quote:Op donderdag 30 december 2010 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
Collega van me heeft een 4 gekocht en wil graag de backup van zijn 3gs terugzetten. Hoe pak je dit aan?
De backup is namelijk gemaakt op 4.2.1, de 4 heeft nog firmwareversie 4.1
Als ie de iphone4 wil herstellen vanaf 'backup van iphone 3gs' krijgt ie te zien dat de firmware van de backup nieuwer is dan op de 4.
Kan ie nu de 4 gewoon als nieuwe iphone configureren, updaten naar 4.2.1 en dan alsnog de backup terugzetten? Hoe pakken we dit aan?
Als ik dan de 4 geupdatet heb, kan ik dan gewoon kiezen voor backup terugzetten/herstellen en kan ik dan een backup kiezen van de 3gs??quote:Op donderdag 30 december 2010 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Updaten en dan de back-up terug zetten.
Ja. En maar vloeken op dat iTunes, maar dit is toch wel een geniale functiequote:Op donderdag 30 december 2010 11:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Als ik dan de 4 geupdatet heb, kan ik dan gewoon kiezen voor backup terugzetten/herstellen en kan ik dan een backup kiezen van de 3gs??
Waarschijnlijk hebben ze hem naar de verkeerde gestuurd :/..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb mijne alweer terug, voor de tweede keer... Snap niet waar jouw problemen vandaan komen.
Haha de honderste keer al?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vandaag nog maar een keer van Leliveld bellen...
Sukkels. Gewoon zelf ophalenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze hem naar de verkeerde gestuurd :/..
Geruchten wel ja, http://www.redmondpie.com(...)ure-a-dual-core-cpu/ .quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, stomme vraag uiteraard maar zijn er geruchten voor een iPhone4 opvolger en op welke termijn dan?
Dus zal het meer richting zomer 2011 gaan voor wat nieuwe bevestigingen?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Geruchten wel ja, http://www.redmondpie.com(...)ure-a-dual-core-cpu/ .
Maar waarschijnlijk gewoon 2 jaar ~
Kan er niks over zeggen maar dat neigt naar de gewoonte ja. Dus 2012 zien we, denk ik, wat nieuws.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus zal het meer richting zomer 2011 gaan voor wat nieuwe bevestigingen?
Mooi, dan kan ik over een maandje met een gerust hard een iPhone4 halen zonder dat ik achter de kudde aanloopquote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kan er niks over zeggen maar dat neigt naar de gewoonte ja. Dus 2012 zien we, denk ik, wat nieuws.
Oh zo, daar hoef je je sowieso niet druk over te makenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik over een maandje met een gerust hard een iPhone4 halen zonder dat ik achter de kudde aanloop
Nee weet ik ook wel, maar goed merk dat mijn 3G echt langzaam maar zeker dood aan het gaan is en wil er wel weer even mee door kunnen..quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oh zo, daar hoef je je sowieso niet druk over te maken!
Ik had ook een 3G voordat ik de 4 haalde. Wat een verschil zegquote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel, maar goed merk dat mijn 3G echt langzaam maar zeker dood aan het gaan is en wil er wel weer even mee door kunnen..
Jups, heb hem inmiddels vaak genoeg in mijn handen gehad. Ben tijdje terug in UK geweest en wilde hem daar sim-lock vrij meenemen maar nergens meer leverbaar natuurlijk..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik had ook een 3G voordat ik de 4 haalde. Wat een verschil zeg
Zo te zien daar alleen met Abbo te bestellenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon via PDAshop bestellen, voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis...
Ik snap niet waar die wachttijden altijd vandaan komen.²
kijk anders even bij kijkshop 650 euro voor een simlock vrije telefoonquote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zo te zien daar alleen met Abbo te bestellen
Dat moet ik juist niet hebben. Morgen komt de mijne binnen,dus 1,5 dag wachten vind ik om mee te leven.
Daar komt de mijne nu ook vandaan. En dankzij freebees onder de 600¤quote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
kijk anders even bij kijkshop 650 euro voor een simlock vrije telefoon
Huh? Er is tot nu toe elk jaar een nieuwe iPhone gekomen, dus je kan er wel vanuit gaan dat in 2011 een nieuwe iPhone komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Geruchten wel ja, http://www.redmondpie.com(...)ure-a-dual-core-cpu/ .
Maar waarschijnlijk gewoon 2 jaar ~
Woon in het zuiden van Brabant hequote:Op donderdag 30 december 2010 12:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sukkels. Gewoon zelf ophalen. Voor mij is keer heen en weer rijden nauwelijks duurder dan aangetekend verzenden.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Merkie het volgende:
Waarom werken die push notifications van Whatsapp zo bagger. Hoe vaak ik al berichtjes gemist heb is echt niet normaal. Met andere apps werkt het wel gewoon prima...
Wtfquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha vandaag met van Leliveld gesproken, nu hebben ze schijnbaar een inbraak gehad.
Morgen een van die gasten op zijn mobiel bellen, gaat nu wel aardig uit de hand lopen daar
Het ziet er wel leuk uit maar ik 'durf' mijn iPhone niet zomaar in bed te leggen eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Heeft iemand hier Sleep Cycle Alarm Clock? Zo ja, werkt het goed.
Laat je contract ontbinden en ga naar Vodafonequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ga een restitutieclaim indienen bij T-mobile. Gisteren weer even bij de winkel geweest, nog steeds geen enkele schot in de zaak en ondertussen betaal ik maandelijks wel door voor een prijzig abonnement waar ik nog niet de helft van kan gebruiken.
En de bal steeds terugspelen naar de slechte levering door Apple, wordt ook treurig. ik durf erom te wedden dat ze een nieuwe klant niet minimaal tien (!!!) weken laten wachten op een toestel.
Mijn geduld is nu echt op. Hoezeer men ook zegt mijn frustratie te begrijpen. Daar koop ik niks voor.
Om daar weer achter aan te sluiten. Er zijn nu nog zo'n tien formulieren voor de mijne. Een keer een goede levering en het is opgelost. Met uiterste inspanning heb ik nog even geduld. En daarna een vinnige claim op hoge poten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef Merkie het volgende:
Laat je contract ontbinden en ga naar Vodafone.
Vodafone-toestellen zijn gewoon overal prima op voorraad volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om daar weer achter aan te sluiten. Er zijn nu nog zo'n tien formulieren voor de mijne. Een keer een goede levering en het is opgelost. Met uiterste inspanning heb ik nog even geduld. En daarna een vinnige claim op hoge poten.
Ik heb toevallig (of niet) eergisteren die app voor het eerst gebruikt nav een topic op fok. Het is echt een fascinerende app, want hij werkt (voor mij) echt. Je wordt de volgende ochtend wakker en je ziet hoe diep je wanneer hebt geslapen en het klopt! In ieder geval ziet ie wanneer je wakker was, want meer weet je niet natuurlijk, maar ik vertrouw hemquote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Heeft iemand hier Sleep Cycle Alarm Clock? Zo ja, werkt het goed.
Wordt uitgesteld naar maandag als het goed is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef KneusTeun het volgende:
Mmmm vandaag zou me Hi naar VF moeten worden overgezet met nummer behoud...
Geen idee wat ik wel of niet moet doen![]()
Iemand ervaring?
Oke ik ga hem ook maar aanschaffen straks! Gisteren was natuurlijk een beetje raar inderdaad. Maar heb je nu ook het gevoel dat je iets meer uitgerust was of niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:46 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Ik heb toevallig (of niet) eergisteren die app voor het eerst gebruikt nav een topic op fok. Het is echt een fascinerende app, want hij werkt (voor mij) echt. Je wordt de volgende ochtend wakker en je ziet hoe diep je wanneer hebt geslapen en het klopt! In ieder geval ziet ie wanneer je wakker was, want meer weet je niet natuurlijk, maar ik vertrouw hem.
De wekkerfunctie heb ik nog niet echt gebruikt, want ik heb hem op 30-12 gedownload en 31-12 is al wat lastig qua slaap; maar alleen al vanwege de grafiekjes en dat het een mooie app is is ie wat mij betreft de 79 cent heel erg waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |