Het probleem is dat vrijwel niemand die film heeft gezien.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:46 schreef Flugel83 het volgende:
Pff Tangled wordt naar mijn idee een beetje onderschat hier. Misschien wel de leukste Disney classic sinds The Lion King.
Nee, maar bij de verlenging bij gelijke spelen hoeft dat dus ook niet meer. Ik heb het idee dat die film het toernooi meer in de weg gaat zitten, dan dat hij iets toevoegd. Dus daarom stem ik er tegen. Zelfde geldt voor mijn stem tegen Another Year, hoewel de kans groot is dat ik die beter vind dan Crazy Heart.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Flugel83 het volgende:
Maar heb je de film zelf wel gezien dan?
Ik denk niet dat veel meer mensen hier Crazy Heart hebben gezien dan Another Year.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, maar bij de verlenging bij gelijke spelen hoeft dat dus ook niet meer. Ik heb het idee dat die film het toernooi meer in de weg gaat zitten, dan dat hij iets toevoegd. Dus daarom stem ik er tegen. Zelfde geldt voor mijn stem tegen Another Year, hoewel de kans groot is dat ik die beter vind dan Crazy Heart.
Maar er is wel meer toegang tot Crazy Heart (DVD) dan Another Year (bios), dus als hij verder komt is hij makkelijker te updaten voor mensen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel meer mensen hier Crazy Heart hebben gezien dan Another Year.
Toch zijn er aardig wat stemmen bijgekomen inmiddels en staat het nu 4-3 voor Millenium d.m.v. jou stemquote:Nee, maar bij de verlenging bij gelijke spelen hoeft dat dus ook niet meer. Ik heb het idee dat die film het toernooi meer in de weg gaat zitten, dan dat hij iets toevoegd. Dus daarom stem ik er tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |