Zo gaaf ben jijquote:Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef Annnet het volgende:
ik ben stiekem ook een beetje hippie. in mn gescheurde broek, legerjas en arafat`sja`al`._!~`````
en mn vw busje die eraan gaat komen man. en mn muziek`
Ik heb ook nog wel echte gekleurde hippie`sjaals. Oh ik heb ook een hip`pi`e foto van mezelf, ff zoekenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo gaaf ben jij![]()
![]()
![]()
Maar arafat sjaal is toch niet zo hippie?
Oke zienquote:Op donderdag 30 december 2010 13:11 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel echte gekleurde hippie`sjaals. Oh ik heb ook een hip`pi`e foto van mezelf, ff zoeken~_!~``
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~
Verliefd, verloofd.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef Annnet het volgende:
[..]hippie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
[..]Oeff,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~
![]()
wat rookte je daar? Waterpipa?
uhuquote:Op donderdag 30 december 2010 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeff,![]()
wat rookte je daar? Waterpipa?
[..]+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Dalando het volgende:
Is een kusje geven aan iedereen ook liefde?
Ik niet, wil je erover praten? Tevens: *geeft liefde*quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef LexiconDoll het volgende:
Ik heb geen liefde. Ik haat alles.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef aight1 het volgende:
Laat 2011 het jaar van de liefde zijn
Jou haat ik ook, ik haat iedereen en alles.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, wil je erover praten? Tevens: *geeft liefde*![]()
![]()
Waarom? Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef LexiconDoll het volgende:
[..]
Jou haat ik ook, ik haat iedereen en alles.
In iedereen zit wel een beetje liefde hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef LexiconDoll het volgende:
Ik heb geen liefde. Ik haat alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |