Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
kijk wat mijn vriendje aan het doen is![]()
[ afbeelding ]
Hier zijn ze ook al klaarquote:Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga straks nog appelbeignets makenquote:
Tot zoquote:
Ook jummiequote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga straks nog appelbeignets maken
hooiquote:
Mijn verveling wil ik kwijtquote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh noessssssssss!
Hai
Wat wil je kwijt ?
Zoek een hobby!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Mijn verveling wil ik kwijtvandaag dat ik hier maar eens kom mee kletsen
andere slowchats gaan mij te langzaam
WRON topiquequote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
Niet zo veel posten, ik slecht voor de liefde!
Laten we stoppen met haten #2quote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Mijn verveling wil ik kwijtvandaar dat ik hier maar eens kom mee kletsen
hier gaat ook niet zo snel hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Hier gaat het wel wat sneller soms. Je kan ook in singles kijken daar gaat het zo snel dat je het niet bij houdtquote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik niet ik houd niet van oliebollen. Ik heb lieverquote:
spammer pleurt toch op met je kut-topicsquote:Op donderdag 30 december 2010 14:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Laten we stoppen met haten #2
kom daarheen posten
Bis Later Stuquote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat dus iets anders doen. Tot later![]()
Hey Lonquote:
singles is niks vergeleken met SR chatquote:Op donderdag 30 december 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier gaat het wel wat sneller soms. Je kan ook in singles kijken daar gaat het zo snel dat je het niet bij houdt
Maar gezellig, welkom hier
In singles posten ze zo snel en veel op een dag, dat ze hun eigen vaste groep gebruikers en ook de SC dus in stand houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier gaat het wel wat sneller soms. Je kan ook in singles kijken daar gaat het zo snel dat je het niet bij houdt
Maar gezellig, welkom hier
Nee hoorquote:
De statssite had de vorige niet gezien, maar dat is nu opgelostquote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had de nieuwe KSC niet eens gezien
Die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik niet ik houd niet van oliebollen. Ik heb liever
[ afbeelding ]
beide niet bij te houdequote:Op donderdag 30 december 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
singles is niks vergeleken met SR chat
Door het gewoon te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee hoorEn hoe kan ik nou in 5 SC's tegelijk posten
Ja wel maar niet iedereen is overal welkomquote:Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef Lon3 het volgende:
Hahanou jah is niet overal wel een harde kern aanwezig?
dat klopt mijn pc trok dat zo slecht allemaal tegelijkquote:
geen last van gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel maar niet iedereen is overal welkom
Zoals in singles... bijvoorbeeld
Kliekjesquote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kom ik sowieso nooit omdat ik geen single benquote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haay myrquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Daar kom ik sowieso nooit omdat ik geen single ben
Ik omdat ik me hier goed vermaakquote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Daar kom ik sowieso nooit omdat ik geen single ben
nietquote:
Dat klinkt veelbelovend danquote:Op donderdag 30 december 2010 14:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik omdat ik me hier goed vermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |