Mocht jij de volumeknoppen wel aan de praat krijgen of de complete iPod control ermee, mag je het wel ff meldenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oi, heb ze al besteld dus. Nouja, dan gaan ze gewoon terug mochten ze het echt niet doen.
Dat zit toch gewoon in je Hotmail zelf?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:28 schreef Santello het volgende:
Trouwens ik heb mijn hotmail accounts gekoppeld aan mijn iPhone.
Om de zoveel dagen wist het mijn ongewenste folder, wat ik niet wil hebben.
Zie ik een optie over het hoofd?
Doet het hoor! Pauze, volgend nummer, vorig nummer, scrubben in een nummer en volume control. Prima, ben er helemaal blij mee, voordelige vervanging van de Apple in-ears op deze manier. Geluidskwaliteit roep ik nog niks over, heb eerst gekeken of ze het deden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Mocht jij de volumeknoppen wel aan de praat krijgen of de complete iPod control ermee, mag je het wel ff meldenEnige wat mij lukt is nummers pauzeren net als met de originele Apple dopjes.
de winampstream is gewoon af te spelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:49 schreef mickeyD het volgende:
ff een vraag, hoe speel ik op mijn iphone 4 (die ik deze maand krijg) een stream af die ik op een website kan aanklikken.
er zijn daar 3 opties:
een winamp stream: is dus .pls
een real audio stream: is dus .Ram
en een mediaplayer stream: is dus .wax
is 1 van die 3 aan te klikken en kan iphone die afspelen?
de site is: http://www.radiostaddenhaag.com
(rechts bovenaan staan de links voor als je het wilt testen)
Lijkt me sterk omdat ik daar niet niets aan heb veranderd, het is ook pas sinds mijn iPhone zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zit toch gewoon in je Hotmail zelf?
Waarom doen alle functies het dan niet bij mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doet het hoor! Pauze, volgend nummer, vorig nummer, scrubben in een nummer en volume control. Prima, ben er helemaal blij mee, voordelige vervanging van de Apple in-ears op deze manier. Geluidskwaliteit roep ik nog niks over, heb eerst gekeken of ze het deden.
Jep, klopt als een bus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef braddofiel het volgende:
Oja, en klopt het dat ik het eerst ergens moet activeren om 400 smsjes te krijgen ofzo?
Een 3GS met iOS 4.2.1 en niet gejailbreakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waarom doen alle functies het dan niet bij mij?Heb je een 3G, 3GS of 4?
Volgensmij alleen met serienummerquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:54 schreef KaMo het volgende:
Weet iemand of je met de IMEI kan checken hoe oud de iPhone is?
Leuk spelletje wel.quote:
Ga gewoon naar PDAShop, voor 22 uur besteld (ook met abo) en je hebt het gegarandeerd de volgende dag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Perenboompje het volgende:
Is Vodafone een beetje betrouwbaar wat betreft de levering, als je verlengt via internet? Er staat wel 'de volgende dag' maar leveren ze ook werkelijk 'de volgende dag'?
Da's een goeie inderdaad, thanks!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga gewoon naar PDAShop, voor 22 uur besteld (ook met abo) en je hebt het gegarandeerd de volgende dag.
T-Mobile.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef mickeyD het volgende:
ik mot anders gewoon 5 weken wachten van t-mobile lees ik net in een sms
Volgens mij alleen bij T-mobile, rest kan hem wel rap leveren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef KingOfMars het volgende:
Zit er nog steeds 5 weken (!!!!) levertijd op dat ding? Belachelijk.
truequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef KaMo het volgende:
En dat is kut, hopelijk heeft ze het emailadres van die kerel nog!
het zal wel passen als je de contact van de simkaart op de telefoon simkaart houder legtquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:36 schreef Bryan181 het volgende:
Een microsim van t-mobile kan niet in een gewone gsm he?
Hehe heb hetzelfde probleem, hoe zit dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
In het Japans/Chinees
Of ben ik de enige die daar last van heeft?!
[ afbeelding ]
dan scoor je toch ff een micro sim adapter voor $1,- problem solved!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:36 schreef Bryan181 het volgende:
Een microsim van t-mobile kan niet in een gewone gsm he?
die zitten bij telfort en kpn gewoon in de verpakking van de micro-sim.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dan scoor je toch ff een micro sim adapter voor $1,- problem solved!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48642
Hoi Paul,quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Paul het volgende:
Ik zit nu bij Hi he, met een andere tel.
Als ik nu een iphone 4 wil, kan ik dan het beste eentje met Hi nemen? Hi heeft wel goede verbinding! Of beter Vodafone bijv? Want dat lijkt wel goedkoper met abbo?
thx alvast
Maar hoe zit het precies met internetten? Ik heb er geen verstand van. Hoe werkt dat en via wat enz. En hoe snel zit je aan een limiet? En wat voor limiet heb je bij vodafone?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoi Paul,
KPN is prima, maar Vodafone geeft je meer belminuten en je betaalt dan ook nog eens minder voor het toestel. Ik zou dus altijd voor Vodafone kiezen (al dan niet met nummerbehoud).
Groeten,
TC03
Bij contacten in de iphone kopieërt hij het adresboek uit Outlook/Outlook expressquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef NJ het volgende:
Het handigst is het gewoon om ze met de hand over te typen in Outlook. Het grote voordeel daarvan is dat je dan alle nummers en andere contactinformatie van ieder persoon aan een enkel 'visitekaartje' kan koppelen.
Voor Nokia's zijn er wel apps voor je pc waarmee je de contactlist kan beheren, daarmee ka je dan de nummers copy/pasten in een soortgelijke app voor de aaifoon.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij contacten in de iphone kopieërt hij het adresboek uit Outlook/Outlook express
maar in mijn huidige foon zitten ook veel nummers van mensen waarvan ik geen emailadres heb/wil hebben.
Van sommige mensen heb ik wel drie telefoonnummers, huis, mobiel en buitenlandmobiel.
Ik wil dus gewoon een telefoonlijst zonder toeters en bellen!
Bestaat er geen app voor alleen namen en nummers??
Datalimiet is bij beide 1 GB (afgezien van het goedkoopste abo, daar bij beide 500 MB).quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar hoe zit het precies met internetten? Ik heb er geen verstand van. Hoe werkt dat en via wat enz. En hoe snel zit je aan een limiet? En wat voor limiet heb je bij vodafone?
oh en 16 of 32 gb?
En hoeveel datalimiet gebruik je gemiddeld? Dus als je op een dag twittert, fokt, en email stuurt..
Wanneer wel dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Datalimiet is bij beide 1 GB (afgezien van het goedkoopste abo, daar bij beide 500 MB).
En nee, daar kom je niet snel aan met alleen internet/twitter/mail.
Als je elke dag de hele dag filmpjes van YouTube gaat bekijkenquote:
Stel dat je redelijk wat mailt en twittert op een dag, gaat dat ook goed? Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je elke dag de hele dag filmpjes van YouTube gaat bekijken
Ik heb nu nog een oude nokia. Geen smart nokia dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor Nokia's zijn er wel apps voor je pc waarmee je de contactlist kan beheren, daarmee ka je dan de nummers copy/pasten in een soortgelijke app voor de aaifoon.
T-mobile 150 minuten met onbeperkt internet voor 29.90 p/m.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Stel dat je redelijk wat mailt en twittert op een dag, gaat dat ook goed? Ik heb werkelijk geen idee
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
T-mobile 150 minuten met onbeperkt internet voor 29.90 p/m.
Ik had 32 maar ben weer terug naar 16. Ik krijg die met een sloot muziek, foto's en navigatie nog niet eens half vol.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Paul het volgende:
Nog een vraag, kan je beter 16 gb of 32 gb nemen? Wat is jullie mening/ervaring
Goede tipquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had 32 maar ben weer terug naar 16. Ik krijg die met een sloot muziek, foto's en navigatie nog niet eens half vol.
Als je er maar genoeg slooptquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Goede tip
Waarom ga je trouwens terug naar 16 als je 32 hebt?
Dan moet je heel simpelweg hun mailadres niet invullen in Outlook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij contacten in de iphone kopieërt hij het adresboek uit Outlook/Outlook express
maar in mijn huidige foon zitten ook veel nummers van mensen waarvan ik geen emailadres heb/wil hebben.
Van sommige mensen heb ik wel drie telefoonnummers, huis, mobiel en buitenlandmobiel.
Ik wil dus gewoon een telefoonlijst zonder toeters en bellen!
Bestaat er geen app voor alleen namen en nummers??
Vind ik wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Paul het volgende:
Dus eigenlijk zou dit de beste zijn voor de gemiddelde gebruikert?
iPhone 200
¤34,50
200/400*
¤149,00
http://www.vodafone.nl/iphone/abonnementen_voor_iphone
32 GB. Heb zelf 16 GB maar gaat te snel vol.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Paul het volgende:
Nog een vraag, kan je beter 16 gb of 32 gb nemen? Wat is jullie mening/ervaring
Heb jij iets bij je instellingen veranderd dan? Want ik wil ook dat het bij mij goed werkt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een 3GS met iOS 4.2.1 en niet gejailbreakt.
True! Goede tip!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb de 16GB versie, heb er al mijn apps, fotos en films erop en nog meer dan genoeg ruimte. Als je veel in HD wil filmen is je geheugen wel snel op!
Nope. Gewoon inprikken en gaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:39 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Heb jij iets bij je instellingen veranderd dan? Want ik wil ook dat het bij mij goed werkt!
720p HD = 446MB (6 minuten)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef Paul het volgende:
Stel je maakt een HD filmpje van 1 min, hoeveel mb ben je dan kwijt?
~90 MB per minuut. 2.6GB per half uur.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef Paul het volgende:
Stel je maakt een HD filmpje van 1 min, hoeveel mb ben je dan kwijt?
oooh dan moet je idd wel erg veel filmen om hem vol te maken, zag deze trouwensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:08 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
~90 MB per minuut. 2.6GB per half uur.
http://whenwillapple.com/(...)eo-should-i-go-32gb/
NJ bedankt. Ga zo er mee aan de slag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je heel simpelweg hun mailadres niet invullen in Outlook.
En als je drie telefoonnummers hebt, kan je die alledrie onder één contact plaatsen. Nog simpelerer.
Dus contact NJ
Telefoon 06-2848484848
Huistelefoon 010-485645864
Buitenland +007618843183
Mail NJ@fok.nl (LET OP DIT HOEFT DUS NIET INGEVULD TE WORDEN)
Verjaardag: 11-04-1900
Enzovoort, enzovoort.
Is niet eerlijk...Misschien nog ff een keer proberen. Misschien is het door een update van de firmware wel mogelijk nu. Nog niet weer getestquote:
Graties.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef braddofiel het volgende:
Ik heb dus een iPhone 4 bij vodafone, met het iPhone 200 abonnement.
Maar om 400 smsjes per maand te kunnen sturen moet ik eerst het volgende doen volgens de site:
" "dubbel sms aan" naar 4000 "
Is dit nou gewoon volledig gratis, en kom ik straks niet voor verassingen te staan ofzo?
Oke gedaanquote:
Ben er echter héél zeker van dat dit pas de eerste keer is dat ik de verdubbelaar aanzette?quote:Vodafone info: U heeft zich al aangemeld voor BloX Dubbel SMS.
Ik ook niet. Sowieso al ondertussen zoveel over elke maand dat ik nu bij elke maand weer aan de 600 belminuten én smsjes zit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:49 schreef NJ het volgende:
Sinds Whatsapp door meer mensen gebruikt wordt, kom ik niet meer aan m'n aantal smsjes.
Huh dus je belt juist wel veel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sowieso al ondertussen zoveel over elke maand dat ik nu bij elke maand weer aan de 600 belminuten én smsjes zit.
Nee, ook niet. Ik heb al vanaf het begin van mijn abonnement elke keer minuten en smsjes over. Dat heeft zich op een gegeven moment opgestapelt tot 600 (maximaal) en aangezien ik niet elke maand aan de 300 minuten en smsjes kom en ik er wel elke maand weer 300 bij krijg komt dat dus weer elke maand weer uit op 600 minuten en smsjes.quote:
Ik had geen netwerkproblemen. Misschien een foutieve sim?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
Me vriendin had gister de hele dag geen netwerk bij t-mobile...
Ze heeft gebeld en ze hadden geen idee wat het kon zijn, iemand dit ook wel is gehad daar?
wat is er precies gebeurd? ik wil namelijk een abbo nemen bij t-mobilequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ga een restitutieclaim indienen bij T-mobile. Gisteren weer even bij de winkel geweest, nog steeds geen enkele schot in de zaak en ondertussen betaal ik maandelijks wel door voor een prijzig abonnement waar ik nog niet de helft van kan gebruiken.
En de bal steeds terugspelen naar de slechte levering door Apple, wordt ook treurig. ik durf erom te wedden dat ze een nieuwe klant niet minimaal tien (!!!) weken laten wachten op een toestel.
Mijn geduld is nu echt op. Hoezeer men ook zegt mijn frustratie te begrijpen. Daar koop ik niks voor.
maar is het wel zo dat als ik bijv 1 smsje verstuur dat ik dan ook 1 bel minuut kwijt ben? en is dat anders voor t-mobile?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef FullEnergy het volgende:
Wrong. Bij Vodafone heb je én je belminuten én je smsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |