tranen over mijn wangen nuquote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahaha.. Selective reading; we've gotz
quote:
kutje.. ik las priemelgroente... D'oh....quote:
Ik haat jou nu.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aubergine!
sex voor de Buch flashback
geile bitchquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
kutje.. ik las priemelgroente... D'oh....
De nachtmerriesquote:
Vertel?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aubergine!
sex voor de Buch flashback
Je leest gewoon wat je wilt lezenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeh horror!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alles beter dan de plaspopman!
Mijn kat wilde deze smiley op mijn beeldscherm aanvallen omdat ie bewoogquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar was ooit een stel, een hele magere man en een heeeeeele dikke vrouw, en die deden zich verkleden als indianen, en dan deed hij een aubergine over zijn piemel en dan ging zij er op zitten en indianengeluiden maken!quote:
OMGquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar was ooit een stel, een hele magere man en een heeeeeele dikke vrouw, en die deden zich verkleden als indianen, en dan deed hij een aubergine over zijn piemel en dan ging zij er op zitten en indianengeluiden maken!
Ofcozquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef deerntie het volgende:
[..]
Je leest gewoon wat je wilt lezen
I R scarred 4 life.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar was ooit een stel, een hele magere man en een heeeeeele dikke vrouw, en die deden zich verkleden als indianen, en dan deed hij een aubergine over zijn piemel en dan ging zij er op zitten en indianengeluiden maken!
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, maar ik had een TV op mijn kamer.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
OMGIk was volgens mij nog te jong voor dat programma toen...
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OfcozBoobies anyone?
![]()
@Dwyn: We al talkz about sexy time !! Wawawiewa !
Mijn leven was zoveel beter toen ik dit nog niet wist gromquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, maar herhalingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
OMGIk was volgens mij nog te jong voor dat programma toen...
Eggplant will never taste the samequote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn leven was zoveel beter toen ik dit nog niet wist grom![]()
Dat zegt me ook al nietsquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel die Vlaamse flapdrol ook wel wat dromen heeft verpest
Die wil ik me níet herinneren.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Overdag is hij een heel normale vent, maar 's avonds ontpopt hij zich tot een waar seksbeest!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
sopperdeflopquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Overdag is hij een heel normale vent, maar 's avonds ontpopt hij zich tot een waar seksbeest!
[ afbeelding ]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ZJZ8SVDEl7neoM:http://knal.punt.nl/upload/jambers2.JPG&t=1]afbeelding[/url] ]
Grote vriend? Ge zijt ook een brave meid, maar 's nachts ontpopt ge zich tot een waar seksmonster?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn grote vriend en landgenoot*trots is... uiteraard*
Amai nie zekers !! *haalt zweep en handboeien uit* Allé gij...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Grote vriend? Ge zijt ook een brave meid, maar 's nachts ontpopt ge zich tot een waar seksmonster?
Ah da was net waar'k goesting in had zeg!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Amai nie zekers !! *haalt zweep en handboeien uit* Allé gij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |