Gelukkig zelf geen ervaring.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef retorbrapi het volgende:
Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een gebarsten scherm? Waar kan je dat het beste laten doen?
Bij VF ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef Rainesz het volgende:
Hij is binnen![]()
![]()
En nogmaals voor de extra duidelijkheid de Kijkshop Vodafone prepaid is gewoon Simlockvrij!!
Kan niet zonder JB.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef poiuytr het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik themes die ik download van internet op iPhone krijg? Ben altijd aan het rondzoeken maar kan er niet uitkomen.
In iTunes rechtsklik > verwijderen?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef Babbatuur het volgende:
Inmiddels al een tijdje aan het zoeken ook op internet, maar wat een ontzettend gebruikersonvriendelijk programma is dat iTunes. Waarom kan ik niet gewoon even de bestanden bekijken die ik er op heb staan en daar wat van verwijderen. Echt ontzettend irritant, wil gewoon even wat films er af halen en er eentje bij opzetten en indien mogelijk wat apps verwijderen.
Het klinkt alsof je wil synchroniseren met een andere bibliotheek dan waarmee hij nu gesynchroniseerd is.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef Babbatuur het volgende:
Wat een ontzettend gebruikersonvriendelijk programma is dat, godverdomme zeg. Ik ben nu iig in het menu dat ik films kan synchroniseren, maar wil ik het toepassen dan moet er eerst mijn bibliotheek gewist worden? Wat houdt dat in; dat ik al mijn audio/films op mijn iPhone verwijderd zie worden?
Zoals dat mij ook al is gebeurd met al mijn contactpersonen van mijn hotmail?
pffff..... waarom niet gewoon makkelijk ctrl c en ctrl v in een mapje....
Dat ding ga ik testen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
Sleep cycle is beetje wat je er zelf van maakt.
Ik beweeg zoveel in me slaap dat het ding denkt dat ik nooit slaap, dus voor mij werkt het niet.
Een vriend van me vind het geweldig!
En waarom zou je je telefoon niet in je bed durfen te leggending is niet instant kapot hoor...
Pff.... ik ben absoluut geen digibeet, maar hier snap ik echt niks van.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je wil synchroniseren met een andere bibliotheek dan waarmee hij nu gesynchroniseerd is.
Sluit je je iPhone wel eens op andere computers aan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:24 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Pff.... ik ben absoluut geen digibeet, maar hier snap ik echt niks van.
Inmiddels is mijn 6 gig aan muziek binnen een luttele 30 seconden verwijdert. Godverdomme, wat gebruiksonvriendelijk is dit zeg. Echt niet te geloven, wat een kakzooi is dit zeg. Moet godverdomme nog 10 uur reizen met de bus en 20 uur vliegen, kutzooi.
Dit is de eerste keer, jongens jongens wat een gekanker om een simpel filmpje er op te zetten. Kankerzooi, al mijn muziek en films verdwenen. En nu lukt het me nog niet eens om er wel wat nieuwe muziek van deze laptop er op te zetten. Zo aantrekkelijk om dat ding keihard kapot te gooien.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Sluit je je iPhone wel eens op andere computers aan?
Gewoon doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, jongens jongens wat een gekanker om een simpel filmpje er op te zetten. Kankerzooi, al mijn muziek en films verdwenen. En nu lukt het me nog niet eens om er wel wat nieuwe muziek van deze laptop er op te zetten. Zo aantrekkelijk om dat ding keihard kapot te gooien.
Doen gouden zaken die wekker programmeurs.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Vandaag maar een wekker gekocht voor morgen
Lolbroek of niet?quote:
Goedzo, blijven schelden. Dan lukt het vast!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, jongens jongens wat een gekanker om een simpel filmpje er op te zetten. Kankerzooi, al mijn muziek en films verdwenen. En nu lukt het me nog niet eens om er wel wat nieuwe muziek van deze laptop er op te zetten. Zo aantrekkelijk om dat ding keihard kapot te gooien.
Het is je eigen schuld hoor. Voordat ie alles eraf tiefde gaf ie een waarschuwing dat je alles kwijt zou raken als je zou synchroniseren.quote:
Mijn wekker is een paar keer niet meer afgegaan, ben daarop ook maar weer overgestapt op alarm.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef MaxC het volgende:
Mijn wekker is vanochtend ook niet afgegaan, Apple zei toch dat het van vandaag gewoon moest werken?
Had me verslapen maar kwam achteraf goed uit want had verkeerd op rooster gekeken
Heb het hier ook al paar keer met mensen over gehad, en ben het echt compleet met je eens. Waarom het allemaal zo ingewikkeld moet snap ik niks, nergens is er ook een duidelijk handleiding over te vinden. Na mijn idee moet je eerst alle knopjes een keer ingedrukt hebben en dan kom je er pas achter wat voor eventuele gevolgen het gaat hebben op je iPhone.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:24 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Pff.... ik ben absoluut geen digibeet, maar hier snap ik echt niks van.
Inmiddels is mijn 6 gig aan muziek binnen een luttele 30 seconden verwijdert. Godverdomme, wat gebruiksonvriendelijk is dit zeg. Echt niet te geloven, wat een kakzooi is dit zeg. Moet godverdomme nog 10 uur reizen met de bus en 20 uur vliegen, kutzooi.
http://www.iphoneclub.nl/(...)2-1-jailbreakunlock/quote:Op maandag 3 januari 2011 22:13 schreef KaMo het volgende:
Dag mensen!
Mijn vriendin heeft laatst een iPhone 3G gekocht via marktplaats, en de vorige eigenaar had die al simlockvrij gemaakt. Nu heeft ze vandaag perongelijk de software geupgrade (ik gok naar iOS4) en nu wordt haar simkaart niet meer geaccepteerd. Kan iemand mij vertellen hoe ik hem terug simlockvrij kan maken voor haar? Op een zo makkelijk en goedkoop mogelijke manier?
Dat, of je leest gewoon wat er bij die knopjes staat voordat je er lukraak op gaat klikken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb het hier ook al paar keer met mensen over gehad, en ben het echt compleet met je eens. Waarom het allemaal zo ingewikkeld moet snap ik niks, nergens is er ook een duidelijk handleiding over te vinden. Na mijn idee moet je eerst alle knopjes een keer ingedrukt hebben en dan kom je er pas achter wat voor eventuele gevolgen het gaat hebben op je iPhone.
Privacy? Wat is dat ook alweerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef braddofiel het volgende:
Zeg hoe zit het eigenlijk met de app 'Viber', als ik hier gebruik van maak moet ik dan echt vrezen voor mijn privacy? Of hoef ik me dan geen zorgen te maken?
Het slaat je contacten op op een server, om zo een naam bij een nummer te tonen als je gebeld word via Viber. Omdat je anders gewoon een nummer zou zien. Dit is hun verklaring echter, WhatsApp doet hetzelfde.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef braddofiel het volgende:
Zeg hoe zit het eigenlijk met de app 'Viber', als ik hier gebruik van maak moet ik dan echt vrezen voor mijn privacy? Of hoef ik me dan geen zorgen te maken?
Viber gaat je contactenlijst ook verspreiden aan derde partijen. Whatsapp niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:04 schreef Peem het volgende:
[..]
Het slaat je contacten op op een server, om zo een naam bij een nummer te tonen als je gebeld word via Viber. Omdat je anders gewoon een nummer zou zien. Dit is hun verklaring echter, WhatsApp doet hetzelfde.
Zoals de bovenstaande persoon al zegt, privacy? Je mag gratis bellen!
Na een paar uren toch gelukt via een herstel via iTunes. Ben nu helaas wel mijn jailbreak kwijt =(quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:35 schreef mie_at_work het volgende:
Godver, mijn iphone gaat niet meer aan. al een half uur reset gedaan, maar hij blijft steeds vastzitten bij apple logo
Maar hoe kom ik nou aan die ultrasn0w? Want als ik naar de site van dev team ga, kom ik enkel op hun blog?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)2-1-jailbreakunlock/
Ik weet het ook niet precies, ik doe dit ook niet elke dag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik nou aan die ultrasn0w? Want als ik naar de site van dev team ga, kom ik enkel op hun blog?
Ok, dankje! Ik ben nu bezig in ultrasn0w, eerst even de ipsw downloadenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, ik doe dit ook niet elke dag.Ik zou zeggen, kijk even op Tweakers, daar is een heel topic over jailbreaken etc.
Viber heeft niet aangekondigd dat te doen, dat denken ze omdat de eigenaren nogal suspicious zijn. Whatsapp kan het even goed doen. Allemaal één pot nat, alleen is whatsapp al wat bekender en dus vertrouwder.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Viber gaat je contactenlijst ook verspreiden aan derde partijen. Whatsapp niet.
Als je akkoord gaat met de voorwaarden geef je toestemming om je contactenlijst aan derden te verspreiden, bij Whatsapp is dat zeker niet het geval.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:24 schreef Peem het volgende:
[..]
Viber heeft niet aangekondigd dat te doen, dat denken ze omdat de eigenaren nogal suspicious zijn. Whatsapp kan het even goed doen. Allemaal één pot nat, alleen is whatsapp al wat bekender en dus vertrouwder.
Die dopjes heb ik ook thuis liggen. Super geluid, je kan er hands-free mee bellen, maar volumecontrole en skippen door je muziek wil niet hiermee. Ondanks dat er staat dat het wel kan, het wil niet. En dit was juist een reden waarom ik ze destijds gekocht had.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bij de Dixons.. Maar goed idee van die garantie, ik probeer het gewoon eens.
Ondertussen kwam ik op deze van Sony uit. Ziet er ook wel okay uit voor dat geld (ben wel een beetje klaar met de 100 euro doppen die het na een jaar toch weer begeven).
Nee, Viber gebruikt geen data.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Santello het volgende:
Viber..
Gaat dat aan mijn internet data limiet vreten?
Oi, heb ze al besteld dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:03 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Die dopjes heb ik ook thuis liggen. Super geluid, je kan er hands-free mee bellen, maar volumecontrole en skippen door je muziek wil niet hiermee. Ondanks dat er staat dat het wel kan, het wil niet. En dit was juist een reden waarom ik ze destijds gekocht had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |