Sherlock Holmes kwam hier in Nederland in 2010 in de bios, dus daarom. Geldt wel voor meer films. Is ook de reden waarom andere films die 2010 op imdb hebben staan , maar nog niet in de bios hier zijn geweest (zoals bv 127 hours) niet mee doen, maar pas volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:22 schreef El_Matador het volgende:
12. Alice in Wonderland (8.5) - the Expendables (7.9)
16. Four Lions (8.1) - The Town (8.1)
22. Sherlock Holmes (7.8) - Scott Pilgrim vs. The World (6.5)
26. The Imaginarium of Dr. Parnassus (?) - Machete!!! (9.8)
ik heb nog wat 2010 films te gaan zeg...
Machete is met afstand de beste film van 2010 voor mij.
Sherlock Holmes is trouwens uit 2009.
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sherlock Holmes kwam hier in Nederland in 2010 in de bios, dus daarom. Geldt wel voor meer films. Is ook de reden waarom andere films die 2010 op imdb hebben staan , maar nog niet in de bios hier zijn geweest (zoals bv 127 hours) niet mee doen, maar pas volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |