NEGATIEFquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Als je EHBO hebt ben je sowieso verplicht
NEGATIEFquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb je het denk ik over het juridische aspect vrees ik, dat als die alsnog overlijd jij aangeklaagd kan worden omdat je niet bevoegd was dat te doen. Denk ik dan, of het zo is, dat weet ik niet.
E is gewoon met aanhangwagen, is wel lastig bij trucks, en het gaat ook niet altijd soepel.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
A, A zwaar, AM, B, C, C1, D, D1, E achter B, E achter C, E achter C1, E achter D, E achter D1.
Eigenlijk alles achterop je burgerrijbewijs muv trekker..
Even ter verduidelijking @ rave, het is verplicht om hulp te bieden. maar 112 bellen is al zatquote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef Esses het volgende:
[..]
NEGATIEF
[..]
NEGATIEF
En bij de KMar zit reanimatie vreemd genoeg het nog gewoon in 't pakket met opgeleide kerninstructeurs
Ik was altijd in de veronderstelling dat als jij zichtbaar in uniform loopt jij verplicht bent hulp te verlenen, omdat elke militair EHBO heeft gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking @ rave, het is verplicht om hulp te bieden. maar 112 bellen is al zat
Niet op de YP-408?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:39 schreef Clan het volgende:
Ik heb zelf Rij en Onderhoudsles gegeven op de;
NEKAF jeep
Landrover jeep
DAF YA-328
DAF YA-314
DAF YA-126
DAF YA-4440
AMX-PRI
http://img177.imageshack.us/i/35741235.jpg/
Nja.. buiten dat, ik vind dat je gewoon een morele verplichting hebt om te helpen als je het kan, maakt niet uit of je nou een burger bent of wat dan ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat als jij zichtbaar in uniform loopt jij verplicht bent hulp te verlenen, omdat elke militair EHBO heeft gehad.
Dat zeker ja!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja.. buiten dat, ik vind dat je gewoon een morele verplichting hebt om te helpen als je het kan, maakt niet uit of je nou een burger bent of wat dan ook.
Jij hebt een zorgplicht, true.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat als jij zichtbaar in uniform loopt jij verplicht bent hulp te verlenen, omdat elke militair EHBO heeft gehad.
Heb zelf eens iemand moeten reanimeren, en ik schaam me gewoon voor iedereen die er een beetje gapend omheen staan.. moest iemand instructies geven om 112 te bellen en een AED te regelen.quote:
Act, Run, Freeze... of hoe het ook heette. Spreek iemand aan, zeg dat je niet zonder hem kunt, dat diegene dood gaat *ookal is het niet zo* als hij niet bij je blijft. Laat hem per direct naast je knielen, laat 'm zijn telefoon pakken, zeg hem 112 te bellen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heb zelf eens iemand moeten reanimeren, en ik schaam me gewoon voor iedereen die er een beetje gapend omheen staan.. moest iemand instructies geven om 112 te bellen en een AED te regelen.
Had niemand nog aan gedacht verder.. ramptoerisme.
Die zijn, ik meen, in de jaren 80 vervangen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:29 schreef Vronsky het volgende:
Ah, ik heb een paar maanden terug nog op een oude moto guzzi V50 gereden van de KL, of was die toen al weer vervangen toen jij er was?
ik vind het meevallenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Vronsky het volgende:
zeau, net even black ops PC aangeschaft, hopen dat hier minder 13 jarige opzitten die met noobtubes spammen
Ah! Ik vond het echt geweldig om op te rijden, compleet andere ervaring dan wat je nu allemaal kan krijgen op de markt.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Die zijn, ik meen, in de jaren 80 vervangen.
honderdmiljoenmiljardquote:
U heeft een acceptquote:
Dat is sowieso met oudere voertuigen, ga maar eens een auto rijden uit de jaren 60, dat moet je echt leren, die wagens lagen namelijk helemaal niet stabiel op de weg, als je gewend bent aan huidige wagens, dan zwabber je daarmee over de weg. Stuurbekrachtiging? kun je vergeten.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ah! Ik vond het echt geweldig om op te rijden, compleet andere ervaring dan wat je nu allemaal kan krijgen op de markt.
Heb eens in een oude Ford Mustang uit 65 gereden.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is sowieso met oudere voertuigen, ga maar eens een auto rijden uit de jaren 60, dat moet je echt leren, die wagens lagen namelijk helemaal niet stabiel op de weg, als je gewend bent aan huidige wagens, dan zwabber je daarmee over de weg. Stuurbekrachtiging? kun je vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |