abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90637465
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik duw al drie jaar met rubbers ;(
Maar dat komt omdat mijn AD + de pil een no-go zijn samen :')
(Koper)spiraaltje? Pessarium? :D (dat laatste heb ik nog nóóit gehoord dat iemand dat werkelijk toepaste)
I had a signature once. It was awful.
pi_90637772
quote:
Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Duwen! :D O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90639839
Peheheh belde vriendlief net op waar dat filmpje stond met die giga stoere coole japanse vuurpijl :')
BIG KABOEM BABY !!

Morgen vuurwerk ophalen *O* *O* *O*

En yayyyyyy morgen vrij !!!
En boeeee ik moet vanavond nog werken ;( -O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_90639975
quote:

[..]

Ik moest lachen. :') :D

Vuurwerk! *O* Ik denk dat ik zo of morgen misschien nog wat ga halen mocht ik vanavond niet van plan zijn mijn spullen te pakken, relatie loopt niet zo lekker heb ik het gevoel. -O-
All good things are wild and free.
pi_90640295
Pfff, ik heb me net alweer ingeschreven voor de vakken van volgend semester. Wat gaat de tijd toch snel. :'(
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_90640351
SQ, I need ur addressss
pi_90641144
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sharana is een wijf naar mijn hart O+
Ja ik ben echt jaloers op jouw vuurwerk hoor _O-

Nog beter:
Lekker knallen met toffe potten en pijlen terwijl de buren naast je met hun sterretjes in hun hand staan :9
pi_90641333
quote:

[..]

Ik kan niet tegen de pil, dan moet ik gelijk kotsen :r

Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan worden }:| geen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis :D
pi_90641399
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan worden }:| geen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis :D
Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen? :o

Maar ik wist niet dat mensen van de pil echt zulke bijwerkingen kregen. Op zich is de pil voor mij ideaal maar soms vergeet ik hem weer. :')
pi_90641432
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen? :o

Maar ik wist niet dat mensen van de pil echt zulke bijwerkingen kregen. Op zich is de pil voor mij ideaal maar soms vergeet ik hem weer. :')
Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doen :D
pi_90641501
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doen :D
Ja dat is waar. :D
pi_90641563
zometeen haren verfen :D
pi_90641612
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
zometeen haren verfen :D
Hoe vaak verf jij ze wel niet? :D Ik moet ze ook nodig eens verven.
pi_90641650
vaak want klotezwart blijft niet lang mooi :')
pi_90641716
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
vaak want klotezwart blijft niet lang mooi :')
Ik weet het. :D Ik heb al een hele tijd terug highlights laten zetten, maand terug donkerbruin eroverheen gegooid en het komt net zo licht weer terug. ;(
pi_90641842
Nu heb ik kruidvat merk gekocht want el cheapo :D
pi_90641976
quote:

[..]

Oeh.. Gaat ook niet met spiraal dan? Bijwerkingen van.. of ?
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_90642087
Ik heb hier geen vuurwerk ;( I wantz ;(
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_90642370
quote:

[..]

Weet je prikpil wel zeker? Is geen gezonde hormonenboost di eje dan binnen krijgt hoor. Wist je dat als je stopt met de prikpil je nog zo een jaar onvruchtbaar kunt blijven? Het middel is dan ook hoofdzakelijk geschikt voor o.a. verstandelijk gehandicapte mensen.
Spiraal is wel een ideaal ding (tenzij het zoals bij mij je baarmoeder perforeert en het operatief verwijderd moet worden), maar ik hou het momenteel veilig bij de nuvaring. 1x per maand aan denken, weinig hormonen en dus ook weinig bijwerkingen. Verreweg het makkelijkste ac-middel.
pi_90643422
Als je ook geen bijwerkingen krijgt van de nuvaring... Bij mij was dit helaas geen goed alternatief :{
pi_90643870
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Als je ook geen bijwerkingen krijgt van de nuvaring... Bij mij was dit helaas geen goed alternatief :{
Mja, tot op zekere hoogte denk ik ook dat je bijwerkingen voor lief moet nemen. Niks is ideaal, maar je zult toch iets moeten.... Dan maar met bijwerkingen.
pi_90644078
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik kruidvat merk gekocht want el cheapo :D
Ik heb altijd Kruidvat merk, nog nooit groen/paars uitgeslagen! :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_90644144
Als de nuvaring er 'zomaar' uitfloept en ik de hele maand doorbraakbloedingen heb; lijkt me dat toch iets meer dan een paar 'bijwerkingen' ;) Zelfs de dokter vertrouwde het niet. Nouja dit was bij mij dan. Als het niet zo erg was geweest had ik het ook voor lief genomen. Tenslotte heb ik daarvoor ook gewoon 5 jaar lang de pil gepakt incl. bijwerkingen :9
Gelukkig is voor mij het spiraaltje wel ideaal en heb ik nergens meer last van :Y
pi_90644275
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Als de nuvaring er 'zomaar' uitfloept en ik de hele maand doorbraakbloedingen heb; lijkt me dat toch iets meer dan een paar 'bijwerkingen' ;)
Er uitfloepen? Oei, dat lijkt me wel zwaar irritant. Nee, dan zou ik ook voor iets anders gegaan zijn!

Ik krijg trouwens na 4 weken heel erg veel buik en rugpijn, als ik doorring wordt die pijn steeds erger tot ik weer ongesteld ben geweest. En ik hoef het dan ook niet te wagen, ehm, gezellig, te worden want dat geeft zoveel buikpijn dat ik met pijnstilling en een kruik uren kan wachten tot het weer zakt. Dat is voor mij wel het grootste nadeel... maar verder wel tevreden :)
  donderdag 30 december 2010 @ 20:24:13 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_90644957
nuvaring.... een hele maand zo'n vreemd object in je flamoes... dat lijkt me ook niks :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')