dat kan ook he...zij gaat verder en jij hebt er langer voor nodig,quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
nee,en sporadisch. En het lijkt wel of het haar niets doet.
kun je er niet met haar over praten ofzo? Dat het lijkt alsof het haar niks doet is extra pijnlijk......quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
nee,en sporadisch. En het lijkt wel of het haar niets doet.
met de dingen die ik weet betwijfel ik dat.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat kan ook he...zij gaat verder en jij hebt er langer voor nodig,
da's een lang verhaal,maar helaas kan dat niet. Ik kan nu niks doen,zij is aan zet. Hoe graag ik het ook zou willen...quote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kun je er niet met haar over praten ofzo? Dat het lijkt alsof het haar niks doet is extra pijnlijk......
OT: morgen begint het studieleven weer. Tussen de pubers (nou ja, o.a dan)
same here.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:43 schreef RealZeus het volgende:
En maar piekerend over hoe ik het tij kan keren.
Beterschapquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Miam het volgende:
pijnpfff, en goed ook. ik trek dit zo niet meer.
Beterschap..quote:
Lekker hequote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OT: Zo, vandaag gezwommen, morgen sportschool. Laat die conditie maar komen. :8
Ik deed qua sporten helemaal niks, maar nu moet het gewoon.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker he.
Ik ga zo ook weer na 4 dagen afwezigheid ivm ziekte en feestdagen!
Voel me goed.
Dan laat je het hier op FOK kwijt?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:15 schreef littlefield het volgende:
Klote.![]()
Het ging even vandaag. Tot de lunchpauze.
Ik zou eigenlijk met anderen moeten praten over wat er gebeurd is.
Maar ik kan het gewoon niet.
Jij hebt iets met ogen he. Las daarstraks ook al een post van je over de "glans van haar ogen".quote:Op maandag 3 januari 2011 18:19 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet zo de neiging onderdrukken om haar te bellen en te vertellen wat ik er van vind en er van denk. Maar dat laatste heeft ook geen nut, dat is beter als ik haar een keer in het echt zie, dan zie ik haar ogen erbij.
Ja, aan de ogen kun je zien hoe iemand zich voelt en of iemand de waarheid spreekt.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Jij hebt iets met ogen he. Las daarstraks ook al een post van je over de "glans van haar ogen".
No worries. Ik bel ook niet graag, zie liever iemand in persoon. Wat je zegt, alleen niet de ogen, heel haar lichaam spreekt dan boekdelenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, aan de ogen kun je zien hoe iemand zich voelt en of iemand de waarheid spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |