met iemand op Paiq alleen ze is best gelovig. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:54:48 #254
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90902582
quote:

[..]

'sirieuwse'. ;(
Het valt mee dat ze niet spontaan is :')
Maar wat wil ze dan eigenlijk?
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_90905409
Gisteren heb ik een profiel aangemaakt op Relatieplanet om eens te zien hoe het werkt! Lijkt me namelijk leuk om meisjes van rond mijn leeftijd (22) te leren kennen en eventueel mee af te spreken.
Nu ben ik er wel achter gekomen dat die site niet zo heel veel mogelijkheden biedt zolang je niet betaalt. En ik vind het heel erg lastig/frustrerend dat je niet kunt reageren op mensen die interesse getoond hebben. Zo heb je er nog niet zoveel aan :p
Nu ben ik dus aan het twijfelen om een lidmaatschap te nemen, maar voordat ik dat doe zou ik graag van wat ervaringsdeskundigen willen horen of dit het waard is. Of is er misschien een site die geschikter voor mij is? Het gaat mij vooral om de contacten/afspraakjes/seks, een vaste relatie sta ik eventueel open voor maar ben ik niet direct naar op zoek.
Ik hoop op wat tips :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:50:34 #256
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90906226
quote:

[..]

'sirieuwse'. ;(
Die spelling kende ik nog niet :') En persoonlijk, hoor. Eerder de definitie van cliché :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:02:56 #257
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90907071
quote:
Voor iemand met een hazenlip, flaporen, 2 linkerhanden, hoofd als een skippybal, acne, varkensneus, 1, 40 m groot, zie ik er lang niet slecht uit. Maar ja dat is bijzaak voor iemand die miljonair is, toch??
Waar halen ze het vandaan, he :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_90907419
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waar halen ze het vandaan, he :')
:') Ik moest goed lachen..en is humor uiteindelijk niet hetgeen een man écht aantrekkelijk maakt? ;)
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 22:12:32 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_90907714
Ik kom weer even rondneuzen hier. Mijn profiel staat nog op RP, maar echt actief ben ik niet, ook te lui om de tekst en foto te veranderen. Aanbiedingen voor gratis lidmaatschap heb ik niet gekregen, wel voor korting, maar dat was dan 2 euro korting of zo, laat dan maar zitten.

Via OKC af en toe wel een berichtje gehad, maar het is toch een apart slag mensen dat daar zit. Mijn matches zijn altijd van die figuren met een soort van zwart/wit SM foto's, geen idee waarom dat schijnbaar een match is met mijn profiel :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90907731
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Durnstic het volgende:
Gisteren heb ik een profiel aangemaakt op Relatieplanet om eens te zien hoe het werkt! Lijkt me namelijk leuk om meisjes van rond mijn leeftijd (22) te leren kennen en eventueel mee af te spreken.
Nu ben ik er wel achter gekomen dat die site niet zo heel veel mogelijkheden biedt zolang je niet betaalt. En ik vind het heel erg lastig/frustrerend dat je niet kunt reageren op mensen die interesse getoond hebben. Zo heb je er nog niet zoveel aan :p
Nu ben ik dus aan het twijfelen om een lidmaatschap te nemen, maar voordat ik dat doe zou ik graag van wat ervaringsdeskundigen willen horen of dit het waard is. Of is er misschien een site die geschikter voor mij is? Het gaat mij vooral om de contacten/afspraakjes/seks, een vaste relatie sta ik eventueel open voor maar ben ik niet direct naar op zoek.
RP is niet-betalend alleen voor vrouwen nog echt de moeite denk ik..er zit nu eenmaal een mannenoverschot dus laat je je gewoon benaderen, als je allebei niet-betalend bent gebeurt er gewoon niks.

Dat zeggende, heb ik een succesvol contact overgehouden met een niet-betalend lid door mijn hyves zo krom mogelijk fonetisch gespeld in mijn oproep te plaatsen..minuten voor dit werd opgemerkt, verwijderd en ik een waarschuwing kreeg, werd dit door de man in kwestie gezien en kon er via hyves verdere acties ondernomen worden. Tip ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:45:15 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90909916
quote:
Je kan best terug reageren maar dan alleen met een interesseberichtje. Dus dan moet je net geluk hebben dat die ander wel een betaald lidmaatschap heeft.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:54:46 #262
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90910448
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

:') Ik moest goed lachen..en is humor uiteindelijk niet hetgeen een man écht aantrekkelijk maakt? ;)
Alleen sneu voor de vrouwen die dus denken dat hij miljonair is :')
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_90911545
quote:
Gezien je leeftijd zou je Paiq ook kunnen proberen. Dat is gratis en daar zitten relatief vrij veel mensen rond jouw leeftijd.

Mocht je toch een lidmaatschap van RP willen proberen, dan kun je ook een 'cadeaubon' van RP kopen. Die kost 10 euro en dan ben je tien dagen volledig lid. Mocht het tegenvallen dan ben je er niet direct veel geld aan kwijt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_90912611
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

ach, als ze A. zo naiëf en humorloos zijn deze oproep serieus te nemen en B. zo gefixeerd zijn op geld dat ze bereid zijn de uiterlijke kenmerken van deze man te accepteren, verdienen ze niet beter dan door een lelijke armoedzaaier als one-night-stand gebruikt te worden 8-)
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:17:01 #265
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90928039
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Het was geschreven door een vrouw :') En ze had haar foto bewerkt in Photoshop, wat al een driedubbele :') waard is.
pi_90930945
@ Fabeldiertje, Cue_, Lolaatje
Thanks voor de reacties. Ik heb me geregistreerd bij Paiq. Vind het er mooi uitzien en een goed systeem om via kunstmatige intelligentie personen die bij elkaar passen te matchen! Ik had alleen de pech dat de twee matches die hij voor mij vond beiden al een aantal dagen niet online waren, dus misschien inactieve leden. Paar keer geprobeerd zo'n speeddate te doen, maar kreeg steeds de melding dat er niemand gevonden werd. Dus dan is het wel jammer dat je niet zelf wat door profielen kan gaan neuzen en contact opnemen met iemand die online is en dus alleen maar kan wachten.
Vanavond maar weer eens kijken en anders denk ik dat ik die tien dagen voor tien euro op RP maar ga proberen. Inderdaad een goede manier om even te kijken of het iets is zonder veel geld uit te geven.
pi_90931073
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Fabeldiertje het volgende:
Dat zeggende, heb ik een succesvol contact overgehouden met een niet-betalend lid door mijn hyves zo krom mogelijk fonetisch gespeld in mijn oproep te plaatsen..minuten voor dit werd opgemerkt, verwijderd en ik een waarschuwing kreeg, werd dit door de man in kwestie gezien en kon er via hyves verdere acties ondernomen worden. Tip ;)
Maar dat is dan waarschijnlijk ook wel een héle knappe, intelligente en geweldige man geweest...
I was an atheist until I realized I was God
pi_90932959
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar dat is dan waarschijnlijk ook wel een héle knappe, intelligente en geweldige man geweest...
mijn naam is haas O-)
Wisdom is the art of using knowledge
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:58:22 #269
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90941337
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Het was geschreven door een vrouw :') En ze had haar foto bewerkt in Photoshop, wat al een driedubbele :') waard is.
Linkje? O-)
pi_90942870
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

zodanig aangepast dat het pokdalige skippybal-hoofd, flaporen en de varkensneus een feit waren?? :D

of meer iets zoals dit
pi_90943089
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

zodanig aangepast dat het pokdalige skippybal-hoofd, flaporen en de varkensneus een feit waren?? :D

of meer iets zoals dit
[ afbeelding ]
Wat is er met jou gebeurd ?

:9
pi_90943549
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Wat is er met jou gebeurd ?

:9
Druif.. :|W
Sarcasme. Herken het.
pi_90943695
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Druif.. :|W
_O-
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:53:46 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90943831
Godsamme is die mafkees er ook weer. :')
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:09:22 #275
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90944622
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

of meer iets zoals dit
[ afbeelding ]
Nee, niet zo extreem aangepast, whaha. Sjezus, die voorgevel ook. Mooi schuilplekje voor de regen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')