quote:Op donderdag 30 december 2010 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
Collega van me heeft een 4 gekocht en wil graag de backup van zijn 3gs terugzetten. Hoe pak je dit aan?
De backup is namelijk gemaakt op 4.2.1, de 4 heeft nog firmwareversie 4.1
Als ie de iphone4 wil herstellen vanaf 'backup van iphone 3gs' krijgt ie te zien dat de firmware van de backup nieuwer is dan op de 4.
Kan ie nu de 4 gewoon als nieuwe iphone configureren, updaten naar 4.2.1 en dan alsnog de backup terugzetten? Hoe pakken we dit aan?
Als ik dan de 4 geupdatet heb, kan ik dan gewoon kiezen voor backup terugzetten/herstellen en kan ik dan een backup kiezen van de 3gs??quote:Op donderdag 30 december 2010 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Updaten en dan de back-up terug zetten.
Ja. En maar vloeken op dat iTunes, maar dit is toch wel een geniale functiequote:Op donderdag 30 december 2010 11:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Als ik dan de 4 geupdatet heb, kan ik dan gewoon kiezen voor backup terugzetten/herstellen en kan ik dan een backup kiezen van de 3gs??
Waarschijnlijk hebben ze hem naar de verkeerde gestuurd :/..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb mijne alweer terug, voor de tweede keer... Snap niet waar jouw problemen vandaan komen.
Haha de honderste keer al?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vandaag nog maar een keer van Leliveld bellen...
Sukkels. Gewoon zelf ophalenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze hem naar de verkeerde gestuurd :/..
Geruchten wel ja, http://www.redmondpie.com(...)ure-a-dual-core-cpu/ .quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, stomme vraag uiteraard maar zijn er geruchten voor een iPhone4 opvolger en op welke termijn dan?
Dus zal het meer richting zomer 2011 gaan voor wat nieuwe bevestigingen?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Geruchten wel ja, http://www.redmondpie.com(...)ure-a-dual-core-cpu/ .
Maar waarschijnlijk gewoon 2 jaar ~
Kan er niks over zeggen maar dat neigt naar de gewoonte ja. Dus 2012 zien we, denk ik, wat nieuws.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus zal het meer richting zomer 2011 gaan voor wat nieuwe bevestigingen?
Mooi, dan kan ik over een maandje met een gerust hard een iPhone4 halen zonder dat ik achter de kudde aanloopquote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kan er niks over zeggen maar dat neigt naar de gewoonte ja. Dus 2012 zien we, denk ik, wat nieuws.
Oh zo, daar hoef je je sowieso niet druk over te makenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik over een maandje met een gerust hard een iPhone4 halen zonder dat ik achter de kudde aanloop
Nee weet ik ook wel, maar goed merk dat mijn 3G echt langzaam maar zeker dood aan het gaan is en wil er wel weer even mee door kunnen..quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oh zo, daar hoef je je sowieso niet druk over te maken!
Ik had ook een 3G voordat ik de 4 haalde. Wat een verschil zegquote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel, maar goed merk dat mijn 3G echt langzaam maar zeker dood aan het gaan is en wil er wel weer even mee door kunnen..
Jups, heb hem inmiddels vaak genoeg in mijn handen gehad. Ben tijdje terug in UK geweest en wilde hem daar sim-lock vrij meenemen maar nergens meer leverbaar natuurlijk..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik had ook een 3G voordat ik de 4 haalde. Wat een verschil zeg
Zo te zien daar alleen met Abbo te bestellenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon via PDAshop bestellen, voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis...
Ik snap niet waar die wachttijden altijd vandaan komen.²
kijk anders even bij kijkshop 650 euro voor een simlock vrije telefoonquote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zo te zien daar alleen met Abbo te bestellen
Dat moet ik juist niet hebben. Morgen komt de mijne binnen,dus 1,5 dag wachten vind ik om mee te leven.
Daar komt de mijne nu ook vandaan. En dankzij freebees onder de 600¤quote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
kijk anders even bij kijkshop 650 euro voor een simlock vrije telefoon
Huh? Er is tot nu toe elk jaar een nieuwe iPhone gekomen, dus je kan er wel vanuit gaan dat in 2011 een nieuwe iPhone komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Woon in het zuiden van Brabant hequote:Op donderdag 30 december 2010 12:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sukkels. Gewoon zelf ophalen. Voor mij is keer heen en weer rijden nauwelijks duurder dan aangetekend verzenden.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Merkie het volgende:
Waarom werken die push notifications van Whatsapp zo bagger. Hoe vaak ik al berichtjes gemist heb is echt niet normaal. Met andere apps werkt het wel gewoon prima...
Wtfquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha vandaag met van Leliveld gesproken, nu hebben ze schijnbaar een inbraak gehad.
Morgen een van die gasten op zijn mobiel bellen, gaat nu wel aardig uit de hand lopen daar
Het ziet er wel leuk uit maar ik 'durf' mijn iPhone niet zomaar in bed te leggen eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Heeft iemand hier Sleep Cycle Alarm Clock? Zo ja, werkt het goed.
Laat je contract ontbinden en ga naar Vodafonequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ga een restitutieclaim indienen bij T-mobile. Gisteren weer even bij de winkel geweest, nog steeds geen enkele schot in de zaak en ondertussen betaal ik maandelijks wel door voor een prijzig abonnement waar ik nog niet de helft van kan gebruiken.
En de bal steeds terugspelen naar de slechte levering door Apple, wordt ook treurig. ik durf erom te wedden dat ze een nieuwe klant niet minimaal tien (!!!) weken laten wachten op een toestel.
Mijn geduld is nu echt op. Hoezeer men ook zegt mijn frustratie te begrijpen. Daar koop ik niks voor.
Om daar weer achter aan te sluiten. Er zijn nu nog zo'n tien formulieren voor de mijne. Een keer een goede levering en het is opgelost. Met uiterste inspanning heb ik nog even geduld. En daarna een vinnige claim op hoge poten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef Merkie het volgende:
Laat je contract ontbinden en ga naar Vodafone.
Vodafone-toestellen zijn gewoon overal prima op voorraad volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om daar weer achter aan te sluiten. Er zijn nu nog zo'n tien formulieren voor de mijne. Een keer een goede levering en het is opgelost. Met uiterste inspanning heb ik nog even geduld. En daarna een vinnige claim op hoge poten.
Ik heb toevallig (of niet) eergisteren die app voor het eerst gebruikt nav een topic op fok. Het is echt een fascinerende app, want hij werkt (voor mij) echt. Je wordt de volgende ochtend wakker en je ziet hoe diep je wanneer hebt geslapen en het klopt! In ieder geval ziet ie wanneer je wakker was, want meer weet je niet natuurlijk, maar ik vertrouw hemquote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Wordt uitgesteld naar maandag als het goed is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef KneusTeun het volgende:
Mmmm vandaag zou me Hi naar VF moeten worden overgezet met nummer behoud...
Geen idee wat ik wel of niet moet doen![]()
Iemand ervaring?
Oke ik ga hem ook maar aanschaffen straks! Gisteren was natuurlijk een beetje raar inderdaad. Maar heb je nu ook het gevoel dat je iets meer uitgerust was of niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:46 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Ik heb toevallig (of niet) eergisteren die app voor het eerst gebruikt nav een topic op fok. Het is echt een fascinerende app, want hij werkt (voor mij) echt. Je wordt de volgende ochtend wakker en je ziet hoe diep je wanneer hebt geslapen en het klopt! In ieder geval ziet ie wanneer je wakker was, want meer weet je niet natuurlijk, maar ik vertrouw hem.
De wekkerfunctie heb ik nog niet echt gebruikt, want ik heb hem op 30-12 gedownload en 31-12 is al wat lastig qua slaap; maar alleen al vanwege de grafiekjes en dat het een mooie app is is ie wat mij betreft de 79 cent heel erg waard!
Bedankt!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:00 schreef Merkie het volgende:
Niks doen. Je contract wordt altijd stilzwijgend verlengd met 1 maand, het loopt niet af tenzij jij dat aangeeft.
Ik zou wel een iPhone 5 nemen. De iPhone 4 is al de grootste upgrade t.o.v. de vorige iPhone tot nu toe, laat staan als je een iPhone 5 neemtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Bedankt!
Dat is wel erg fijn. Zeker vanwege een iPhone 5 in juni/juli, maar zie dan wel of ik gewoon niks doe of toch een iPhone 5 neem.
iPhone: 29 juni 2007quote:
Hier hetzelfde. Op een gegeven moment was die app verdwenen maar nu is hij weer terug, een halfjaar laterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand hoe je het downloaden van een app kan annuleren? M'n iphone is al 3 dagen bezig met het downloaden maar ik hoef m'n app niet meer.
Hehe, daarom dacht ik het je ook maar te PMen, ik was de hele avond in paniek toen het gebeurdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:11 schreef FullEnergy het volgende:
Update: De beide knoppen ingedrukt as told. En hij doet het weer. Thx !
Was wel even schrikken, zeker omdat je op dat moment geen idee hebt wat de oorzaak en het gevolg zou kunnen zijn.
Ik moet zo inderdaad nieuwe sigaretten halen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:34 schreef Peem het volgende:
[..]
Hehe, daarom dacht ik het je ook maar te PMen, ik was de hele avond in paniek toen het gebeurdeIk dacht 'heb ik weer..' terwijl ik er nog zo voorzichtig mee omging xD
Gelukkig nieuw jaar y'all!
Ik weet niet hoeveel je belt/smst, in mijn geval was het twijfelen tussen:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg ik ben even aan het orienteren omdat mijn abbo spoedig afloopt, overal is het bijbetalen met de iPhone4 tenzij ik een 100 euro abbo afsluit. Aangezien dat niet mijn bedoeling was, hoe hebben jullie dit gefixt? Gewoon bijbetalen, ergens een goede deal?
Ik ben al een jaar of 9 lid bij T-Mobile kan ik daar nog wat uit halen? Of anders toch kijken naar Vodafone oid?
Nou, toen ik mijn huidige abbo afsloot was het voor mij een Relax 300 met 1000 smsjes vanwege vriendinnen en vrienden die ver weg woonde en met name 'de' vriendin die ik vanwege de drukte voornamelijk moest bellen of smsen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:24 schreef FullEnergy het volgende:
Ik weet niet hoeveel je belt/smst, in mijn geval was het twijfelen tussen:
T-Mobile i150 - 29,95 pm ¤229,- bijbetalen 150bm/150sms
Vodafone iPhone 200 - 34,95 ¤149,- bijbetalen 200bm/400sms
Uiteindelijk is het Vodafone geworden. Doorslaggevend voor die keuze was de onbeschofte en amateuristische medewerkers van T-Mobile (Zowel aan de telefoon als in de winkels), Vodafone is in verhouding goedkoper en minder bijbetalen.
Let wel: Vodafone heeft een datalimiet (in mijn geval 1GB p.m)
Er zit weinig anders op dan de prijs van T-Mobile te betalen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou, toen ik mijn huidige abbo afsloot was het voor mij een Relax 300 met 1000 smsjes vanwege vriendinnen en vrienden die ver weg woonde en met name 'de' vriendin die ik vanwege de drukte voornamelijk moest bellen of smsen.
Inmiddels wonen we samen, gebruiken we whatsapp & Fiber en hoeven we eigenlijk alleen maar te kijken naar data abbo's. Tuurlijk is een aantal bel minuten wel prettig maar ik heb er volgens mij nog 600 over nu van T-mobile met het abbo wat ik nu heb dus ik wil toch echt wel wat minder gaan betalen. Heb ook getwijfeld over een sim-Only en mijn Telefoon uit de UK te halen. Maar ook dat is weer niet ideaal natuurlijk..
Of wachten totdat Abbo afloopt en naar Vodafone gaan..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er zit weinig anders op dan de prijs van T-Mobile te betalen.
Nou dat netwerk probleem is een beetje onzin.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef eXclusiv het volgende:
Ik zit erover na te denken om een iPhone 4 aan te schaffen.
Is vodafone hiervoor een goede provider?
Ik twijfel ook nog over welk abonnement bij mij past, maar hiervoor zal ik ff terug kijken in mijn huidige telefoon naar het aantal minuten van vorige maand.
Bovendien vraag ik me af of er mensen zijn die last hebben van dat netwerk probleem en hoe erg dit is.
Alvast bedankt
Daarom, ik zal het komende week eens een keer uitrekenen, kijken waar ik op het uitkom, ik denk laagste of een na laagste abonnement.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dat netwerk probleem is een beetje onzin.
Rest is puur kijken hoeveel je belt, hoeveel je kwijt wilt zijn aan de telefoon en hoeveel daarin de verschillen zijn. Ik vind het ook maar lastig kijken, iets meer voor het toestel betalen, iets meer voor een abbo oid.
Ik ga morgen even aan de slag, als ik een algehele samenvatting heb wil ik die wel even hier postenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Daarom, ik zal het komende week eens een keer uitrekenen, kijken waar ik op het uitkom, ik denk laagste of een na laagste abonnement.
Iig, bedankt!
Dat kan ook, maar je hoeft niet af te wachten totdat je abonnement is afgelopen, je kan drie maanden van tevoren overstappen met nummerbehoudquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of wachten totdat Abbo afloopt en naar Vodafone gaan..
Ik bespaar graag 3x ¤42,50quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar je hoeft niet af te wachten totdat je abonnement is afgelopen, je kan drie maanden van tevoren overstappen met nummerbehoud
Ik ben zeer tevreden met Vodafone. Stabiel netwerk met supersnel internet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef eXclusiv het volgende:
Ik zit erover na te denken om een iPhone 4 aan te schaffen.
Is vodafone hiervoor een goede provider?
Ik twijfel ook nog over welk abonnement bij mij past, maar hiervoor zal ik ff terug kijken in mijn huidige telefoon naar het aantal minuten van vorige maand.
Bovendien vraag ik me af of er mensen zijn die last hebben van dat netwerk probleem en hoe erg dit is.
Alvast bedankt
Ik heb hem gehad, werkt echt goed. Alleen je moet hem wel aan een energiebron aansluiten en dat vond ik toch niet handig. Dus eraf gehaald..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Zit je dan al snel aan je datalimiet? Als je een beetje internet voor algemene dingen (buienradar, ns.nl, mail, msn), zit je dan snel over het limiet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met Vodafone. Stabiel netwerk met supersnel internet.
Netwerkproblemen heb ik geen last van, heb 'm slechts 3 dagen *klopt ff af*.
Enige wat wellicht sommige mensen weerhoud is de datalimiet.
Je abonnement gaat dan tegelijkertijd met het nummerbehoud in maar je hebt het toestel dan al wel drie maanden in bezit. Je betaalt dus 3x ¤0,00...quote:
Ja en ik zou vandaag overstappen naar VF, maar niks geen bericht.. Vind wel beetje raar dat je daar zo slecht over geļnformeerd wordt, hadden ze wel ff kunnen zeggen of ik gewoon door kan bellen ofzo...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je abonnement gaat dan tegelijkertijd met het nummerbehoud in maar je hebt het toestel dan al wel drie maanden in bezit. Je betaalt dus 3x ¤0,00...
Daarnaast zijn iPhones met Vodafone en KPN simlockvrij, dus je kan hem dan meteen al gaan gebruiken.
Wat moet ze zeggen dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja en ik zou vandaag overstappen naar VF, maar niks geen bericht.. Vind wel beetje raar dat je daar zo slecht over geļnformeerd wordt, hadden ze wel ff kunnen zeggen of ik gewoon door kan bellen ofzo...
Nee meer van : "beste kneusteun ondanks de vermelde data op het contract zal het overzetten van uw abonnement op een andere dag plaatsvinden, dit zal om ...... zijn en dan kunt u de nieuwe simkaart (die ik niet hebquote:Op zondag 2 januari 2011 01:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat moet ze zeggen dan?
"Beste meneer KneusTeun, we informeren je bij deze dat de eerder gemaakte afspraken niet veranderd zijn."
Ik kan grote apps (ik dacht <50mb) niet eens zonder wifi downloaden.Is dat per provider of is dat wel standaard?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef FullEnergy het volgende:
Apps altijd via Wi-Fi of iTunes downloaden in ieder geval.
Als je gewoon wat pagina's per dag kijkt en wat apps gebruikt zit je hooguit op een paar mb per dag.
Ik zit nu met 3 dagen op 55 MB en heb een datalimiet van 1GB per maand. oftewel: x10 is 550MB is ruimschoots voldoende onder het limiet
Je hebt nog geen SIM? Dat is wel vreemd, ik heb de mijne al thuis liggen terwijl ik mijn abonnement pas in maart ingaat.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee meer van : "beste kneusteun ondanks de vermelde data op het contract zal het overzetten van uw abonnement op een andere dag plaatsvinden, dit zal om ...... zijn en dan kunt u de nieuwe simkaart (die ik niet heb) in uw telefoon gebruiken"
Is het zo gek dat ik wat meer informatie had verwacht? Ik weet nu dankzij een maat bij VF dat het normaal inderdaad op werkdagen tussen 9 en 11 gebeurd. Maar nog steeds geen sim dus.
Limiet over 3g is standaard 20mb.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan grote apps (ik dacht <50mb) niet eens zonder wifi downloaden.Is dat per provider of is dat wel standaard?
He?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja die had ik inderdaad ook gezien, maar wat ik wil uitrekenen zijn de extra kosten voor het toestel of die wel of niet afwegen tegen het duurdere abbo. Dus ik zal de prijzen eens gaan bekijken van de aanbieders en de verschillen daarin.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:31 schreef eXclusiv het volgende:
@Dark_Angelus
Ik heb een beetje gekeken en bel zo'n 5 minuten per dag, ik ga er even vanuit dat ik 30 dagen in een maand hebt. Komt dus neer op 150 minuten. Dan zit ik op de grens, of het goedkoopste of die daarboven. Ik denk nu richting de 'hogere' van iPhone 200 ¤34,50 200/400*. Zo'n contract is namelijk 2 jaar en ik wil nog wel wat kunnen groeien.
Een andere optie is importeren, dan wordt je abonnement weer stukken goedkoper, maar hier heb ik 0,0 ervaring mee. Wat een keuzesquote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja die had ik inderdaad ook gezien, maar wat ik wil uitrekenen zijn de extra kosten voor het toestel of die wel of niet afwegen tegen het duurdere abbo. Dus ik zal de prijzen eens gaan bekijken van de aanbieders en de verschillen daarin.
Ik heb familie wonen in de UK dus opzich zou ik het via hen kunnen regelen. Maar dan nog, ik haal liever hier gewoon een abbo + telquote:Op zondag 2 januari 2011 11:46 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Een andere optie is importeren, dan wordt je abonnement weer stukken goedkoper, maar hier heb ik 0,0 ervaring mee. Wat een keuzes
Volgens mij is het abonnement bij Vodafone het goedkoopste, maar daar heb je wel een datalimiet. Je wordt er bijna gek van.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb familie wonen in de UK dus opzich zou ik het via hen kunnen regelen. Maar dan nog, ik haal liever hier gewoon een abbo + tel
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:31 schreef eXclusiv het volgende:
@Dark_Angelus
Ik heb een beetje gekeken en bel zo'n 5 minuten per dag, ik ga er even vanuit dat ik 30 dagen in een maand hebt. Komt dus neer op 150 minuten. Dan zit ik op de grens, of het goedkoopste of die daarboven. Ik denk nu richting de 'hogere' van iPhone 200 ¤34,50 200/400*. Zo'n contract is namelijk 2 jaar en ik wil nog wel wat kunnen groeien.
Ik heb week geleden bij Mtv-mobile (is gewoon KPN) een abonnement afgesloten.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:59 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Volgens mij is het abonnement bij Vodafone het goedkoopste, maar daar heb je wel een datalimiet. Je wordt er bijna gek van.
Jank toch niet zo. Wie zet de wekker op dat soort dagen :pquote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef blup het volgende:
Wat een fail, zelfs de wekker is te gecompliceerd voor de itelefoon
Bedankt voor je info, ik heb nu ook Hi (prepaidquote:Op zondag 2 januari 2011 14:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Ik heb week geleden bij Mtv-mobile (is gewoon KPN) een abonnement afgesloten.
Mijn abbo:
HI Bel & Sms E20
1e jaar: ¤19,75
2e jaar: ¤39,50
Aanschafprijs: ¤225-,
Actie: ¤1 p.m voor sms verdubbelaar
Totaalplaatje:
29,62 p.m x 24 maanden + 225 = ¤935
Voor het bellen gebruik je Viber en voor smsen gebruik je Whatsapp
Vodafone:
200: 34,50 x 24 maanden + 199 = ¤1027
275: 39,50 x 24 maanden + 99 = ¤1047
T-mobile: kut provider/ afzetter
i150: 29,95 x 24 + 229 = 917
i300: 44,95 x 24 + 149 = 1227,80
Hou er ook rekening mee dat je een micro kaartje moet kopen als je overstapt volgens mij kost die rond de 15 a 20 euro
Scheelt toch bijna 100 euro op de langere termijn, je hebt het of niet.
Grootste voordeel is ook dat je geen soort van datalimiet hebt, als je de 1,5 gig raakt wordt je internetverbinding gehalveerd (hier mag je behoorlijk wat voor downloaden, internetpagina's op telefoon worden allemaal ondersteund door een mobile pagina dus zo groot zijn sites niet meer om te openen)
Heb nog geen enkele andere provider dan KPN gehad in mijn leven en heb echt nog nooit problemen met internet of etc gehad. Kom net terug uit het noorden en onderweg gewoon overal 3G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |