Maar de enkeltjes zijn toch goedkoper geworden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef ReisT het volgende:
Het nieuwe jaar brengt natuurlijk ook prijsverhogingen met zich mee. Vanaf vandaag zijn retourtjes en via-kaartjes de facto afgeschaft. Ja je kan ze nog steeds kopen maar het voordeel ten opzichte van losse kaartjes is 0...
De cabine van ICM is ook tof tegen 140 km/h. En ik heb vorige week nog twee uur in cabine's van Spurts doorgebracht, ook wel leuk.quote:
Moet jij ook wegleerritten meerijden om het te mogen bedienen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De cabine van ICM is ook tof tegen 140 km/h. En ik heb vorige week nog twee uur in cabine's van Spurts doorgebracht, ook wel leuk.
Niet dus, alle kaartjes zijn duurder geworden. De jaarlijkse prijsverhoging voor enkeltjes is procentueel alleen wat kleiner dan voor retourtjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar de enkeltjes zijn toch goedkoper geworden?
Woow lijkt mij best heftig. Gebeurde zeker allemaal in een paar seconden tijd?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef braddofiel het volgende:
Pfff wat een gedoe zeg gister, op Station Amersfoort.
Rond 18:20 moest ik daar overstappen, ik zat te wachten op perron 7 op mijn Intercity richting Amsterdam.
Een paar gozers hadden ruzie en op het gegeven moment wankelt eentje achteruit (hij was ook dronken) en die belandde vervolgens op het spoor...
De trein kwam echter net aangereden, toeteren dat ding deed, en gelijk op de noodrem natuurlijk.
Uiteindelijk was die man al opgestaan, en toen stond hij daar letterlijk ingeklemd tussen het perron en de Intercity![]()
Die man had zo ongelofelijk veel geluk dat hij ongedeerd bleef...
En uiteindelijk mocht deze trein niet meer verder rijden
Dus moesten we met z'n allen in een overvolle Sprinter![]()
![]()
![]()
Nee, hoor. 31 december kostte een enkele reis van 26 tariefeenheden nog EUR 2,90. Vandaag EUR 2,80.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef ReisT het volgende:
Niet dus, alle kaartjes zijn duurder geworden. De jaarlijkse prijsverhoging voor enkeltjes is procentueel alleen wat kleiner dan voor retourtjes.
Naja het ging wel erg snel inderdaad, er waren ook een aantal mensen om me heen die vervolgens flauw vielen, gelukkig dat hij niet gewond was of zelfs dood...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Woow lijkt mij best heftig. Gebeurde zeker allemaal in een paar seconden tijd?
Nee hoor, niet met papieren kaartjes tenminste. Vandaag betaalde ik maar ¤13,60 terwijl dat voorheen bijna 17 euro kostte. Een leuke nieuwjaarsverrassing.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
Niet dus, alle kaartjes zijn duurder geworden. De jaarlijkse prijsverhoging voor enkeltjes is procentueel alleen wat kleiner dan voor retourtjes.
Het is niet verplicht, maar wel erg nuttig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet jij ook wegleerritten meerijden om het te mogen bedienen?
Zonde van die mooie x2000quote:Op zondag 2 januari 2011 03:53 schreef James1988 het volgende:
Whoeps, in Malmö is een ongeluk gebeurd waarbij 1 gewonde is gevallen. Een X2000 is tegen een stootjuk geknald. De gewonde is de bestuurder van de trein.
[ afbeelding ]
Artikel
En dat klopt. Dat is gedaan om het verschil met de OV-Chipkaart te verkleinenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. 31 december kostte een enkele reis van 26 tariefeenheden nog EUR 2,90. Vandaag EUR 2,80.
Wat heb je precies en waar denk je aan qua prijs?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:57 schreef V2 het volgende:
Zijn er hier nog fans van Märklin-spul? Ik heb een hele verzameling hier, waar ik vanaf wilPaar treintjes, en een hoop M-rails in H0. Als er hier geen mensen geīnteresseerd zijn gaat 't op Marktplaats ofzo
Hoe bedoel je. Omdat er 8 treinen per uur gaan in de spits?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:32 schreef Yreal het volgende:
verdomme, vanaf morgen is houten -> utrecht ongeveer het drukste traject van het land![]()
alleen Sloterdijk -> Amsterdam CS en Gouda -> Utrecht hebben volgensmij meer treinen dan dit
Arnhem - Nijmegen is ook 8.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Omdat er 8 treinen per uur gaan in de spits?
Ja daarom. Schiedam centrum-Rotterdam is 12 per uur. En dan rijden er ook nog 5 ic's die niet stoppen in Schiedam.quote:
Oh was dat jouw account. Sorryquote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef Lemjur het volgende:
Gelukkig 2011 allemaal! Met heel veel kilometers en bier
Niets hosselen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef TeringHenkie het volgende:
Smatjes hosselen en treinen spotten, het kan tegelijkertijd!
Autist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |