quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn probleem is dat mijn libido al 50% onder het peil van een normale jonge vrouw zit. De AD halen daar nog 30% vanaf. Als ik ook de pil nog slik kan ik net zo goed doodgaan
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn probleem is dat mijn libido al 50% onder het peil van een normale jonge vrouw zit. De AD halen daar nog 30% vanaf. Als ik ook de pil nog slik kan ik net zo goed doodgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh, oeps.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef deerntie het volgende:
[..]
Haha ik wou dat ik dat kon. En zolang ik nuchter was kon ik wel weerstand bieden aan die gevoelens, maar zodra er drank ik het spel was.....vruchtbaar + drank = sletgedrag
Ik heb geen idee hoe lang ik hem door kan slikken zonder problemen, dit is de eerste keer dat ik het zo lang heb gedaan. Maar een tante van mij slikte hem gewoon jaren achter elkaar door zonder problemen...
Dan ben ik toch altijd weer heel dankbaar dat het bij mij bij jankbuien blijft. Natuurlijke cyclus van twee maanden FTW!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit wat van gemerkt, maar ik was dan ook nog jong. Ik werd op mijn elfde al ongesteld, maar tijdens mn menstruatie was ik zooooo ziek. Die pijn vergeet ik nooit meer! Dagenlang ziek in bed, koorts, overgeven, diarree en zoveel pijn dat ik van de kaart was... twee maandverbandjes achter elkaar als ik op bed lag en dan nog elke paar uur moeten verschonen. Om die reden kan ik niet zonder hormonen, anders overleef ik dat echt niet nog 30 jaar!
Oeh dat is wel vervelend ja. Ik had ook wel vaak last van pijn enzo, maar het was niet zo dat ik niets meer kon.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit wat van gemerkt, maar ik was dan ook nog jong. Ik werd op mijn elfde al ongesteld, maar tijdens mn menstruatie was ik zooooo ziek. Die pijn vergeet ik nooit meer! Dagenlang ziek in bed, koorts, overgeven, diarree en zoveel pijn dat ik van de kaart was... twee maandverbandjes achter elkaar als ik op bed lag en dan nog elke paar uur moeten verschonen. Om die reden kan ik niet zonder hormonen, anders overleef ik dat echt niet nog 30 jaar!
jamaar anders krijg je geen beebiesquote:Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want die willen juist altijd seks. Ik wil het liever zelden![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat ben jij toch heerlijk eerlijk enzo. schaamt je echt nergens voor he
it's the map in my mind that sends me on my way.
Sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jamaar anders krijg je geen beebies
[..]![]()
![]()
Ben je er in ieder geval weer snel vanaf als je dan toch al geen zin hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I had a signature once. It was awful.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Respectztztttquote:Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ey, iedereen denkt het, ik zeg het!
Chronisch single zijn helpt ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Respectztzttt![]()
Nou wil ik seks.Al die sekspraat is niet goed.
Nog zo'n probleem; ik kan niks faken. Ik ben echt de slechtste actrice ever. Dus als ik het echt niet voel gebeurt er ook niksquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ben je er in ieder geval weer snel vanaf als je dan toch al geen zin had![]()
![]()
Zou Amerikaanse seks heel anders zijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef Diconnected het volgende:
Nou wil ik seks.Al die sekspraat is niet goed.
Dan zorg je dat je niet met je gezicht naar hem toe ligt/zit/staat/oid, dat scheeltquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog zo'n probleem; ik kan niks faken. Ik ben echt de slechtste actrice ever. Dus als ik het echt niet voel gebeurt er ook niks
GEwoon je reet naar achter steken ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dan zorg je dat je niet met je gezicht naar hem toe ligt/zit/staat/oid, dat scheelt
Naja voordat ik wegging heb ik wel seks gehad hoor maar dat was eigenlijk niet geplandquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chronisch single zijn helpt ook niet.
Dat vraag ik me dus ook al af.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou Amerikaanse seks heel anders zijn?Overigens ging het vooral over geen seks
Wees creatief. Hondjes, achterstevoren rodeo, lepeltjelepetjequote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GEwoon je reet naar achter steken ofzo?
Ik ken hetquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chronisch single zijn helpt ook niet.
M'n man vraagt zich ook al af wat ik hebquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
kak, nu zit ik zelf hardop te lolleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |