(Koper)spiraaltje? Pessarium?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik duw al drie jaar met rubbers
Maar dat komt omdat mijn AD + de pil een no-go zijn samen
Duwen!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ben echt jaloers op jouw vuurwerk hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sharana is een wijf naar mijn hart
Ik kan niet tegen de pil, dan moet ik gelijk kotsenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de pil, dan moet ik gelijk kotsen![]()
Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan wordengeen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis
Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prikpil heeft mijn moeder ook, maar die kun je toch ook gewoon bij de dokter halen?![]()
Maar ik wist niet dat mensen van de pil echt zulke bijwerkingen kregen. Op zich is de pil voor mij ideaal maar soms vergeet ik hem weer.
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel mag ook in het ziekenhuis dacht ik, en aangezien ik daar toch wel elke maand zit kan ik het misschien beter daar doen
Hoe vaak verf jij ze wel niet?quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
vaak want klotezwart blijft niet lang mooi
Oeh.. Gaat ook niet met spiraal dan? Bijwerkingen van.. of ?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu spiraal maar ben ook blij als dat ding eruit geragd kan wordengeen ideeeee nog wat ik hierna ga proberen, denk maar prikpil, zit toch vaak genoeg in t ziekenhuis
Weet je prikpil wel zeker? Is geen gezonde hormonenboost di eje dan binnen krijgt hoor. Wist je dat als je stopt met de prikpil je nog zo een jaar onvruchtbaar kunt blijven? Het middel is dan ook hoofdzakelijk geschikt voor o.a. verstandelijk gehandicapte mensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, tot op zekere hoogte denk ik ook dat je bijwerkingen voor lief moet nemen. Niks is ideaal, maar je zult toch iets moeten.... Dan maar met bijwerkingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Als je ook geen bijwerkingen krijgt van de nuvaring... Bij mij was dit helaas geen goed alternatief
Ik heb altijd Kruidvat merk, nog nooit groen/paars uitgeslagen!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik kruidvat merk gekocht want el cheapo
Er uitfloepen? Oei, dat lijkt me wel zwaar irritant. Nee, dan zou ik ook voor iets anders gegaan zijn!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Als de nuvaring er 'zomaar' uitfloept en ik de hele maand doorbraakbloedingen heb; lijkt me dat toch iets meer dan een paar 'bijwerkingen'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |