Dat snap ik, maar ik ga niet naar Rotterdam met een niet aansluitende trein op de fyraquote:Op zondag 2 januari 2011 21:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Wil geen spelbreker zijn, maar Fyra komt niet langs Utrecht hoor
Bij het praten met vrouwen proberen zolang mogelijk het onderwerp `treinen´ te mijden. Gewoon langzaam erover beginnen van dat ik `met de trein´ ben etc. De meeste vrouwen blijken het overigens totaal geen probleem te vinden.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Ascendancy het volgende:
Maar doe je het dan ook beter met de vrouwtjes?
Ik bedoel, ik neem aan dat je tijdens een etentje op gegeven moment over treinen begint
Er rijdt ook DDAR. Dagplan geeft aan dat er inderdaad setjes van 2, als het meezit 3 V'tjes rijden. Daarom dat de IC soms extra op Houten stopt.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef Sandrvich het volgende:
Ik hoorde net van een vriend dat ze Breda-Utrecht blijkbaar ook weer vol hebben gegooid met V'tjes.:)
Daar kan ik kort over zijn: Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:37 schreef italiaan1987 het volgende:
is het zoutkaartje ook geldig in het weekend?
Fluiten is de officiële term, maar onderhand wel wat archaïsch. Het ding heet een typhoon, dus typhoneren lijkt me best correct.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:53 schreef bork het volgende:
typhoneren?
mijn woordenboek kent dit werkwoord niet, zullen we het gewoon bij oudhollands toeteren of fluiten houden?
Vind je?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Fluiten is de officiële term, maar onderhand wel wat archaïsch. Het ding heet een typhoon, dus typhoneren lijkt me best correct.
Ik gok dat je toch een blok achter een andere trein zit en nu dus op geel (= 40) verder rijdt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef KapiteinT het volgende:
En tot zover ging het goed. Vlak voordat we een tegenliggende trein tegen kwamen begonnen we te remmen. Ondanks dat we niet heel hard remde hangt er toch een remlucht. Na even stil te hebben gestaan rijden we weer langzaam verder. Whats happend? Neem niet aan dat we achter een goederentrein zitten...
Dat dat een typhoon heet, kun je inderdaad over twisten. Maar als het dan toch een typhoon heet, dan lijkt typhoneren een logische afleiding.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef bork het volgende:
[..]
Vind je?
Dat zo'n ding een typhoon heet is niet zo goed bedacht van de naamgever imho.
typhoon is een chinees en/of japans woord hetgeen grote wind betekent, dat vind ik persoonlijk een beetje overdreven voor zo'n toetertje.
Fluiten is misschien oud maar dekt wel de lading
Remlucht? Wasda?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef KapiteinT het volgende:
En tot zover ging het goed. Vlak voordat we een tegenliggende trein tegen kwamen begonnen we te remmen. Ondanks dat we niet heel hard remde hangt er toch een remlucht. Na even stil te hebben gestaan rijden we weer langzaam verder. Whats happend? Neem niet aan dat we achter een goederentrein zitten...
Ja misschien een Thalys. Dat zou natuurlijk kunnen. Toch vreemd dat je bij rustig remmen al zo'n remlucht ruikt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat je toch een blok achter een andere trein zit en nu dus op geel (= 40) verder rijdt.
Als ik een lamp aan zet ben ik toch ook niet aan het lampeneren? Dan bedien ik de lamp of zet ik de lamp aan...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat dat een typhoon heet, kun je inderdaad over twisten. Maar als het dan toch een typhoon heet, dan lijkt typhoneren een logische afleiding.
Spoortaal jeweets. De lucht van remblokken op (roestig) ijzer. Meneer de hosselaarquote:
Goed plan, ik doe meequote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja misschien een Thalys. Dat zou natuurlijk kunnen. Toch vreemd dat je bij rustig remmen al zo'n remlucht ruikt.
De Fyra is trouwens de hele maand toeslagvrij. Dus het lijkt mij wel leuk om de 15e een Fyra mee te pakken.
Oh, zo. Wel een keertje meegemaakt dat een of andere mongol op het spoor liep, waardoor er een ICM in de ankers moest. Rook naar verbrand rubber/ijzerquote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spoortaal jeweets. De lucht van remblokken op (roestig) ijzer. Meneer de hosselaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |