Die in ieder geval.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Catfish
Nu zijn die waarschijnlijk te vaag en mogen die voor mij ook opzij geschoven worden, maar misschien zit er iets tussen wat iemand anders ook goed vond.
En die ook wat mij betreft.quote:Qua video wil ik wel voor
The Damned United
Cemetery Junction
The Invention of Lying
Al zag ik toevallig net nog een filmlijstje met Frozen in, dat is wel een film die wel in een tournament thuishoort, al kan je dus discussieren over welk jaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aan films zonder release ga ik me niet wagen.
Ik zie ze het liefst dit jaar mee doen, aangezien het anders wel erg lang duurt voor ze met een tournament mee mogen doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Gorro het volgende:
Er zijn ook nog een aantal goede films uit 2009 waar nog geen NLse release data voor zijn (ook niet voor DVD), zoals:
Black Dynamite
In the Loop
Mary and Max
Wat doen we daar mee? Dit jaar mee laten doen? Of wachten op misschien nog een release date komend jaar?
Het probleem is dat vrijwel niemand die film heeft gezien.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:46 schreef Flugel83 het volgende:
Pff Tangled wordt naar mijn idee een beetje onderschat hier. Misschien wel de leukste Disney classic sinds The Lion King.
Nee, maar bij de verlenging bij gelijke spelen hoeft dat dus ook niet meer. Ik heb het idee dat die film het toernooi meer in de weg gaat zitten, dan dat hij iets toevoegd. Dus daarom stem ik er tegen. Zelfde geldt voor mijn stem tegen Another Year, hoewel de kans groot is dat ik die beter vind dan Crazy Heart.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Flugel83 het volgende:
Maar heb je de film zelf wel gezien dan?
Ik denk niet dat veel meer mensen hier Crazy Heart hebben gezien dan Another Year.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, maar bij de verlenging bij gelijke spelen hoeft dat dus ook niet meer. Ik heb het idee dat die film het toernooi meer in de weg gaat zitten, dan dat hij iets toevoegd. Dus daarom stem ik er tegen. Zelfde geldt voor mijn stem tegen Another Year, hoewel de kans groot is dat ik die beter vind dan Crazy Heart.
Maar er is wel meer toegang tot Crazy Heart (DVD) dan Another Year (bios), dus als hij verder komt is hij makkelijker te updaten voor mensen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel meer mensen hier Crazy Heart hebben gezien dan Another Year.
Toch zijn er aardig wat stemmen bijgekomen inmiddels en staat het nu 4-3 voor Millenium d.m.v. jou stemquote:Nee, maar bij de verlenging bij gelijke spelen hoeft dat dus ook niet meer. Ik heb het idee dat die film het toernooi meer in de weg gaat zitten, dan dat hij iets toevoegd. Dus daarom stem ik er tegen.
Inderdaad alleen als je nog niet gestemd had.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je mag toch alleen stemmen als je nog niet op het duel had gestemd?
Anders toch:
20. [5-5] Harry Potter and the Deathly Hallows (Part I) - How to Train Your Dragon
Sherlock Holmes kwam hier in Nederland in 2010 in de bios, dus daarom. Geldt wel voor meer films. Is ook de reden waarom andere films die 2010 op imdb hebben staan , maar nog niet in de bios hier zijn geweest (zoals bv 127 hours) niet mee doen, maar pas volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:22 schreef El_Matador het volgende:
12. Alice in Wonderland (8.5) - the Expendables (7.9)
16. Four Lions (8.1) - The Town (8.1)
22. Sherlock Holmes (7.8) - Scott Pilgrim vs. The World (6.5)
26. The Imaginarium of Dr. Parnassus (?) - Machete!!! (9.8)
ik heb nog wat 2010 films te gaan zeg...
Machete is met afstand de beste film van 2010 voor mij.
Sherlock Holmes is trouwens uit 2009.
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sherlock Holmes kwam hier in Nederland in 2010 in de bios, dus daarom. Geldt wel voor meer films. Is ook de reden waarom andere films die 2010 op imdb hebben staan , maar nog niet in de bios hier zijn geweest (zoals bv 127 hours) niet mee doen, maar pas volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Jep, er is voor nog genoeg te updaten als ik de stemmen zo eens ziequote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Toad het volgende:
@Gorro: is deze ronde weer een week open?
Een pluche dan toch zeker?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef Mainport het volgende:
...
Hm
Als Toy Story 3 wint gooi ik mezelf voor de trein
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:04 schreef Gorro het volgende:
13. [3-3] Kynodontas (Dogtooth) - El secreto de sus ojos
14. [4-4] Cell 211 - Fantastic Mr. Fox
8. El secreto de sus ojos - Zombielandquote:Op maandag 31 januari 2011 09:43 schreef Gorro het volgende:
Deze staat nog gelijk. Iedereen die hier nog niet op gestemd heeft, mag dat alsnog doen tot vanavond een uur of 19:00.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Gorro het volgende:
Kwartfinales
1. Machete - The Social Network
2. Fantastic Mr. Fox - Scott Pilgrim vs. The World
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |