Toen ging het nog ergens over, ook al was het bagger, dat zie ik niet echt meerquote:Op donderdag 30 december 2010 03:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het is ook niet meer zoals vroeger
Gaat 't hier wel ergens over dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen ging het nog ergens over, ook al was het bagger, dat zie ik niet echt meer.
Vandaag was het wel leuk moet ik zeggen. Beetje kletsen met de mensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen ging het nog ergens over, ook al was het bagger, dat zie ik niet echt meer.
Die was kort geleden weer te vinden in de nachtserenade, maar het zooitje users dat daar zat heeft inmiddels een ban aan de broek gekregen en nu ligt dat al 2 maanden plat.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
3fmquote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gaat 't hier wel ergens over dan?
Ik poste ook altijd bier en tieten dacht dat het zo hoorde.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag was het wel leuk moet ik zeggen. Beetje kletsen met de mensen.
Als ze wat lomp tieten en bier gaan posten dan heb ik er geen zin in. Zelf post ik meestal wat muziek mee
Meestal welquote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja over 3drock datingadvies geven als die er is.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja dat bier en tieten was vroeger ook weleens, maar toen waren dat enkele posts, nu topics volquote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag was het wel leuk moet ik zeggen. Beetje kletsen met de mensen.
Als ze wat lomp tieten en bier gaan posten dan heb ik er geen zin in. Zelf post ik meestal wat muziek mee
Ow, dus daar ging die vorige TT overquote:Op donderdag 30 december 2010 04:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja over 3drock datingadvies geven als die er is.
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik poste ook altijd bier en tieten dacht dat het zo hoorde.
Ik kwam hier vandaag ook leuke mensen tegen kon eindelijk eens praten met mensen over mijn favoriete serie.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Nee dat is juist stom. Vertellen met de mensen is zo veel leuker. Je vind meestal wel een leuk onderwerp
Ja een beetje onzin kan wel maar dat was inderdaad anders bij ons. Nu doen ze het weleens 2 uur lang en dan altijd dezelfde usersquote:Op donderdag 30 december 2010 04:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat bier en tieten was vroeger ook weleens, maar toen waren dat enkele posts, nu topics vol. Muziek is altijd goed
.
Ja dat is nou leuk aan de slowchatquote:Op donderdag 30 december 2010 04:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam hier vandaag ook leuke mensen tegen kon eindelijk eens praten met mensen over mijn favoriete serie.
Je bent een schat.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, dus daar ging die vorige TT overJongens, niet zo onzeker over jezelf, jullie zijn allemaal op jullie manier toppers!
Ik weet nog wel met mayhem, zenith, sweetygirl en printscreen. Of dat nou representatief is weet ik ook niet zeker , maar was wel gezelliger dan nuquote:Op donderdag 30 december 2010 04:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja een beetje onzin kan wel maar dat was inderdaad anders bij ons. Nu doen ze het weleens 2 uur lang en dan altijd dezelfde users
Maar dat wisten we toch alquote:
Die zie je nooit meer al kwam ik printscreen vandaag nog tegenquote:Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet nog wel met mayhem, zenith, sweetygirl en printscreen. Of dat nou representatief is weet ik ook niet zeker , maar was wel gezelliger dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |