Ik ook van jou.quote:
`ok `liefde. ~O+````````quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Annnet![]()
[..]
Dat is een lieve hippie !![]()
Zonder condoomquote:Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef trolololo het volgende:
Hippies neuken allemaal met elkaar
Zo gaaf ben jijquote:Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef Annnet het volgende:
ik ben stiekem ook een beetje hippie. in mn gescheurde broek, legerjas en arafat`sja`al`._!~`````
en mn vw busje die eraan gaat komen man. en mn muziek`
Ik heb ook nog wel echte gekleurde hippie`sjaals. Oh ik heb ook een hip`pi`e foto van mezelf, ff zoekenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo gaaf ben jij![]()
![]()
![]()
Maar arafat sjaal is toch niet zo hippie?
Oke zienquote:Op donderdag 30 december 2010 13:11 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel echte gekleurde hippie`sjaals. Oh ik heb ook een hip`pi`e foto van mezelf, ff zoeken~_!~``
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~
Verliefd, verloofd.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef Annnet het volgende:
[..]hippie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
[..]Oeff,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~
![]()
wat rookte je daar? Waterpipa?
uhuquote:Op donderdag 30 december 2010 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeff,![]()
wat rookte je daar? Waterpipa?
[..]+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Dalando het volgende:
Is een kusje geven aan iedereen ook liefde?
Ik niet, wil je erover praten? Tevens: *geeft liefde*quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef LexiconDoll het volgende:
Ik heb geen liefde. Ik haat alles.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef aight1 het volgende:
Laat 2011 het jaar van de liefde zijn
Jou haat ik ook, ik haat iedereen en alles.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, wil je erover praten? Tevens: *geeft liefde*![]()
![]()
Waarom? Wat is er gebeurdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef LexiconDoll het volgende:
[..]
Jou haat ik ook, ik haat iedereen en alles.
In iedereen zit wel een beetje liefde hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef LexiconDoll het volgende:
Ik heb geen liefde. Ik haat alles.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef trolololo het volgende:
Iedereen die dit leest krijgt een kusje van mij
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef trolololo het volgende:
Iedereen die dit leest krijgt een kusje van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |