Ik ook! Mocht tot 9.45 blijven liggen van Peuter.quote:
ik mag hopen dat jij professionele hulp in de hand hebt genomen, anders wordt dat toch echt tijdquote:Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Apotheose het volgende:
leeg. Kom hier niet uit. Echt niet.. elke dag zit ik er weer doorheen. En een ander kan makkelijk lullen maar ik voel wat ik voel. Ik wil dit gewoon zo niet... Tis zo fucking belangrijk voor me en dat wil en kan ik niet missen!!! Punt
prof hulp heb ik al gehad. Helpt niet. Maar goed. laat maar. Niemand begrijpt toch dat je je zo lang al zo ongelukkig kunt voelen want ja: tijd heelt blabla. niet bij mijquote:Op zondag 2 januari 2011 11:21 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik mag hopen dat jij professionele hulp in de hand hebt genomen, anders wordt dat toch echt tijd![]()
Ik weet niet precies wat er is. het enige dat ik kwijt wil is sterktequote:Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Apotheose het volgende:
leeg. Kom hier niet uit. Echt niet.. elke dag zit ik er weer doorheen. En een ander kan makkelijk lullen maar ik voel wat ik voel. Ik wil dit gewoon zo niet... Tis zo fucking belangrijk voor me en dat wil en kan ik niet missen!!! Punt
Zat mensen die dat begrijpen, stel je daar eens voor open. Wie weet zeggen ze dingen waar je iets mee kan.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
prof hulp heb ik al gehad. Helpt niet. Maar goed. laat maar. Niemand begrijpt toch dat je je zo lang al zo ongelukkig kunt voelen want ja: tijd heelt blabla. niet bij mij
dit dusquote:Op zondag 2 januari 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Zat mensen die dat begrijpen, stel je daar eens voor open. Wie weet zeggen ze dingen waar je iets mee kan.
Ja hoor, ik weet heel goed wat het is om je al heel lang ongelukkig te voelen. Tijd heelt niet altijd, zeker als je het niet kwijt kunt.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
prof hulp heb ik al gehad. Helpt niet. Maar goed. laat maar. Niemand begrijpt toch dat je je zo lang al zo ongelukkig kunt voelen want ja: tijd heelt blabla. niet bij mij
iddquote:Op zondag 2 januari 2011 12:12 schreef RealZeus het volgende:
Totale onrust in mijn hoofd. Het is zo kut dat je iets niet onder controle hebt.
precies. Thanksquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet heel goed wat het is om je al heel lang ongelukkig te voelen. Tijd heelt niet altijd, zeker als je het niet kwijt kunt.
O jawel hoor, je bent echt niet de enige persoon die zich heel erg lang ongelukkig kan voelen. Sta open voor anderen die om je geven, steun ontvangen zal je goed doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
Hoe snel kan een bui omslaan?
Ik voel me zo intens verdrietig, wat een kutklotezooi.
Ja lekker getanztquote:
*duimt*quote:Op zondag 2 januari 2011 17:14 schreef scrub_nurse het volgende:
ik wil niet werken,duim voor me dat ik met rust word gelaten
Dat is lief!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:35 schreef zwartedoos het volgende:
een vriend van me komt me een frietje brengen, alleen maar omdat ik zei dat ik lui was en geen eten in huis had
zie je haar nu niet meer dan? Ook geen contact meer? Ik ken het machteloze gevoel....quote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef RealZeus het volgende:
Zou ze mij ook missen? Of betekende het niets voor haar?![]()
Ik heb zo de neiging om naar haar toe te gaan,maar dat kan niet.
nee,en sporadisch. En het lijkt wel of het haar niets doet.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zie je haar nu niet meer dan? Ook geen contact meer? Ik ken het machteloze gevoel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |