Nopequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef jankaas020 het volgende:
is dat dan niet een soort 'doen, durven en de waarheid.'?
mexxen is goed, ja! net als blufpoker icm dobbelstenen!quote:
Okay, ik begin echt achter te raken, of ze maken er ook een janboel van met die afkortingen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Groepscommandant verbindingsdienst. Maar het is niet de juiste afkorting, het zou gpc moeten zijn.
De eerste die klaar was betaalde de spijkers, de laatste een rondje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Cie's feestjes hadden we spijkerslaan, sla je mis? pech, halve buitenhelm vol bier die je in 1 teug op mocht drinken
Die spijkers kocht de CSMquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
De eerste die klaar was betaalde de spijkers, de laatste een rondje.
AchJa komt dit jaar vuurwerk afstekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef hcwp het volgende:
Doen DEF'ers eigenlijk aan vuurwerk? Of benne dat maar een laffe bende voor de meesten hier?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef Clan het volgende:
[..]
AchJa komt dit jaar vuurwerk afsteken![]()
Ik doelde meer op het spijkerslaan in een burgerkroeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die spijkers kocht de CSM
DE fusten bier voor de Cie's bar idem, dat regelde hij.
hmmm dat deden we nooit. Daar deden we soms wat andersquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het spijkerslaan in een burgerkroeg.
Na twee jaar ligt er nog genoeg munitie, gewoon openschudden die hulzen, en het poeder aansteken, heb je mooi oplaaiende vuurmassa.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef Clan het volgende:
[..]
AchJa komt dit jaar vuurwerk afsteken![]()
kuttor! wat voor drankspelletjes spelen jullie?quote:
AchJa steekt even vuurwerk af en de hele boel is wakkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:12 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF!! opeens een halve groep wakker geworden???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |