Als je dat zelf geen probleem vindt dan is dat aan jouquote:Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwaaa, dan zou ik nu een morning after pil moeten gaan halen?
Besides, het zou ook geen ramp zijn verder
hahaha ja snap ik. Nee, de kans is sowieso erg minimaal. Daarbij heb ik geen zin om oud en nieuw kotsend door te brengen. Ten derde zijn we vijf jaar samen, hebben we een koophuis, goede baan, weten we zeker dat we voor altijd bij elkaar willen blijven en ben ik bijna dertig. De situatie kon erger zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 15:08 schreef deerntie het volgende:
[..]
Als je dat zelf geen probleem vindt dan is dat aan jou![]()
Ikzelf zou zoiets hebben van, liever het zekere voor het onzekere. Maargoed, ik wil (nu iig) dan ook geen kinderen.
Mamma SQ!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha ja snap ik. Nee, de kans is sowieso erg minimaal. Daarbij heb ik geen zin om oud en nieuw kotsend door te brengen. Ten derde zijn we vijf jaar samen, hebben we een koophuis, goede baan, weten we zeker dat we voor altijd bij elkaar willen blijven en ben ik bijna dertig. De situatie kon erger zijn
Maareh, het is toch niet het geval hoor, ben er echt niet bang voor
quote:
Heb jij zon last van de morning after? Toen ik hem had was ik helemaal voorbereid op allerlei bijwerkingen maar had helemaal nergens last van. Maar ik snap jou hoor, dertigerquote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha ja snap ik. Nee, de kans is sowieso erg minimaal. Daarbij heb ik geen zin om oud en nieuw kotsend door te brengen. Ten derde zijn we vijf jaar samen, hebben we een koophuis, goede baan, weten we zeker dat we voor altijd bij elkaar willen blijven en ben ik bijna dertig. De situatie kon erger zijn
Maareh, het is toch niet het geval hoor, ben er echt niet bang voor
omdat dat het effect van zo'n pil nogal eens kan zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 15:14 schreef deerntie het volgende:
hoezo oud en nieuw kotsend door te brengen?![]()
Maar dan is het idd geen ramp als het wel gebeurd. Heb je wel een kinderwens dan?(voor over een jaar of wat ofzo?)
geen idee, nog nooit gehad, wel vriendinnen die ik erdoorheen heb zien worstelenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb jij zon last van de morning after? Toen ik hem had was ik helemaal voorbereid op allerlei bijwerkingen maar had helemaal nergens last van. Maar ik snap jou hoor, dertiger
Oh dan kan het nog even wachten:Pquote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat dat het effect van zo'n pil nogal eens kan zijn
En ja, wel kinderwens. Bij mij al zeer actief, bij vriendlief nog redelijk latent. Maar goed, hij is pas 27
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
KLABATS!
Willen jullie een foto van mijn vuurwerk?
heb je een spiraal dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had ook niks van bijwerkingen. Hap slik weg en had nergens last vanBen blij volledig van de pillen (en condooms) af te zijn
Zal wel goed komen SQ
Anywhooozzz.. Interesting topic![]()
Kaboem anyone?
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef princess-a het volgende:
Net een man in de winkel, met zn vrouw, allebei rond 60
Man tegen mij; wat een mooie nagels heb jij. Die nagellak doet wat, heeft een effect (opi-show must go on) mooi hoor meissie
Tegen zn vrouw; jij ook zon effect lakkie?
Vrouw heftig ja knikken
Man tegen mij; waar heb je em staan? (Werk in DA)
Ik zo; bij de groothandel in Amerika![]()
Heb hem doorverwezen naar een luxe kapperszaak wat verderopen gewaarschuwd voor de prijs van het effect lakkie
ik bied 1 euro!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
wie wil mijn baarmoeder kopen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben de mamma van SI dus ik krijg dan 50% van de opbrengst!
Niet tofquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Verder een kuthumeur, ik mag morgen de hele dag werken terwijl iedereen om 12 uur naar huis gaat, en werken is ook een groot woord want het is meer dat er iemand moet zin mochten er toevallig per ongeluk nog spoedorders binnenkomen. En ik heb niet eens internet. Blegh, heb er zo de pest in!
ik duw al drie jaar met rubbersquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Vrouwencondooms, die dingen zijn humor ja! Veel lol mee gehad, het kraakt zo gezelligIk vond het niet erg oncomfortabel trouwens. Maar ik heb verder een spuughekel aan condooms, ik kan toch niet zonder hormonale anticonceptie dus tenzij ik AB zou moeten gebruik ik ze ook niet.
Verder een kuthumeur, ik mag morgen de hele dag werken terwijl iedereen om 12 uur naar huis gaat, en werken is ook een groot woord want het is meer dat er iemand moet zin mochten er toevallig per ongeluk nog spoedorders binnenkomen. En ik heb niet eens internet. Blegh, heb er zo de pest in!
(Koper)spiraaltje? Pessarium?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik duw al drie jaar met rubbers
Maar dat komt omdat mijn AD + de pil een no-go zijn samen
Duwen!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ben echt jaloers op jouw vuurwerk hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sharana is een wijf naar mijn hart
Ik kan niet tegen de pil, dan moet ik gelijk kotsenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de pil, dan moet ik gelijk kotsen![]()
Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan wordengeen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis
Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen?![]()
Maar ik wist niet dat mensen van de pil echt zulke bijwerkingen kregen. Op zich is de pil voor mij ideaal maar soms vergeet ik hem weer.
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doen
Hoe vaak verf jij ze wel niet?quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
vaak want klotezwart blijft niet lang mooi
Oeh.. Gaat ook niet met spiraal dan? Bijwerkingen van.. of ?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan wordengeen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis
Weet je prikpil wel zeker? Is geen gezonde hormonenboost di eje dan binnen krijgt hoor. Wist je dat als je stopt met de prikpil je nog zo een jaar onvruchtbaar kunt blijven? Het middel is dan ook hoofdzakelijk geschikt voor o.a. verstandelijk gehandicapte mensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, tot op zekere hoogte denk ik ook dat je bijwerkingen voor lief moet nemen. Niks is ideaal, maar je zult toch iets moeten.... Dan maar met bijwerkingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Als je ook geen bijwerkingen krijgt van de nuvaring... Bij mij was dit helaas geen goed alternatief
Ik heb altijd Kruidvat merk, nog nooit groen/paars uitgeslagen!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik kruidvat merk gekocht want el cheapo
Er uitfloepen? Oei, dat lijkt me wel zwaar irritant. Nee, dan zou ik ook voor iets anders gegaan zijn!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Als de nuvaring er 'zomaar' uitfloept en ik de hele maand doorbraakbloedingen heb; lijkt me dat toch iets meer dan een paar 'bijwerkingen'![]()
ook antwoord op de opmerking van PriemGirl;quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Weet je prikpil wel zeker? Is geen gezonde hormonenboost di eje dan binnen krijgt hoor. Wist je dat als je stopt met de prikpil je nog zo een jaar onvruchtbaar kunt blijven? Het middel is dan ook hoofdzakelijk geschikt voor o.a. verstandelijk gehandicapte mensen.
Spiraal is wel een ideaal ding (tenzij het zoals bij mij je baarmoeder perforeert en het operatief verwijderd moet worden), maar ik hou het momenteel veilig bij de nuvaring. 1x per maand aan denken, weinig hormonen en dus ook weinig bijwerkingen. Verreweg het makkelijkste ac-middel.
als ik flamoes zie dan denk ik gelijk aan vanillevla met chocolademousequote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
nuvaring.... een hele maand zo'n vreemd object in je flamoes... dat lijkt me ook niks
Over zulke dingen hoor je altijd meer als het mis gaat, dan als het goed gaat hequote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Plus dat ik zoveel horrorverhalen heb gehoord van vriendinnen waarbij spiraal mis ging dat ik het er liever uit heb
Spiraal kan meer eierstokcystes geven (die vaak vanzelf weer weggaan, maar soms tot spoedoperaties en helse pijnen leiden) en bij mij was hij dus bij de controle onvindbaar.... en bleek mijn baarmoeder geperforeerd te hebben. Heb hele akelige onderzoeken gehad en hij is operatief uit mijn buik gehaald....quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Horrorverhalen? In mijn omgeving nog weinig gehoord*nieuwsgierig ist*
Helemaal mee eens! Geen spontane jankbuien meer om niets, geen stemmingswisselingen. Heerlijk. Blijf de pil m'n hele leven maar slikken denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die extra hormonen wel hendig eigenlijk. Geen hormonster meer.
"gemeenschap" wat een politiek correct woord voor nuecksecks!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Over zulke dingen hoor je altijd meer als het mis gaat, dan als het goed gaat heSpiraal is ideaal hoor, vind ik! Mijn pech is helaas te groot geweest waardoor ik herhaling niet aandurf, maar ik zou het desondanks niet afraden.
Enfin, misschien is het in jouw persoonlijke situatie als het kan sowieso wel fijn voor je lichaam om zo min mogelijk 'onnatuurlijke' toevoegingen te hebben, en de prikpil is dan al helemaal een slecht ideeMaargoed, ik ben geen arts dus ik weet niet hoe de hormonen in jouw situatie reageren....
@SQ, je merkt er heul niks van dat je de nuva inhebt hoor, de eerste paar dagen ben je er bewust mee bezig en heb je de neiging steeds te checken of hij er nog inzit, maar na een paar weken weet je al niet beter. Als hij goed zit voel je nl helemaal niks, je merkt er ook bij de gemeenschap niets van, hij is er nog nooit per ongeluk uitgekomen en hij voelt het ook niet.
goed hequote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"gemeenschap" wat een politiek correct woord voor nuecksecks!
Ik inderdaad ook niet, die jankbuien om echt helemaal niks (Met als dieptepunt: ik moest door de sneeuw lopenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Geen spontane jankbuien meer om niets, geen stemmingswisselingen. Heerlijk. Blijf de pil m'n hele leven maar slikken denk ikMaar ik ben dan ook niet met de pil begonnen vanwege de anticonceptie functie.
Gaaf beestquote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
En jeetje wat een serieuze SC
[ afbeelding ]
Random lolcat yay
Witte Brittenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
En jeetje wat een serieuze SC
[ afbeelding ]
Random lolcat yay
haha zulke herinneringen heb ik inderdaad ook aan mijn tijd voor de pil. Om nog maar te zwijgen van de momenten dat ik vruchtbaar was. Ik wou toen echt elke man bespringen die ik ook maar tegen kwam. Blij dat dat over is haha.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik inderdaad ook niet, die jankbuien om echt helemaal niks (Met als dieptepunt: ik moest door de sneeuw lopen![]()
![]()
![]()
), verschrikkelijk irritant. En ik vind het wel chill dat ik 'm drie strips door kan slikken zonder dat ik er last van krijg.
En de anticonceptiefunctie is gewoon wel hendig.
[..]
Gaaf beestIk wil 'm.
Die vinnik eigenlijk een beetje eng.quote:
Oh ja. Dat.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef deerntie het volgende:
[..]
haha zulke herinneringen heb ik inderdaad ook aan mijn tijd voor de pil. Om nog maar te zwijgen van de momenten dat ik vruchtbaar was. Ik wou toen echt elke man bespringen die ik ook maar tegen kwam. Blij dat dat over is haha.
En doorslikken is idd ideaal, zit op het moment op een half jaar en ben nog niet van plan weer een stopweek in te lassen
Haha ik wou dat ik dat kon. En zolang ik nuchter was kon ik wel weerstand bieden aan die gevoelens, maar zodra er drank ik het spel was.....quote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja. Dat.Dat had ik eigenlijk alweer verdrongen.
Geen idee eigenlijk hoe lang ik 'm zonder problemen kan doorslikken, heb nu eigenlijk alleen nog maar drie maanden geprobeerd. Misschien een keer testen.
Daar heb ik nooit wat van gemerkt, maar ik was dan ook nog jong. Ik werd op mijn elfde al ongesteld, maar tijdens mn menstruatie was ik zooooo ziek. Die pijn vergeet ik nooit meer! Dagenlang ziek in bed, koorts, overgeven, diarree en zoveel pijn dat ik van de kaart was... twee maandverbandjes achter elkaar als ik op bed lag en dan nog elke paar uur moeten verschonen. Om die reden kan ik niet zonder hormonen, anders overleef ik dat echt niet nog 30 jaar!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef deerntie het volgende:
[..]
haha zulke herinneringen heb ik inderdaad ook aan mijn tijd voor de pil. Om nog maar te zwijgen van de momenten dat ik vruchtbaar was. Ik wou toen echt elke man bespringen die ik ook maar tegen kwam. Blij dat dat over is haha.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn probleem is dat mijn libido al 50% onder het peil van een normale jonge vrouw zit. De AD halen daar nog 30% vanaf. Als ik ook de pil nog slik kan ik net zo goed doodgaan
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn probleem is dat mijn libido al 50% onder het peil van een normale jonge vrouw zit. De AD halen daar nog 30% vanaf. Als ik ook de pil nog slik kan ik net zo goed doodgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh, oeps.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef deerntie het volgende:
[..]
Haha ik wou dat ik dat kon. En zolang ik nuchter was kon ik wel weerstand bieden aan die gevoelens, maar zodra er drank ik het spel was.....vruchtbaar + drank = sletgedrag
Ik heb geen idee hoe lang ik hem door kan slikken zonder problemen, dit is de eerste keer dat ik het zo lang heb gedaan. Maar een tante van mij slikte hem gewoon jaren achter elkaar door zonder problemen...
Dan ben ik toch altijd weer heel dankbaar dat het bij mij bij jankbuien blijft. Natuurlijke cyclus van twee maanden FTW!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit wat van gemerkt, maar ik was dan ook nog jong. Ik werd op mijn elfde al ongesteld, maar tijdens mn menstruatie was ik zooooo ziek. Die pijn vergeet ik nooit meer! Dagenlang ziek in bed, koorts, overgeven, diarree en zoveel pijn dat ik van de kaart was... twee maandverbandjes achter elkaar als ik op bed lag en dan nog elke paar uur moeten verschonen. Om die reden kan ik niet zonder hormonen, anders overleef ik dat echt niet nog 30 jaar!
Oeh dat is wel vervelend ja. Ik had ook wel vaak last van pijn enzo, maar het was niet zo dat ik niets meer kon.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit wat van gemerkt, maar ik was dan ook nog jong. Ik werd op mijn elfde al ongesteld, maar tijdens mn menstruatie was ik zooooo ziek. Die pijn vergeet ik nooit meer! Dagenlang ziek in bed, koorts, overgeven, diarree en zoveel pijn dat ik van de kaart was... twee maandverbandjes achter elkaar als ik op bed lag en dan nog elke paar uur moeten verschonen. Om die reden kan ik niet zonder hormonen, anders overleef ik dat echt niet nog 30 jaar!
jamaar anders krijg je geen beebiesquote:Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want die willen juist altijd seks. Ik wil het liever zelden![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat ben jij toch heerlijk eerlijk enzo. schaamt je echt nergens voor he
it's the map in my mind that sends me on my way.
Sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jamaar anders krijg je geen beebies
[..]![]()
![]()
Ben je er in ieder geval weer snel vanaf als je dan toch al geen zin hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I had a signature once. It was awful.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Respectztztttquote:Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ey, iedereen denkt het, ik zeg het!
Chronisch single zijn helpt ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Respectztzttt![]()
Nou wil ik seks.Al die sekspraat is niet goed.
Nog zo'n probleem; ik kan niks faken. Ik ben echt de slechtste actrice ever. Dus als ik het echt niet voel gebeurt er ook niksquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ben je er in ieder geval weer snel vanaf als je dan toch al geen zin had![]()
![]()
Zou Amerikaanse seks heel anders zijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef Diconnected het volgende:
Nou wil ik seks.Al die sekspraat is niet goed.
Dan zorg je dat je niet met je gezicht naar hem toe ligt/zit/staat/oid, dat scheeltquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog zo'n probleem; ik kan niks faken. Ik ben echt de slechtste actrice ever. Dus als ik het echt niet voel gebeurt er ook niks
GEwoon je reet naar achter steken ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dan zorg je dat je niet met je gezicht naar hem toe ligt/zit/staat/oid, dat scheelt
Naja voordat ik wegging heb ik wel seks gehad hoor maar dat was eigenlijk niet geplandquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chronisch single zijn helpt ook niet.
Dat vraag ik me dus ook al af.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou Amerikaanse seks heel anders zijn?Overigens ging het vooral over geen seks
Wees creatief. Hondjes, achterstevoren rodeo, lepeltjelepetjequote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GEwoon je reet naar achter steken ofzo?
Ik ken hetquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chronisch single zijn helpt ook niet.
M'n man vraagt zich ook al af wat ik hebquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
kak, nu zit ik zelf hardop te lolleren
Ervaringsdeskundig?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wees creatief. Hondjes, achterstevoren rodeo, lepeltjelepetje
Neuh, ik leef met je meequote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundig?pfff whehehehe
sorry!!
Die niet-geplande dingen klinken bekend ja, maar toch. Iets meer regelmaat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja voordat ik wegging heb ik wel seks gehad hoor maar dat was eigenlijk niet gepland![]()
[..]
Dat vraag ik me dus ook al af.
Ik had een leuke, maar die kreeg een vriendin. Argh.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
En leuke mannen voor sex relaties, die het ook nog eens goed doen in bed, zijn ook niet zo snel te vinden
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef deerntie het volgende:
En hoe wil je nattigheid faken dan? Als ik geen zin heb wordt ik nou ook niet bepaald nat
Het lichaam heeft het goed geregeld... Als bescherming voor je vagina gaat het vanzelf wel glijden als je nog niet helemaal klaar was voor het intieme samenzijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef deerntie het volgende:
En hoe wil je nattigheid faken dan? Als ik geen zin heb wordt ik nou ook niet bepaald nat
Mannenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die niet-geplande dingen klinken bekend ja, maar toch. Iets meer regelmaat zou fijn zijn.
[..]
Ik had een leuke, maar die kreeg een vriendin. Argh.
dat zeg je nuquote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat jullie wel beseffen dat ik e.e.a. een beetje aandik
Natuurlijk niet !!! Wij nemen je altijd harstikke serieus johquote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wat?! Ben je aan het overdrijven?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wat beschrijf je het allemaal netjesquote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het lichaam heeft het goed geregeld... Als bescherming voor je vagina gaat het vanzelf wel glijden als je nog niet helemaal klaar was voor het intieme samenzijn.
Smoesjes!!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
welnee, da's ff een drempel waar je overheen moet.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef deerntie het volgende:
[..]
Wat beschrijf je het allemaal netjes![]()
En wat glijmiddel betreft, denk dat n vent toch wel aardig raar staat te kijken wanneer ik dr glijmiddel bij moet pakken. Heb het tot nu toe nooit nodig gehad, was altijd natgenoeg van mezelf
Ik durf het nooit zo plat neer te zetten, dat denk ik alleen maarquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef deerntie het volgende:
[..]
Wat beschrijf je het allemaal netjes![]()
En wat glijmiddel betreft, denk dat n vent toch wel aardig raar staat te kijken wanneer ik dr glijmiddel bij moet pakken. Heb het tot nu toe nooit nodig gehad, was altijd natgenoeg van mezelf
ik heb menthol glijmiddel, voor extra klitprikkelsquote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh glijmiddel met een smaakje !!Wait.. What?
oooh gedver, ik heb zo'n douchegel met eucalyptus en menthol en als dat schuim daar (PER ONGELUK) komt sta ik al in de fik en dan niet in de zin va heetquote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb menthol glijmiddel, voor extra klitprikkels
Anaal uitwonen gaat sowieso fijner met een flesje lubequote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik durf het nooit zo plat neer te zetten, dat denk ik alleen maar![]()
Glijmiddel bij een spontane date lijkt me ook wel maf, binnen een lange relatie ligt het misschien anders. En voor sommige truucjes heb je trouwens sowieso wel wat glijmiddel nodig
Och, wel positief voor z'n vriendin dat 'ie alles meteen afkapte, maar meh voor mij.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef deerntie het volgende:
[..]
Mannen![]()
Ik had dr een paar jaar geleden een, maar dat werd op den duur meer dan alleen sex.
En een tijdje terug kwam ik een leuke vent tegen op elk gebied(ook wat betreft liefde), maar dat werkte niet want hij was niet over z'n ex heen. Daarna nog wel een paar keer casual sex gehad, maar dat viel vies tegen. Sex was ervoor hardstikke lekker maar toen het alleen nog maar casual was, kreeg ik nog maar amper aandacht voor, tijdens en na de sex, en kreeg echt het gevoel dat hij alleen zn zaad wou dumpen. Dus dat heb ik ook snel afgekapt.
En nu ben ik hardstikke sexloos
Och, dat verschilt ook weer per scharrel.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnee, da's ff een drempel waar je overheen moet.
Ik heb het bijvoorbeeld na een nacht goed zuipen... dat onttrekt echt alle vocht uit mijn lijf, zelfs daarMaar bij een vaste relatie pak je die fles wel makkelijker dan bij een scharrel, dat is
Ik ook, dat spul ruik je echt al van kilometers verquote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb menthol glijmiddel, voor extra klitprikkels
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anaal uitwonen gaat sowieso fijner met een flesje lube
Ik heb dat douchespul ook, maar het glijmiddel is er voor gemaakt en is serieus minder sensitief. Beetje als beffen met een fishermans friend.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
oooh gedver, ik heb zo'n douchegel met eucalyptus en menthol en als dat schuim daar (PER ONGELUK) komt sta ik al in de fik en dan niet in de zin va heet
Omgquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat douchespul ook, maar het glijmiddel is er voor gemaakt en is serieus minder sensitief. Beetje als beffen met een fishermans friend.
Zo voor als je al 5 dagen niet gedouchet hebt ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
Aardbeiensmaak
menthol.. For extra freshness? Hehe...
Ieuwbah.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo voor als je al 5 dagen niet gedouchet hebt ja.![]()
hmm ook binnen een relatie van 1.5 jaar heb ik het nooit nodig gehad, hopen dat dat zo blijft!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik durf het nooit zo plat neer te zetten, dat denk ik alleen maar![]()
Glijmiddel bij een spontane date lijkt me ook wel maf, binnen een lange relatie ligt het misschien anders. En voor sommige truucjes heb je trouwens sowieso wel wat glijmiddel nodig
Als je klit zo dood is als de mijne misschien welquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
OmgIk snap niet hoe mensen dat fijn kunnen vinden
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Douchen is voor mietjes !! *gaat menthol lube bestellen*
liek, whut?>quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef deerntie het volgende:
Ook anaal ofzo doe ik eigenlijk altijd zonder
Oh, zout helpt trouwens wel heel goed als het té glibberig is.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je klit zo dood is als de mijne misschien wel
[insert pallet zout/]
Ja.. Dat... Anywhoooo *fluit*quote:
pehehehehequote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh, zout helpt trouwens wel heel goed als het té glibberig is.
Dus jíj bent de schuldige van dat strooizout tekort.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je klit zo dood is als de mijne misschien wel
[insert pallet zout/]
Gebruik gewoon mn eigen vochtquote:
TMI!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef deerntie het volgende:
[..]
Gebruik gewoon mn eigen vochtBen altijd wel nat genoeg down there, daarbij anaal doe ik alleen als ik dr echt zin in heb, anders vindt ik t niet fijn.
Dan ben je wel echt een soppertje!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef deerntie het volgende:
[..]
Gebruik gewoon mn eigen vochtBen altijd wel nat genoeg down there, daarbij anaal doe ik alleen als ik dr echt zin in heb, anders vindt ik t niet fijn.
Some like it kinkeh?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
anaal zonder lube is als... eh. Een aambei laten wegsnijden zonder verdoving?
weer 'ns wat anders dan een zoepertjequote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een soppertje!
al die pallets jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus jíj bent de schuldige van dat strooizout tekort.
Whehe... Ik lolde..quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
weer 'ns wat anders dan een zoepertje
*terugbijt*quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Some like it kinkeh?
*haalt zweepje uit*
tsja, het moet gevarieerd blijvenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
SPANKING you deservez !!!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik lees zweepjequote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Some like it kinkeh?
*haalt zweepje uit*
Ik ook hoor, ik kan me niet over het IEW en AUW-gevoel heenzettenquote:
*gooit boze kat op Priem*quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SPANKING you deservez !!!![]()
Roar...
Dan moet je meer drinken! Oh... wachtquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik kan me niet over het IEW en AUW-gevoel heenzetten
Taboes zijn voor zwangere vrouwen!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef deerntie het volgende:
[..]
Lekker taboe doorbrekend![]()
Sc is niet zo slow meer vandaag
Net als rooibosthee trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Taboes zijn voor zwangere vrouwen!
Groene thee FTW.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als rooibosthee trouwens.
Nah, dat gevoel zit te diep genesteld om dat te vergeten met drankquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je meer drinken! Oh... wacht
Ach, gewoon gaan met die banaan! Niet te veel bij stil staan, anders is het leven niet leuk meerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik kan me niet over het IEW en AUW-gevoel heenzetten
Zwangere vrouwen hebben geen seksquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Taboes zijn voor zwangere vrouwen!
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ach, gewoon gaan met die banaan! Niet te veel bij stil staan, anders is het leven niet leuk meer
Niet op dit moment natuurlijk.quote:
Whehe.. Banaan.. *mental picture failquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ach, gewoon gaan met die banaan! Niet te veel bij stil staan, anders is het leven niet leuk meer
Daar had ik nog niet eens bij stil gestaanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe.. Banaan.. *mental picture fail*
Alleen als ik te misselijk ben om de koffie binnen te houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op dit moment natuurlijk.![]()
Maar 's ochtends vinnik een bakkie thee best ok.
Pahaha.. Selective reading; we've gotzquote:
tranen over mijn wangen nuquote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahaha.. Selective reading; we've gotz
quote:
kutje.. ik las priemelgroente... D'oh....quote:
Ik haat jou nu.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aubergine!
sex voor de Buch flashback
geile bitchquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
kutje.. ik las priemelgroente... D'oh....
De nachtmerriesquote:
Vertel?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aubergine!
sex voor de Buch flashback
Je leest gewoon wat je wilt lezenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeh horror!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alles beter dan de plaspopman!
Mijn kat wilde deze smiley op mijn beeldscherm aanvallen omdat ie bewoogquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar was ooit een stel, een hele magere man en een heeeeeele dikke vrouw, en die deden zich verkleden als indianen, en dan deed hij een aubergine over zijn piemel en dan ging zij er op zitten en indianengeluiden maken!quote:
OMGquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar was ooit een stel, een hele magere man en een heeeeeele dikke vrouw, en die deden zich verkleden als indianen, en dan deed hij een aubergine over zijn piemel en dan ging zij er op zitten en indianengeluiden maken!
Ofcozquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef deerntie het volgende:
[..]
Je leest gewoon wat je wilt lezen
I R scarred 4 life.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar was ooit een stel, een hele magere man en een heeeeeele dikke vrouw, en die deden zich verkleden als indianen, en dan deed hij een aubergine over zijn piemel en dan ging zij er op zitten en indianengeluiden maken!
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, maar ik had een TV op mijn kamer.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
OMGIk was volgens mij nog te jong voor dat programma toen...
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OfcozBoobies anyone?
![]()
@Dwyn: We al talkz about sexy time !! Wawawiewa !
Mijn leven was zoveel beter toen ik dit nog niet wist gromquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, maar herhalingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
OMGIk was volgens mij nog te jong voor dat programma toen...
Eggplant will never taste the samequote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn leven was zoveel beter toen ik dit nog niet wist grom![]()
Dat zegt me ook al nietsquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel die Vlaamse flapdrol ook wel wat dromen heeft verpest
Die wil ik me níet herinneren.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Overdag is hij een heel normale vent, maar 's avonds ontpopt hij zich tot een waar seksbeest!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
sopperdeflopquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Overdag is hij een heel normale vent, maar 's avonds ontpopt hij zich tot een waar seksbeest!
[ afbeelding ]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ZJZ8SVDEl7neoM:http://knal.punt.nl/upload/jambers2.JPG&t=1]afbeelding[/url] ]
Grote vriend? Ge zijt ook een brave meid, maar 's nachts ontpopt ge zich tot een waar seksmonster?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn grote vriend en landgenoot*trots is... uiteraard*
Amai nie zekers !! *haalt zweep en handboeien uit* Allé gij...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Grote vriend? Ge zijt ook een brave meid, maar 's nachts ontpopt ge zich tot een waar seksmonster?
Ah da was net waar'k goesting in had zeg!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Amai nie zekers !! *haalt zweep en handboeien uit* Allé gij...
maar ge ontbeert de standaard lelijke kop die ze in Jambers allemaal hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Amai nie zekers !! *haalt zweep en handboeien uit* Allé gij...
Zijn stem is zķ perfect voor die serie, dat maakt het af!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Jambers
Ugh, daar zou je toch spontaan van opdrogen zeg.quote:
LOLquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ugh, daar zou je toch spontaan van opdrogen zeg.
Ja, dat had jij al opgemaakt.quote:
kloptquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat had jij al opgemaakt.
ik had lekker al in oktober verkansie gevraagd, dus ze konden niet om me heenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef deerntie het volgende:
Welke vakantie? Ik heb geen vakantie
Ik heb net alle buurtkleuters zitten opnaaienquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Geen verkansie... Pas in maart weerMaar: MORGEN VRIJ KABLAM KABOEM BAMBAM
oh, hier wordt sinds een uurtje flink geknald!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Het is stil hier in de buurt.. Waar zijn die rotjong als je ze nodig hebt
I did it againquote:
Durpquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik bén het buitenlands tuig van de buurt...
Door mijn muzikaal talent??quote:
Ben een x-aantal seizoenen flopmodellen aan het kijken.quote:
Hier ookquote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
Hier x-men op tv !!!
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:TXAvYDnu5Ny-IM:http://img.photobucket.co(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Die is schattig. Haarbal.quote:
How cool is that !!! Doenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja. Themafeestje met als thema furby en tamagotchi.
Zal ik tamagotchi's als oorbellen gaan dragen?
Ik weet niet meer waar de mijne zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
How cool is that !!! Doen*haalt haar tamagotchis weer uit de kast
*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |