Ik weet hetquote:
Het is anders wel een feitquote:
Hoiquote:
Ik wil 't nog maar eens benadrukken: heel slecht van jequote:
Zo, ik ben ff lekker bezig in die Nachtbakker, dus die top #500 zit er al bijna in!quote:
Ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 30 december 2010 03:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil 't nog maar eens benadrukken: heel slecht van jeZoals iemand al zei: cultuurbarbaar!
Als ik iets hoor weet ik of ik het goed vindquote:
Dan vind je het blijkbaar niet goed genoeg om te onthouden, op te zoeken en te downloaden kopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik iets hoor weet ik of ik het goed vind, ik zoek dan alleen niet altijd op wie het was
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijstje van het komend uur.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Jawelquote:Op donderdag 30 december 2010 03:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan vind je het blijkbaar niet goed genoeg om te onthouden, op te zoeken en te downloaden kopen.
Ik wordt?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel.
Nou, ik wordt hier in een hoekje gedreven
.
Nou, doe er wat aanquote:Op donderdag 30 december 2010 03:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wordt?![]()
Duidelijk in een hoekje ja
Ja of je hebt geen zin omdat op dit moment te doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan vind je het blijkbaar niet goed genoeg om te onthouden, op te zoeken en te downloaden kopen.
Ok juffrouwquote:Op donderdag 30 december 2010 03:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wordt?![]()
Duidelijk in een hoekje ja
Trustenquote:Op donderdag 30 december 2010 03:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan
Ik ben slapen
Trustequote:Op donderdag 30 december 2010 03:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan
Ik ben slapen
barend, die van de radioupdatesquote:Op donderdag 30 december 2010 03:10 schreef CindieY het volgende:
OMG, wie is deze DJ? Wat een kutstem
Barendquote:Op donderdag 30 december 2010 03:10 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor het net ook WTF.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:10 schreef CindieY het volgende:
yeah babyquote:Op donderdag 30 december 2010 03:15 schreef CindieY het volgende:
God damn right, it's a beautiful day
Ik doe het liever in mijn eentje.quote:
ik doe het altijd met mijn handquote:Op donderdag 30 december 2010 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het liever in mijn eentje.
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe het altijd met mijn hand
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:24 schreef DaMook het volgende:
Ja hoi, dat hoef ik toch allemaal niet te weten![]()
.
picsquote:Op donderdag 30 december 2010 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe het altijd met mijn hand
Dit is niet het homo topic.quote:
Nou zegquote:
Ik hou nu eenmaal niet van die zeurderige liefdesliedjesquote:
Een emotioneel nummer en een vrouw vind het een janknummer en de mannen vinden het mooi. Het lijkt wel de omgekeerde wereld.quote:
Soms best leukquote:Op donderdag 30 december 2010 03:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal niet van die zeurderige liefdesliedjes
eenschquote:Op donderdag 30 december 2010 03:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsjaquote:Op donderdag 30 december 2010 03:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Een emotioneel nummer en een vrouw vind het een janknummer en de mannen vinden het mooi. Het lijkt wel de omgekeerde wereld.
Ik ook niet maar vind deze wel mooi.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ken ik geloof ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vind je van The National cindie?
Die heb je opgepikt uit de nachtbagger want ik had hem opstaan !quote:Op donderdag 30 december 2010 03:36 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vind je van The National cindie?
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die heb je opgepikt uit de nachtbagger want ik had hem opstaan !
Nou ben je nu gelukkig?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo jongens, stiekem was ik nog niet slapen![]()
Maar ik ben wel heel blij kiek moar:
# 500 Dagoduck 33.079
Trusten Heloef, CindieY & DaMook
Bedankt voor het zeggenquote:
Ik stik in mijn bier :' wat flik jij me nouquote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
# 500 Dagoduck 33.079
Hij wenst een aantal users, waaronder mij, welterustenquote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik stik in mijn bier :' wat flik jij me nou ?O/
Nee, want dan noemen ze me een postgeilerquote:
Ben je ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want dan noemen ze me een postgeiler
Hij was de hele avond al in de nachtbagger vandaarquote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij wenst een aantal users, waaronder mij, welterusten
nee hoor, echt nietquote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had gezegt dat ik hem had opstaan enzo ±7 heel die CD
Dat snap ik ook wel, maar ik wilde de aandacht afleiden van dat onderwerpquote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was de hele avond al in de nachtbagger vandaarhet gaat hem om zijn postaantal
tlkquote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was de hele avond al in de nachtbagger vandaarhet gaat hem om zijn postaantal
Okequote:Op donderdag 30 december 2010 03:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, echt nietIk moest al meteen bij sentimenteel denken aan The National
Nee hoor, dat was tot nu, nu ik in die top500 sta is het helemaal overquote:Op donderdag 30 december 2010 03:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je zelf ook wel snapt dat ik daar niks aan vindquote:Op donderdag 30 december 2010 03:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, echt nietIk moest al meteen bij sentimenteel denken aan The National
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik wilde de aandacht afleiden van dat onderwerp
Ik verveel me en deze stond hoog bij actieve topics.quote:
Er zijn hier nu een stuk minder users dan tijdens SRquote:Op donderdag 30 december 2010 03:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik verveel me en deze stond hoog bij actieve topics.![]()
Ik was laatst ook al hier tijden SR maar toen waren de mensjes niet zo open en normaal. Meteen schelden enzo.
Schelden tegen jouquote:Op donderdag 30 december 2010 03:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik verveel me en deze stond hoog bij actieve topics.![]()
Ik was laatst ook al hier tijden SR maar toen waren de mensjes niet zo open en normaal. Meteen schelden enzo.
maar hoe is het ?
Maar ik houd dus absoluut niet van sentimenteel geneuzel, maar The National is geweldigquote:Op donderdag 30 december 2010 03:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je zelf ook wel snapt dat ik daar niks aan vind
Lekker rustig. Doe mijn ding. Laatste tijd weer eens veel op fok want ik heb vakantiequote:Op donderdag 30 december 2010 03:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Schelden tegen jou. De noobs
.
Ow en met mij alles goed. Met jou ?
Heel die CD is goed ! ik ben ook geen fan van sentimenteel gedoe, maar bij the national is dat andersquote:Op donderdag 30 december 2010 03:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik houd dus absoluut niet van sentimenteel geneuzel, maar The National is geweldig![]()
Beetje hetzelfde dusquote:Op donderdag 30 december 2010 03:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lekker rustig. Doe mijn ding. Laatste tijd weer eens veel op fok want ik heb vakantie
SPOILER: volgend uur omgekeerde volgorde, want pdfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
Paar lekkere nummertjesSPOILER: volgend uur omgekeerde volgorde, want pdfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na RHCP ga ik slapen
I reject reality and substitute my own
Dit dus het wordt de hoogste tijd om te gaan slapen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Paar lekkere nummertjesMaar na RHCP ga ik slapen
Ja ik heb soms van die fok periodes. dan laat ik me alleen zien in stad en streek bij bekenden. En als ik me echt verveel ga ik weer old school nachtbaggerenquote:Op donderdag 30 december 2010 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde dus, ben er ook weer wat meer dan ik er was. En ook vakantie
.
Die wil eigenlijk ook slapenquote:Op donderdag 30 december 2010 03:52 schreef naatje_1 het volgende:
Dan blijven ik en DaMook alleen over?
Echt nachtbaggeren heb ik al heeeel lang niet meer gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik heb soms van die fok periodes. dan laat ik me alleen zien in stad en streek bij bekenden. En als ik me echt verveel ga ik weer old school nachtbaggeren
Ik ook niet vond het veel te snel gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt nachtbaggeren heb ik al heeeel lang niet meer gedaan.
De eerste 3 jaar ofzo dat ik hier zat deed ik niet andersquote:Op donderdag 30 december 2010 03:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet vond het veel te snel gaan.
Ja het is ook niet meer zoals vroegerquote:Op donderdag 30 december 2010 03:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt nachtbaggeren heb ik al heeeel lang niet meer gedaan.
Toen ging het nog ergens over, ook al was het bagger, dat zie ik niet echt meerquote:Op donderdag 30 december 2010 03:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het is ook niet meer zoals vroeger
Gaat 't hier wel ergens over dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen ging het nog ergens over, ook al was het bagger, dat zie ik niet echt meer.
Vandaag was het wel leuk moet ik zeggen. Beetje kletsen met de mensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen ging het nog ergens over, ook al was het bagger, dat zie ik niet echt meer.
Die was kort geleden weer te vinden in de nachtserenade, maar het zooitje users dat daar zat heeft inmiddels een ban aan de broek gekregen en nu ligt dat al 2 maanden plat.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
3fmquote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gaat 't hier wel ergens over dan?
Ik poste ook altijd bier en tieten dacht dat het zo hoorde.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag was het wel leuk moet ik zeggen. Beetje kletsen met de mensen.
Als ze wat lomp tieten en bier gaan posten dan heb ik er geen zin in. Zelf post ik meestal wat muziek mee
Meestal welquote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja over 3drock datingadvies geven als die er is.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja dat bier en tieten was vroeger ook weleens, maar toen waren dat enkele posts, nu topics volquote:Op donderdag 30 december 2010 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag was het wel leuk moet ik zeggen. Beetje kletsen met de mensen.
Als ze wat lomp tieten en bier gaan posten dan heb ik er geen zin in. Zelf post ik meestal wat muziek mee
Ow, dus daar ging die vorige TT overquote:Op donderdag 30 december 2010 04:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja over 3drock datingadvies geven als die er is.
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik poste ook altijd bier en tieten dacht dat het zo hoorde.
Ik kwam hier vandaag ook leuke mensen tegen kon eindelijk eens praten met mensen over mijn favoriete serie.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Nee dat is juist stom. Vertellen met de mensen is zo veel leuker. Je vind meestal wel een leuk onderwerp
Ja een beetje onzin kan wel maar dat was inderdaad anders bij ons. Nu doen ze het weleens 2 uur lang en dan altijd dezelfde usersquote:Op donderdag 30 december 2010 04:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat bier en tieten was vroeger ook weleens, maar toen waren dat enkele posts, nu topics vol. Muziek is altijd goed
.
Ja dat is nou leuk aan de slowchatquote:Op donderdag 30 december 2010 04:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam hier vandaag ook leuke mensen tegen kon eindelijk eens praten met mensen over mijn favoriete serie.
Je bent een schat.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, dus daar ging die vorige TT overJongens, niet zo onzeker over jezelf, jullie zijn allemaal op jullie manier toppers!
Ik weet nog wel met mayhem, zenith, sweetygirl en printscreen. Of dat nou representatief is weet ik ook niet zeker , maar was wel gezelliger dan nuquote:Op donderdag 30 december 2010 04:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja een beetje onzin kan wel maar dat was inderdaad anders bij ons. Nu doen ze het weleens 2 uur lang en dan altijd dezelfde users
Maar dat wisten we toch alquote:
Die zie je nooit meer al kwam ik printscreen vandaag nog tegenquote:Op donderdag 30 december 2010 04:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet nog wel met mayhem, zenith, sweetygirl en printscreen. Of dat nou representatief is weet ik ook niet zeker , maar was wel gezelliger dan nu.
Ja maar dan mag ik toch nog wel een keer zeggen.quote:
Okquote:
Nee ik geloof dat ze nog steeds of alweer een eigen forum hebben. Heb ik altijd jammer gevondenquote:Op donderdag 30 december 2010 04:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zie je nooit meer al kwam ik printscreen vandaag nog tegenDe meeste namen gaan helaas verloren
Slaap lekker lieverdquote:
Slaap lekker en ik ga ook.quote:
Ik zal ze eens opzoeken binnenkortquote:Op donderdag 30 december 2010 04:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik geloof dat ze nog steeds of alweer een eigen forum hebben. Heb ik altijd jammer gevonden.
Trustequote:Op donderdag 30 december 2010 04:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker en ik ga ook.
Dus tschuss!,de ballen en tik em aan (vr)ouwe! [ afbeelding ]
Ook daag dan maarquote:Op donderdag 30 december 2010 04:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal ze eens opzoeken binnenkort
Ik kom je vast nog wel tegen hier![]()
Ik ga naar mijn bank verhuizendus fijne avond allemaal
Ow jij was er nogquote:Op donderdag 30 december 2010 04:15 schreef naatje_1 het volgende:
KNAL BOEM KLETSJ, wie heeft hier dat licht uitgezet
En de klik van de lamp maakte je wakker ?quote:Op donderdag 30 december 2010 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was een beetje in slaap gevallen van de muziek en vele goodbye wensen
jaquote:Op donderdag 30 december 2010 04:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
En de klik van de lamp maakte je wakker ?
OMGquote:Op donderdag 30 december 2010 04:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja
ik ben trouwens even aan het zoeken, maar in 2007 zat je al te zeuren dat je degene mistte uit jouw nachtbaggertijd...
dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 30 december 2010 04:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
OMGjij hebt geen leven
, en nee ik mis ze niet
, naja een beetje dan
. Kan ook wel kloppen dat ik van 03 tot 07 genachtbaggerd heb
.
Hehe, maar 03 tot 07 zou goed kunnen dat het toen uit elkaar vielquote:Op donderdag 30 december 2010 04:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat hoef je mij niet te vertellen
in 3fm blijven dezelfde gezichten met af en toe wat afhakers/nieuwe aanwas, dat is wel handig lijkt mequote:Op donderdag 30 december 2010 04:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, maar 03 tot 07 zou goed kunnen dat het toen uit elkaar viel. Toen volgens mij enigszins actief in 3fm geweest
. Afgelopen jaar/2 jaar amper actief geweest
.
Ja idd, ik voel me hier nog steeds thuisquote:Op donderdag 30 december 2010 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in 3fm blijven dezelfde gezichten met af en toe wat afhakers/nieuwe aanwas, dat is wel handig lijkt me
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was de Ultime nachtbaggerDie goede oude tijd
Cerror, vikingmeisje, gollem, janetjequote:
Whehe toen had ik nog chelloquote:[v-Town]DaMook! zegt:
KLOTE CHELLO
[v-Town]DaMook! zegt:
best vet
[v-Town]DaMook! zegt:
maar om op chello terug te komen
[v-Town]DaMook! zegt:
eerst alles eruit
[v-Town]DaMook! zegt:
ongeveer 2 minuten
FOK!frontpage - _moder8or_ zegt:
[v-Town]DaMook! zegt:
1 min up en daarna irc en inet eruit
ok
[v-Town]DaMook! zegt:
klote chello
[v-Town]DaMook! zegt:
als de helpdesk nu open was had ik boos gebeld heb genoeg gedronken om geen blad voor mijn mond te nemen
waarvan ik de eerste en de laatste kenquote:Op donderdag 30 december 2010 04:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Cerror, vikingmeisje, gollem, janetje, goed old times
.
Dan heb je ooit een andere nick gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 04:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarvan ik de eerste en de laatste ken
nee hoor, cerror post nog en janetje ook...quote:Op donderdag 30 december 2010 04:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb je ooit een andere nick gehad.
Owquote:Op donderdag 30 december 2010 04:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, cerror post nog en janetje ook...
Dat zijn meerdere mensen die hier al lang zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 04:38 schreef naatje_1 het volgende:
cerror is iig aardig verzuurd in mijn ogen
Ik durf het niet met zekerheid te zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 04:40 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is de ondergang geweest van de toenmalige nachtbagger?
maarrr...quote:Op donderdag 30 december 2010 04:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Volgens mij de toenmallige modjesquote:
Dacht ik alquote:Op donderdag 30 december 2010 04:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij de toenmallige modjes.
Al kon ik ook met de mods en fa's goed door 1 deur.
Dat is volgens mij bij elke nachtbagger generatie zoquote:
Niemand mijquote:Op donderdag 30 december 2010 04:47 schreef naatje_1 het volgende:
Het wie-ken-jij-uit-je-hoofd-topic.
zo kom je nog eens op dingen, dus... AP kent mij...
Heej jijquote:
Draaiden ze House of pain op Radio 2?quote:Op donderdag 30 december 2010 04:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik moest nog aan jou denken toen op radio 2 jump werd gedraaid
Gezelligquote:Op donderdag 30 december 2010 04:51 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Wilde al lang weg zijn
.
quote:Op donderdag 30 december 2010 04:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Draaiden ze House of pain op Radio 2?
Sorryquote:
Bijna 3 uur zelfsquote:Op donderdag 30 december 2010 04:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry, maar wilde ruim 2 uur geleden al weg
.
SPOILER: uurlijst omgekeerd, want pdfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 04:57 schreef naatje_1 het volgende:
Een paar leuke nummers, maar ik ga denk ik toch maar radio2 luisteren. Ik heb nog geen minuut vand e top2000 gehoord.SPOILER: uurlijst omgekeerd, want pdfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet, behalve dat jump op twitter werd gegooid en dat ik gestemd heb...quote:Op donderdag 30 december 2010 04:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een paar leuke nummers, maar ik ga denk ik toch maar radio2 luisteren. Ik heb nog geen minuut vand e top2000 gehoord.
Daayumquote:Op donderdag 30 december 2010 05:02 schreef naatje_1 het volgende:
30-12-2010 4:55:49 yardbirds - heart full of soul
kxradio
Heb niet eens gestemd, vond die keuzelijst een flinke tegenvaller.quote:Op donderdag 30 december 2010 05:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook niet, behalve dat jump op twitter werd gegooid en dat ik gestemd heb...
ik blijf nu zo lang mogelijk op om zo lang te slapen en dan ga ik kxradio luisteren voor de marathonuitzendingquote:Op donderdag 30 december 2010 05:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daayum
Zoals zo vaak komt de leukste muziek op Kx
Da's oudjaarsdag toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 05:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik blijf nu zo lang mogelijk op om zo lang te slapen en dan ga ik kxradio luisteren voor de marathonuitzendingDan ben ik ook te vinden in kxradio topic en niet hier
Ik weet wat ik morgenavond ga luisteren. Jammer dat KxRadio zo onbekend is in Nederland.quote:Op donderdag 30 december 2010 05:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[KXRadio #20] Waar Ratz weer fijne plaatjes draait
post 37
Dat zal spoedig veranderen, overigens hoop ik dat het onbekend blijft, want de hitlijst wordt samengesteld door luisteraars... Als je ineens allemaal mainstream luisteraars hebt...quote:Op donderdag 30 december 2010 05:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet wat ik morgenavond ga luisteren. Jammer dat KxRadio zo onbekend is in Nederland.
De insteek van Stenders is toch altijd geweest dat de DJ's de muziek bepalen? Zou ook best kunnen als ze FM gaan. Dan maar die hitlijsten ook door DJ's samengesteld. Het is gewoon jammer dat er een flinke doelgroep in Nederland wordt genegeerd in radioland. De grote zenders lijken steeds meer op elkaar en kleinere zenders als Kinkfm zijn gewoon niet zo prettig om naar te luisteren vanwege de DJ's.quote:Op donderdag 30 december 2010 05:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal spoedig veranderen, overigens hoop ik dat het onbekend blijft, want de hitlijst wordt samengesteld door luisteraars... Als je ineens allemaal mainstream luisteraars hebt...
De DJ kiest de muziek inderdaad, maar de verleidelijke 14 wordt samengesteld door luisteraars...quote:Op donderdag 30 december 2010 05:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De insteek van Stenders is toch altijd geweest dat de DJ's de muziek bepalen? Zou ook best kunnen als ze FM gaan. Dan maar die hitlijsten ook door DJ's samengesteld. Het is gewoon jammer dat er een flinke doelgroep in Nederland wordt genegeerd in radioland. De grote zenders lijken steeds meer op elkaar en kleinere zenders als Kinkfm zijn gewoon niet zo prettig om naar te luisteren vanwege de DJ's.
quote:Op donderdag 30 december 2010 05:21 schreef ValHallen het volgende:
Shit, wat een zaadmuziek op radio2. Ik heb genoeg top2000 gehoord.
Die lijst wordt ook elk jaar kutter
Ik heb hem nog verdedigd vandaag, maar als je dit ziet..quote:
Zag ik daar nou REM staan?quote:Op donderdag 30 december 2010 05:35 schreef naatje_1 het volgende:
mijn lijstje gevonden, totaal niet betrouwbaar...: http://stemmen.top2000.nl(...)t=4cf0305a0c23f19d,0
Razorlight![]()
tis nacht en t lijkt zoveelquote:Op donderdag 30 december 2010 05:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zag ik daar nou REM staan?
Aardige lijst. Enter Sandman, Elbow en Queen zouden ook zomaar in mijn lijst kunnen komen.
Dat is inderdaar zwaar kut. Editors zijn excellent, en Uprising is het kutste nummer ooit van Musequote:Op donderdag 30 december 2010 05:45 schreef naatje_1 het volgende:
Een schande dat de Editors er niet in staan (überhaupt niet) en muse alleen met Uprising, van alle nummers...
Volgens mij komen er sowieso bar weinig nummers van de eigen keuzes in de lijst. En Elbow niet in de lijstquote:Op donderdag 30 december 2010 05:45 schreef naatje_1 het volgende:
46. Beatles - Let it be (1970)
2. Queen - Bohemian rhapsody (1975)
681. Madness - Baggy trousers (1980)
619. Men At Work - Down under (1982)
293. A Ha - Take on me (1985)
62. U2 - With or without you (1987)
419. Michael Jackson - Smooth criminal (1988)
176. Metallica - Enter sandman (1991)
71. Nirvana - Smells like teen spirit (1991)
101. Queen - Innuendo (1991)
= Coldplay - Yellow (2000)
= Muse - Plug in Baby (2001)
1209. Black Eyed Peas - Where is the love (2003)
1017. Mika - Grace Kelly (2007)
= Elbow - One day like this (2008)
Vrij:
= U2 - Elevation
= De Staat - Wait For Evolution
= Triggerfinger - First Taste
= Editors - Munich
= Nirvana - Come as you are
Een schande dat de Editors er niet in staan (überhaupt niet) en muse alleen met Uprising, van alle nummers...
Ja, dat weet ik, maar Editors stond volgens mij niet in de keuzelijst...quote:Op donderdag 30 december 2010 05:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij komen er sowieso bar weinig nummers van de eigen keuzes in de lijst. En Elbow niet in de lijstAls er een nummer is wat radio2 luisteraars zouden moeten kunnen waarderen...
Oh en het Muse verhaal ja. Uprising is een zouteloze kutplaat en kan gerekend worden tot vn de minste Muse singles. Ongekend kansloos dat een nummer als Bliss niet eens in de keuzelijst stond
Placebo
SPOILER: omgekeerd uurlijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeuwig zonde idd.quote:Op donderdag 30 december 2010 05:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar Editors stond volgens mij niet in de keuzelijst...
Trustequote:Op donderdag 30 december 2010 05:51 schreef naatje_1 het volgende:
ik zit dit nummer even uit en dan ben ik weg van hier, slapen. mijn podcastjes zijn klaar namelijk.
Weinig mis met de Dijk, ligt lekker in het gehoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 06:07 schreef ari_zahav het volgende:
De Dijk, geen wonder dat je je radio uitzet naatje
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 06:09 schreef ValHallen het volgende:
Is dit het beste nummer van de Foo Fighters?
als ze ooit op de FM gaan dan verlaten veel dj's het station, omdat ze al op een andere station een programma maken en dat zal hun contract verbiedenquote:Op donderdag 30 december 2010 05:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De insteek van Stenders is toch altijd geweest dat de DJ's de muziek bepalen? Zou ook best kunnen als ze FM gaan. Dan maar die hitlijsten ook door DJ's samengesteld. Het is gewoon jammer dat er een flinke doelgroep in Nederland wordt genegeerd in radioland. De grote zenders lijken steeds meer op elkaar en kleinere zenders als Kinkfm zijn gewoon niet zo prettig om naar te luisteren vanwege de DJ's.
[flirt] we zullen zien [/flirt]quote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik zoek trouwens nergens naar, ik laat me graag verrassen door wie en wat ik tegenkom
SPOILER: lijst 07-08Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
hai haiquote:
SPOILER: lijst 08-09Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
# 500 Dagoduck 33.079
Beste nummer van de Foo Fighters vind ik Long road to ruin.quote:Op donderdag 30 december 2010 06:09 schreef ValHallen het volgende:
Is dit het beste nummer van de Foo Fighters?
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoorde ik jou naam nou cee
Ik dacht het ook even te horen (na Phil Collins?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoorde ik jou naam nou cee
Oh, nee, was ik niet. Ik heb af en toe een aparte muzieksmaak maar dit gaat me iets te ver.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ging om dit nummer cee , drie namen waaronder cee
Het is ook wel eenndraak van nummer in het middenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, nee, was ik niet. Ik heb af en toe een aparte muzieksmaak maar dit gaat me iets te ver.
Echt he.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Heffen en hell, heffen en helllllll.
Arm om Cee heen slaat, komt wel goed meisjequote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef Cee het volgende:
Godverdomme Cee kan je mezelf een lol doen en eens een keer niet gaan waterlanderen tijdens een Simon & Garfunkel nummer? Droeftoeter.![]()
Frisse neus moet zeker lukkenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:31 schreef Cee het volgende:
Hey Sandman.
Zo, even m'n camera pakken en over een uurtje effe lekker door de duinen struinen. Goddank lijkt die griep nu z'n beste tijd gehad te hebben, dus goed uitwaaien doet hopelijk ook goed.
Thanks.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Frisse neus moet zeker lukken
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks.Zo. Even m'n make-up bijwerken.
En dan ben ik er vandoor. Tot later lieverds!
Doe voorzichtig het kan nog glad zijn , ander ligt Cee op haar gat.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks.Zo. Even m'n make-up bijwerken.
En dan ben ik er vandoor. Tot later lieverds!
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Domien vergat iets dicht te schuiven volgens mij
zal de nieuwe studio wel zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], niet zo klein beetje ook
Ben na paar regels al opgehouden , sorry.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:16 schreef Paul het volgende:
Het interview met mij:
http://frontpage.fok.nl/review/422046/1/1/100/interview-fok-user-paul.html
Je hebt gekliktquote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben na paar regels al opgehouden , sorry.
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben na paar regels al opgehouden , sorry.
Je werd te veel als speciale user afgeschilderd , maar dat ben je helemaal niet , dus snel gestopt met lezenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef Paul het volgende:
Ik weet toch dat jullie hem stiekem lezen en een worshippie jegens mijn hartje doen. Maar dat kunnen jullie hier niet openbaar zeggen
Ik ben ook speciaal ik ben een oldbie met kwaliteiten en veel posts, een worshippie is dus wel op zijn plaats naar mij toe.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je werd te veel als speciale user afgeschilderd , maar dat ben je helemaal niet , dus snel gestopt met lezen
Kijkt naar userid en ziet oldbie staan, man ik heb een userid die 10x zo laag is en voel mij nog geen oldbie en veel posts zegt ook nietsquote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook speciaal ik ben een oldbie met kwaliteiten en veel posts, een worshippie is dus wel op zijn plaats naar mij toe.
Maar jij bent een gruize muis, jij valt niet opquote:Op donderdag 30 december 2010 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijkt naar userid en ziet oldbie staan, man ik heb een userid die 10x zo laag is en voel mij nog geen oldbie en veel posts zegt ook niets
Gelukkig maar. Maakt van hem een stuk betere user dan jij.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar jij bent een gruize muis, jij valt niet op
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Maakt van hem een stuk betere user dan jij.
Kun je nagaan wat voor belabberde user je eigenlijk bent, als niemand meer op je haptquote:Op donderdag 30 december 2010 10:35 schreef Paul het volgende:
Ik hou van jullie, omdat jullie de enige zijn die op mij happen
3fm topic ftw
quote:
Voel mij prima in die rolquote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar jij bent een gruize muis, jij valt niet op
Nee ik ben het tegenovergesteld van depri, ik spring de hele dag in het rondquote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor belabberde user je eigenlijk bent, als niemand meer op je hapt. Niet depressief worden he, nu het enige in je leven ook niet meer leuk is
.
Lees mijn interviewquote:Op donderdag 30 december 2010 10:39 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
niet reageren op dat sneue figuur, krijgt ie een klein stijfje van.
Je zit hele dagen achter je computertje manquote:Op donderdag 30 december 2010 10:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik ben het tegenovergesteld van depri, ik spring de hele dag in het rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |